Ik baal ook best wel. En mijn vriend keek zo teleurgesteld toen ik vertelde dat ik weer ongesteld was geworden. We hadden er zo op gehoopt deze maand, want we hebben zo ons best gedaan Je gaat dan best wel even twijfelen aan jezelf, ook omdat het bij heel veel vrienden van ons meteen de eerste ronde raak was. Daarom heb ik besloten om ovu testen te bestellen, zodat ik er hopelijk in ieder geval zeker van ben dat ik een eisprong heb.
Goeiemorgen allemaal! Hihi postbode belde net aan voor een pakje en vroeg of onze poes misschien jonkies krijgt? Uhm nee, niet dat ik weet, welke bedoelt u? Ze wees naar onze zwarte kater! Die is in de winter altijd een stuk dikker dan in de zomer, vandaar. Zal eens navragen bij de dierenarts of een gecastreerde kater zwanger kan raken @Mare: hoe is 't gegaan bij de tattooshop? Verslavend eigenlijk he, tattoos? Heb er zelf 2 en zou er best nog wat bij willen De eisprongen van Vladi houden mij ook wel bezig, ik had er echt nog nooit van gehoord. Zag dat er ooit een topic over geweest is hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/ntopic687.html Fijne dag iedereen!
Over tattoos gesproken... ik heb er zelf 12 en er komt nog veel meer bij. hoezo verslavend? hihihi...
heeey mcellie, ook nog 8 dagen. Had ik helemaal nog niet gezien. ga je dan ook testen. Want ik denk dat ik nog wat dagen langer wacht. (als ik dat volhoud)
@lonny, mare en zinah, zijn idd erg verslavend tattoos! Ik ben 15 jaar geleden met de 1e begonnen en heb er nu 7..maar hier blijft het wel bij, tenminste ik heb nog zo weinig plek hahahahaha of misschien nog 1tje, pff denkdenktwijfel! Voor de rest iedereen een lekkere dag, kleed je goed aan, het is koud! Tenminste hier in NoordHolland Oooh trouwens, weten jullie! Ik ga 9dec naar Disney met mijn mannetje he...en volgens de nieuwe berekeningen zou ik dan kunnen testen, vinden jullie dat niet uberromantisch? *bedenkt zich dat de banner nog aangepast moet worden*
@ Lonny, Ik denk dat ik de 5de ga testen. Heb mijn NOD op 6 december, maar ik ben die dag vroeg al weg, dus ga ik voor een dagje eerder, hihi Een weekje kan ik nog net wel volhouden @ Valademira, Nee ik heet geen Michelle, maar Marcella. Komt in de buurt
Hoi allemaal, Ik kom van NOD november af. Snik snik. Gister dacht ik dat het misschien anders zou zijn. Heb geen buikpijn of rugpijn of emotioneel. Vreemd genoeg heb ik daar altijd last van. Ik dacht eerst dat het doorbraakbloed zou kunnen zijn. Ach ja. Op naar ronde 3. Zal ik me ff voorstellen? Ben 29 jaar en samen met mijn vriend ga ik voor het eerste kindje. Hoera. Ben 01-10 gestopt met de pil. Ik heb nu al zoveel geleerd van deze site en hoop dat nog veel meer te doen. Groetjes Karoliene
Ik heb vandaag al getest en zie een licht lijntje. Zie mijn album. Durf mezelf nog niet helemaal op roze te zetten maar het lijntje staat er echt.
sweepy.. ik had ook zo'n test.. 4 dgn voor NOD.. zie album bovenste...(in het echt is ie duidelijker hoor) Alvast voorzichtig gefeli...
aaahh Sweepy, Gefeliciteerd meid! Ik zie ook absoluut een licht lijntje hoor! volgens mij ben je gewoon zwanger .! Later deze week gewoon nog een x testen en hopelijk is het dan een dikke vette roze streep!