NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rama

rama Lid

15 nov 2008
    74
    0
    0
    zo sluit me nu definitief bij jullie aan.. ben gisteravond ongesteld geworden..
    dinsdag afspraak ha..

hopelijk deze mnd raak..

2. bapsie

bapsie Niet meer actief

goedemorgen!

vladimiri ben benieuwd naar je test, die van gister staat niet meer in je album...

3. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    goedemorgen meiden,

de spanning begint hier aardig te stijgen bij de december meiden. de temperatuur in de roze mini loopt al aardig op. zullen de sint en de kerstman dit jaar met mooie kado's aan onze deuren staan? Laten we het hopen.

Mijn temperatuur is in elk geval mooi hoog gebleven. En gisterenavond had ik wat steekjes in mijn onderbuik (vraag me af wat het is, hoop natuurlijk vanalles maar het zal wel weer niets zijn)

fijne dag vandaag en LET THE GAMES BEGIN !

4. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Goedemorgen,

djaar wat wordt het nu al spannend voor jou zeg. temp is mooi hoog. wanneer ga je testen?

@desert: ik heb een draak op me rug en daar laat ik wat kersenbloessems bijzetten en wind enz. Ik heb nog geen idee wat het eindresultaat wordt. de laatste keren had ik geen pijn maar er is zoveel veranderd. zeker sinds ik de pil niet meer neem. dus ik hoop dat het weer geen pijn doet.

@ vladi (vind ik wel leuk staan ^^) ben oko erg benieuwd naar je test.

5. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Hallo allemaal, bijna december hoop op heel veel zwangeren deze maand dat zijn nog eens leuke kadootjes voor kerst en sinterklaas :D

6. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    ik wil dus gaan testen op 5 december, lijkt mij het verstandigst (weet niet of ik het zolang kan volhouden) Kijk maar eens naar FF ik denk dat die mijn ei te vroeg heeft aangegeven dus ik ga uit van dag 35 als eidag en 14 dagen later is dan 5 december.

7. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Ja het is idd een beetje onduidelijk wanneer je ei was. ff twijfelt ook nog natuurlijk. was je die dag zie waar je temp voor het eerst zo enorm steeg? Ik zelf vindh et wel verstandig om tot de 5e te wachten. maar ik ben sowieso niet van dat vroege testen. je menstruatie kan altijd wel een dagje later komen. 5 dec vind ik dus een goede datum voor jou!

8. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    dank je meid...
    wij hopen het ook...natuurlijk hopen we dat er niet uit komt dat een van ons onvruchtbaar is...maar we hopen dat we te weten komen wat er wel aan de hand is..
    vandaag naar de ha geweest voor de pijn in me hiel..
    heb een ontsteking en is overbelast..
    en dat net nu dat ik bij me nieuwe baas ga beginnen.
    heb ontstekingsremmers gekregen, maar mag niet met zwschap gebruikt worden...als ik denk of zeker weet dat ik zw ben moet ik acuut stoppen met die pillen...
    en ik heb nog meer huiswerk..
    ik moet vanaf dat de pijn weg is elke dag op de trap staan, dan op me tenen staan en langzaam zakken, en dan ietsjes naar beneden met me hielen, zodat me pees sterker wordt..
    maar hoe is het verder hier?

knuf naliey

9. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Mogguhh dames!

alles goed hier?

Hier afentoe nog een steekje in mijn buik. Wel opgezette buik. hoofdpijn en ogen gevoelig. En mijn (.)(.) nog steeds pijnlijk.

@spriet: Kadootjes sinterklaas: Ben voor mijn zoon al klaar met de kadootjess, pokemon spul en dvd ernst en bobbie (ligt ie echt in een deuk.) Iets van spygear en die andere 2 weet ik niet meer, (is al ingpakt) :oops: :D Ik denk dat ik voor mij en ventje een paar geinige sloffen (ingepakt) erbij doe. En een paar letters :D

Kerstkadootjes: Nog helemaal niks, kweet ook echt niet wat ik moet kopen voor iedereen. :( Ideeen?

10. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @5mare5; ik was inderdaad ziek rond de tijd dat FF het kruis geplaatst heeft. heb ook een temperatuur van 38.2 niet mee laten tellen.
    Vandaar mijn beslissing om een paar dagen later aan te houden als eidag

11. Mcellie

Mcellie Actief lid

15 okt 2008
    214
    0
    0
    Office Manager
    Hoogvliet
    Goedemorgen dames,

Ik ben ook weer present! Heb net ff de laatste vijf pagina's gelezen zodat ik weer een beetje up-to-date ben!

Omdat ik op 6 dec niet in de gelegenheid ben om te testen, zet ik die datum naar 5 dec. Mijn NOD komt of op die dag of op de 6de!

12. Mcellie

Mcellie Actief lid

15 okt 2008
    214
    0
    0
    Office Manager
    Hoogvliet
    Passagierslijst NOD december 2008

1: Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 & Natjes & Fl3xgirl
    2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & Marty & SylviaM & Deebie & Elisabethje & Shaar
    3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea
    4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady
    5: Eleni & inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77
    6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious
    7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme
    8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Annie1979 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje
    9: Miracles & Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab
    10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje
    11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel
    12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling
    13: kleintjevoorons & Josjo & Danif
    14: indey & ellenk
    15: Helma30 & Jenna78 & rm1&misslizzy
    16: Desert & Knuf & nana33 & berenbotje & Alies05
    17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 & Sweety24
    18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86
    19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon
    20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Lente1973 & Senna04 & Silvana81
    21: Christien86 & Mukje
    22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Twinkle
    23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88
    24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy
    25: LadyJoey
    26: Girl84 & Chantallie24 & Moor
    27:
    28: Bruisje
    29: robertha & Mvdb
    30: Maia
    31: Vera

152 passagiers voor de roze mini!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes

TESTMARATHON

5 december
    - blackeyedgirl
    - Mcellie

6 december
    - Inkerbell

- Puzzcat24

10 december
    - Angel83

12 december
    - Jutte

26 december
    - Sjoukje

Om de lijst te veranderen:
    • Neem de meest recente lijst![/*:m:1hc4h0ra]
    • klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:1hc4h0ra]
    • Vul je informatie in.[/*:m:1hc4h0ra]
    • Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
      [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:1hc4h0ra]
    • En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:1hc4h0ra]

13. Marty

Marty Actief lid

28 sep 2008
    169
    0
    0
    Friesland
    Passagierslijst NOD december 2008

1: Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 & Natjes & Fl3xgirl
    2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & SylviaM & Deebie & Elisabethje & Shaar
    3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea
    4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady
    5: Eleni & inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77
    6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious
    7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme
    8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Annie1979 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje
    9: Miracles & Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab
    10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje
    11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel
    12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling
    13: kleintjevoorons & Josjo & Danif
    14: indey & ellenk
    15: Helma30 & Jenna78 & rm1&misslizzy
    16: Desert & Knuf & nana33 & berenbotje & Alies05
    17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 & Sweety24
    18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86
    19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon
    20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Lente1973 & Senna04 & Silvana81
    21: Christien86 & Mukje
    22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Twinkle
    23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88
    24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy
    25: LadyJoey & Marty
    26: Girl84 & Chantallie24 & Moor
    27:
    28: Bruisje
    29: robertha & Mvdb
    30: Maia
    31: Vera

152 passagiers voor de roze mini!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes

TESTMARATHON

5 december
    - blackeyedgirl
    - Mcellie

6 december
    - Inkerbell
    - Puzzcat24

10 december
    - Angel83

12 december
    - Jutte

26 december
    - Sjoukje

Om de lijst te veranderen:
    • Neem de meest recente lijst![/*:m:3mqdnvv8]
    • klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:3mqdnvv8]
    • Vul je informatie in.[/*:m:3mqdnvv8]
    • Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
      [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:3mqdnvv8]
    • En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:3mqdnvv8]

Heb mezelf verschoven van 2 naar 25 december.
    Ik ging namelijk van een cyclus van 33 dagen uit, net als de vorige keer, en dan zou mijn nod 2 december zijn, maar ik ben gisteren na 28 dagen helaas weer ongesteld geworden.
    Nu maar hopen op een kerstkadootje!
    Gisteren heb ik ovu testen besteld en daar ga ik deze maand maar eens mee beginnen. Ik wil graag weten of ik al weer een eisprong heb nadat ik gestopt ben met de pil. Ik dacht van wel, maar weet het ook niet 100% zeker, dus ik wil het wel eens zeker weten.
    Anders heb je elke maand weer hoop, terwijl je misschien niet eens een ei hebt.

14. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ha naliey, zo stom als zulke oefeningen soms zijn, wel doen hè. als je zwanger bent wil je daar echt niet meer mee lopen lijkt mij.

djaar ja dan lijkt het idd zo dat ie later was. het wachten duurt niet meer lang.

ik moet vandaag nog een cadeau kopen voor een jongen van 11. en ik heb geen idee wat hij leuk zou vinden. argh

edit: ga me nu klaar maken om naar de tattooshop te gaan. tot later!

15. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    jha dat doe ik zeker...
    nu nog niet omdat als ik dat doe (heb ik toevallig net geprobeert) dan barst ik van de pijn...lijkt net alsof heel me pees scheurt...maar hij zei al dat het niet persee gelijk hoeft...zodra het lukt zonder teveel pijn dan moet ik beginnen...

16. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    @Blackeyedgirl: Ik doe met je mee!

Laat de HCGEETJES maar komen!

17. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    mss een cadeaubon voor een film of bartsmit ofzo...?
    ik kan zo ook niks bedenken...de leeftijd is al moeilijk, maar voor jongens is t zoiezo al moeilijk...

18. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    jeetje :oops: :oops: (lonny doet handen voor ogen) :oops: ik wist niet dat het plaatje zo groot zou zijn :oops:

19. Mcellie

Mcellie Actief lid

15 okt 2008
    214
    0
    0
    Office Manager
    Hoogvliet
    @ Marty, jammer voor je dat nu toch ongesteld bent geworden. Maar je maakt nog kans in de maand december! Ik hoop dat je eisprong nu dan wel komt na 28 dagen!

Ik ga (mocht ik niet zwanger zijn) volgende maand ook beginnen met de ovu-testen! Ik ben ook wel benieuwd naar mijn eisprong.

20. Mcellie

Mcellie Actief lid

15 okt 2008
    214
    0
    0
    Office Manager
    Hoogvliet
    haha, Lonny, maakt niet uit! Des te groter, des te meer HCG je kan vangen!

Deel Deze Pagina