Passagierslijst NOD december 2008 1: Zinah & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 & Natjes & Fl3xgirl 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & SylviaM & Deebie & Elisabethje & Shaar 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady 5: Eleni & inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme 8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Annie1979 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje 9: Miracles & Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab 10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje & Sofie 11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel 12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling & Star in Heaven 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif 14: indey & ellenk 15: Helma30 & Jenna78 & rm1 & misslizzy 16: Desert & Knuf & nana33 & berenbotje & Alies05 17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 & Sweety24 18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon 20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Lente1973 & Senna04 & Silvana81 21: Christien86 & Mukje & Mgwc 22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Twinkle & Karoliene 23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88 24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy & Nicole & Nadine29 25: LadyJoey & Marty 26: Girl84 & Chantallie24 & Moor 27: Calani & Beverly & KwiePark & rama 28: Bruisje & Loveable123 & Giegel 29: robertha & Mvdb & BBKane & Sam28 30: Maia 31: Vera & Saskia 1982 167 passagiers voor de roze mini! 2 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 5 december - blackeyedgirl - Mcellie 6 december - Inkerbell - Puzzcat24 10 december - Angel83 12 december - Jutte 26 december - Sjoukje Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:2blra3kk] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:2blra3kk] Vul je informatie in.[/*:m:2blra3kk] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:2blra3kk] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:2blra3kk] Hallo Dames, Ik heb mezelf op 24 dec erbij gezet. nou als ik zwanger ben komende maand is het wel het mooiste kerstcadeau wat er bestaat hahaha.
waarom is zwanger worden niet besmettelijk *bos vangt wat hcg* gister bij mijn zwager en schoonzusje geweest. zij gaan volgend jaar zomer stoppen met de pil...spannend....wel leuk als er niet te veel leeftijdsverschil tussen die van hun en ons mag zitten... hoe is het verder hier. oh zag trouwens weer een paar nieuwe...welkom in onze iets wat krappe maar zeer knusse en gezellige mini....
mogguh dames! @bos : hihi.. was het maar besmettelijk. lonny vangt ook wat hcg. Dank je wel sweepy! Hier verder alles goed. Mijn mannetje is vandaag naar Essen (autoshow)met de jongens. YESSS. Dan kan ik vandaag lekker bijkletsen met een vriendin van me. Mijn zoon had geen zin om mee te gaan met de mannen. (Is te lang lopen voor die knul.) Hij is wel helemaal gek op vette bakken(zoals hij dat noemt) Maar dat lange wandelen had ie er dit jaar niet voor over. Ik trouwens ook niet. Dus voor mij wordt het lekker relax op de bank met een kopje thee en een plakje cake (die ik zo met mijn jongen ga maken). Een leuk playstation spelletje spelen. Samen met die knul. En wachten tot die vriendin komt. Verder niet zoveel klachtjes vandaag, behalve dat mijn(.)(.) nog steeds gevoelig zijn. dat was het weer ff. knuffss en succes allemaal!
lonny: lijkt me een super plan....ik voel vanalles in mijn buik maar misschien zijn het wel de spare ribs die aan het verteren zijn ze zeggen dat je een innesteling niet kan voelen toch?
Zover ik weet, kan/ hoef je dat volgens mij niet te voelen. Ik heb het zelf niet gevoelt toen ik zwanger was van mijn 1e. Maar ik lette er toen ook nog niet op. Ik wist niet eens dat ik zwanger was. oohh..MJAMMIE.... spareribs LEKKER! Das lang geleden dat ik die heb gegeten. Van de week maar even halen. Met veel knoflooksaus
Leuk zeg, dat je zwager en zusje ook gaan beginnen. Mijn schoonzusje is al zwanger. Nog maar heel pril, dus zou leuk zijn als mijn pendels van december uitkomen. Ik zie ons al lopen met de dikke buiken. Maarja afwachten maar. Alles goed hier? Heb ik nog veel gemist? Ook allemaal aan het balen door dat lange wachten? Ik wel. Hoop dat het snel 8 december is.
Kon jij je innesteling ook niet herkennen aan je afscheiding? Het schijnt dat veel vrouwen een bruin/roze afscheiding hebben.
Nee niks gezien. Niet opgevallen. Volgens mij hoeft dat ook niet altijd. Ik kwam er achter toen ik al anderhalve maand niet meer ongi was geworden. Met 9 weken kreeg ik pas kwaaltjes.
Oke, nou dan ga ik maar afwachten zoals altijd. Over het algemeen kan een innesteling tussen de 5 en 10 dagen plaatsvinden toch? Dinsdag is voor mij 5 dagen. Spannend! Voor het eerst een gevoel van ja we hebben goed geklust. Duidelijke ovutest gehad.
Gefeliciteerd zwangeren. Leuk dat jullie de spits hebben afgebeten. Hopelijk volgen wij jullie ook. S6 allen. Ik wacht tot het maandag is want dan ga ik zelf de gynae bellen voor de uitslag want die doos is me vergeten te bellen of er kwam een spoedje tussen dat kan natuurlijk ook. fijne zondag verder.
Ja, de innesteling kan plaatsvinden tussen de 5 a 10 dagen. Spannend meid. Voor mij is het al 9 dagen. Over 5 dagen mag ik al een testje doen. Want mijn ei was 1 dag eerder. Maar ik weet nog niet zeker of ik dat ga doen. Ik hoop dat ik het deze keer wat langer volhoud voordat ik ga testen .
'Goeiemorgen' allemaal Dank je Sweepy! nu maar hopen dat het werkt.. *nana vangt nog wat restjes hcg* @ alle nieuwe meidenn in de mini: Welkom, gezellig! Nou, mn temp was vanochtend weer hoog, dus ga zo maar even mn banner en de lijst aanpassen. Hoef ik weer een paar daagjes minder te wachten
Fijn dat je temp is gestegen! Wanneer had je je eisprong? Ik had de dag na mijn ei een tempstijging en die hielt drie dagen aan. Vandaag weer iets hoger. Hopelijk blijft hij ook hoog.
Ladys, ik heb jullie ernstig verwaarloosd! Ik lees erg veel mee, maar heb geen inspiratie om zelf iets te tikken, ik haal me wederom weer van alles in mn hoofd maar durf er niet op te hopen, Ik ben me erg bewust van mijn borsten en heb al 1,5 week steekjes in mijn onderbuik, soort van spierpijn (geen krampjes) en heb een mega-pukkel op mn wang. Het kan ongesteldheid zijn (die verwachtte ik dit weekend, heb goede hoop want ik zie nog niets!) maar ook... Ik heb testen in huis (kruidvat, 2 voor 5 euro) en ga wanneer ik dinsdag nog niet ongesteld ben testen... Zooo, zijn jullie weer op de hoogte. Zwangere meiden...GEFELICITEERD, meiden met duivels op visite: December is de maand van de cadeautjes: maak je eigen cadeau! Voor de rest: Ik duim! x