hihi eeuh nou gister had ik een ovu test gedaan en die was erg donker, duss een zwtest erachteraan gedaan en die was negatief natuurlijk... moet gewoon geduld hebben duss moet/wil/probeer nu echt te wachten...
heb je je nu al zo verveeld? Ik heb geen zin om te werken, voel me best moe en een beetje brak. ik wens jullie een fijne dag allemaal!
Goedemorgen allemaal, wat is er al weer veel gekletst! Overmorgen is het 1 december, dan gaan de positieve testen hier natuurlijk massaal komen Hier blij met mijn eisprong die afgelopen woensdag is geweest, dus weer een geruststelling. Dinsdag geklust, dus nu afwachten. Zo, nu eerst een lekker ontbijtje!
Passagierslijst NOD december 2008 1: Zinah & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 & Natjes & Fl3xgirl 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & SylviaM & Deebie & Elisabethje & Shaar 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady 5: Eleni & inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme 8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Annie1979 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje 9: Miracles & Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab 10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje & Sofie 11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel 12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif 14: indey & ellenk 15: Helma30 & Jenna78 & rm1&misslizzy 16: Desert & Knuf & nana33 & berenbotje & Alies05 17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 & Sweety24 18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon 20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Lente1973 & Senna04 & Silvana81 21: Christien86 & Mukje 22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Twinkle & Karoliene 23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88 24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy & Nicole 25: LadyJoey & Marty 26: Girl84 & Chantallie24 & Moor 27: Calani 28: Bruisje 29: robertha & Mvdb 30: Maia 31: Vera & Saskia 1982 157 passagiers voor de roze mini! 1 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 5 december - blackeyedgirl - Mcellie 6 december - Inkerbell - Puzzcat24 10 december - Angel83 12 december - Jutte 26 december - Sjoukje Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:3ieutwcb] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:3ieutwcb] Vul je informatie in.[/*:m:3ieutwcb] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:3ieutwcb] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:3ieutwcb] SOFIE.. je staat erbij op de 10e
pfff hier nog steeds aan het vloeien.. heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht.. dacht dat het al over was, maar blijf steeds druppies verliezne.. heel irritant... maar niet echt erg...zal morgen wel over zijn...
Oh, haha.. nou, dan ben ik gelukkig nog niet de enige! We gaan er vanuit dat we geen nega-testen meer zien deze maand Liefs! BarbaBeer
oeh het is echt bijna zover voel al 2 dagen zo een zeurend gevoel bij mn eierstokken... Word dus veeeel klussen dit weekend Hoop echt zo voor iedereen op roze gaat deze maand! Ga vandaag lekker shoppen in Breda! Eindelijk nieuwe laarzen scoren! Fijn weekend allemaal!
Goeiemorgen allemaal. Ik heb vandaag de op bezoek gekregen en meld me daarom bij jullie aan. Mijn NOD is 29 december. Zou iemand mij er op kunnen zetten, want ik ben zelf niet zo handig in die lijst aan passen.
Goedemorgen dames! Ik heb alweer goed gevoelige borsten,dus ik zal wel weer ongi gaan worden Ahja duurt nog wel even, en ik blijf hoop houden natuurlijk. Fijn weekend allemaal!
Passagierslijst NOD december 2008 1: Zinah & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 & Natjes & Fl3xgirl 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & SylviaM & Deebie & Elisabethje & Shaar 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady 5: Eleni & inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme 8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Annie1979 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje 9: Miracles & Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab 10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje & Sofie 11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel 12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif 14: indey & ellenk 15: Helma30 & Jenna78 & rm1 & misslizzy 16: Desert & Knuf & nana33 & berenbotje & Alies05 17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 & Sweety24 18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon 20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Lente1973 & Senna04 & Silvana81 21: Christien86 & Mukje 22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Twinkle & Karoliene 23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88 24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy & Nicole 25: LadyJoey & Marty 26: Girl84 & Chantallie24 & Moor 27: Calani 28: Bruisje 29: robertha & Mvdb & BBKane 30: Maia 31: Vera & Saskia 1982 159 passagiers voor de roze mini! 1 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 5 december - blackeyedgirl - Mcellie 6 december - Inkerbell - Puzzcat24 10 december - Angel83 12 december - Jutte 26 december - Sjoukje Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:1x34f1ri] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:1x34f1ri] Vul je informatie in.[/*:m:1x34f1ri] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:1x34f1ri] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:1x34f1ri]
oooh jongens ben zo aan het balen... ben mega ongi geweest..tampons waren gewoon te weing heb veel maandverband moeten gebruiken. En nu heb ik last van onderen lijkt op een schimmelinfectie....ggggrrrr kunnen we nu niet gebruiken 9 dagen voor de eisprong.... ga er nu alles aan doen om het weg te krijgen. gelukkig heb ik alles in huis er voor.. maar maak me toch zorgen dat het klussen niet gaat lukken en dat de zaadjes niet in een goede omgeving komen.. wat zeggen jullie? heeft iemand dit ook gehad?
haha De vraag is (het was laat dus sliep al bijna) wie heeft dit ook meegemaakt in het begin van de verkering? Misschien een domme vraag maar wat heb je dan in huis om het weg te krijgen? Want je moet toch een recept halen bij de apotheek? En de medicijn die ik er altijd voor krijg (lijkt alsof ik het erg vaak heb ) is een zalf die ik in moet brengen,dus is het zoiezo niet goed om gemeenschap te hebben als je vriend geen klachten heeft (maar moet zeggen dat het juist wel goed is om te klussen als je vriend ook schimmeltje heeft zodat hij ook medicijn op zijn UHUM krijgt) Maar denk zoiezo niet dat de zalf goed is als je de zaadjes levend in je bm wilt krijgen...
Morning dames! MILOVE WOUWWWWW SUPER LEUK! GEFELICITEERD!!! Lichamelijke klachtjes? We zullen je volgen meid Vlademira: zo meid, jij heb echt veel namen Mcellie: Leuk dat je de 5e gaat testen. Spannend meid. Ik wacht (hopelijk) nog ff. Babsie: Nog ff volhouden voordat je weer gaat testen meid. Succes! We zullen Milove volgen BBkane: Balen meid. Deze ronde heel veel succes! Alle nieuwe meiden welkom! Succes deze ronde! Hier nog last van Borsten en aders zijn erg zichtbaar op 1 borst, mijn darmen zijn ook flink aan het rommelen. Hoofdpijn en last van ogen. Dat waren de klachtjes van vandaag? Heel veel succes dames! Knuffsss Lonny
Nou heb het zovaak dat ik die zalf altijd in huis heb op recept dan wel. Mijn huisarts schrijft dan wat meer uit. Ben zelf medisch opgeleid dus dat scheelt. En ik weet dat je dan niet moet klussen daarom maar ik me zorgen dat het niet op tijd weg is.. Maar 9 dagen is lang kan ook wel over 3 dagen weg zijn.. Maar ja..
@sweepy; de test lijkt pos.....spannend hoor @milolove; super meid, gefeliciteerd @bapsie; spannende dagen voor jou. ik duim voor je dat je een posi test in de hand mag hebben @slaapzak; wat balen zeg. Hoop dat het snel over is dat je nog wel goed kan klussen Ik lig hier in mijn bedje ziek te zijn, fijn he in het weekend. Onwijze koppijn en alles doet zeer. Hoop dat het morgen over is, want dan zou ik sinterklaasinkopen gaan doen. Fijn weekend allemaal.
nou meiden, kga er weer vandoor. Moet zo mijn zoon naar een feestje brengen. Ik kom vanavond weer ff spieken. knufffss en succes allemaal!