@Milolove: geflipperdefeliciminiteerd meid! Da's niet zomaar een vaag streepje, die knalt er bijna vanaf! Je staat geweldig met roze moet ik zeggen Komaan dames, allemaal achter deze mommy2be na he! Ik ga uit eten met men mannetje, ff genieten en niet denken aan woensdag... *kijkt met gefronste wenkbrouwen naar haar onderbuik en beveelt de duiveltjes om uit te blijven...* Fijne avond allemaal!
dan ben je één dag weg en... Gefeliciteerd milolove! wat leuk zeg. ga er maar lekker van genieten samen met je vent! heb de rest wel gelezen maar komt niet echt binnen. ik zag nog iemand met een lichte test toch? tattoo is al super mooi maar natuurlijk nog alleen maar outlines en ook nog niet helemaal af. maar ik ben er al erg blij mee. en ja 't is verslavend we krijgen zo visite dus ik moet nog wat opruimen enzo.
Hi Meiden! Nogmaals bedankt voor de lieve felicitaties! Mannetje was erg aangenaam verrast toen hij thuis kwam van zijn werk Hij ziet het al helemaal voor zich... Nou maar hopen dat het beebje wilt blijven zitten... [-o< Nogsteeds een heel raar gevoel, zo'n positieve test..
Klopt ik sta op de 7e in de lijst omdat ik uitging van een cyclus van 50 dagen. De enige reden waarom ik nu al kon testen was ondat ik er van overtuigd was dat mijn eisprong een week eerder was. Dus dan eigenlijk NOD 1. Vanmorgen werd ik wakker en dacht echt "ik moet testen want volgens mij..." Tja en je ziet het resultaat! Dus wel iets voor NOD getest (beetje onsamenhangend verhaal, sorry!)
wanneer was je ei dan? dus wanneer geloof je er echt in ik vind het echt een duidelijke streep trouwens!
Haha... het is duidelijk hoor Milolove! Wel super bijzonder dat je toch nog zo relatief snel zwanger bent geworden ondanks je lange cyclus! Ik nog 9 daagjes afwachten.... ik tel al stiekem een beetje af! Veel liefs, BarbaBeer
@Milolove, gefeliciteerd! Mooie test hoor, je bent duidelijk aan het ontpillen geweest volgens mij. Hier is volgens FF afgelopen woensdag mijn ei geweest (als ik morgen weer hoge temp heb). Ik ging er vanuit dat het een paar dagen eerder zou zijn dus vraag me af of we goed geklust hebben. Dinsdag en maandag wel geklust maar gister en woensdag niet. Afwachten weer dus. Ga denk niet eerder testen dan 10 december omdat eisprong ook 3 dagen later was.
@Happyme: Als je dinsdag nog hebt geklust dan met het goed zijn, toch?Zn zwemmertjes houden het vast wel een dagje vol
milo milo milo....maak me gek.... yeeeeh.....gefeliciteerd meid....genier van he... en die test is OVER DUIDELIJK hoor...
Ja op zich wel, maar we waren ondertussen als ruim een week aan het klussen en de dagen ervoor iedere dag, dus de kwaliteit zal ook niet meer fantastisch zijn Nou ja, ik geef de hoop nog niet geheel op en ben al blij dat ik een eisprong heb voor de 3e maand op rij. Wordt steeds een beetje zekerder dat mijn cyclus weer aardig op orde is
JEEUUUUHHH MILO.. Gefeliciteerd zeg. SUPER..KNALLER TEST! Geniet ervan! Onze eerste ROze.. mooi he..!
Hahaha, goed! Vraag me alleen af waarom t eitje nou weg rent. Hoop dat de mijne gewoon blijft wachten
He MiloLove Hieperdepiep.....van harte hoor Geniet er maar lekker van en hoop dat we met zijn allen spoedig mogen volgen
Hihi.... vele zwangerschappen voor Milo, of vele zwangeren deze maand Misschien wel beide! Liefs, BarbaBeer