Nou inderdaad! Wachten op de meiden van morgen! Zijn er al aardig wat die morgen hun nod hebben. Misschien melden ze zich zo wel.
Denk aan je pendel van Knippy. Misschien is het wel waar! Zou toch een geweldig cadeau van de Sint zijn.
hey meiden wat rekenen jullie nou als eerste dag bruinverlies of helderrood bloed? zit een beetje te twijfelen
Morgen mijn nod, ben benieuwd! Wel veel vage klachten, maar ben er na de vorige rondes al wel achter dat je lichaam je vreselijk voor de gek kan houden, dus gewoon nog even geduld hebben dus. Stiekem eergister al getest, maar die was (nog) negatief. Hopelijk te vroeg getest. Hopelijk wordt december een mooie roze maand!
Hallo allemaal, Ik ben een paar daagjes niet geweest en wat zie ik? De eerste zwangeren, gefeliciteerd meiden. Ik zit weer op het wachtbankje, pffff, zo irritant altijd dat wachten. Ik begin alweer buikpijn en pijnlijke borsten te krijgen (iedere maand na mijn ei dus geen zw symptoom) en dat zorgt dat ik het ook nooit eens een moment kan vergeten. Lukte het maar eens om het even uit mijn hoofd te zetten, maar dat valt niet mee. Jullie zullen het vast wel herkennen. Nou, steeds maar weer afwachten he. Allemaal veel succes met wachten/klussen en allemaal nog een fijne zondag!
Jij bent nr 3 morgen! Deze maand gaan we gewoon het record van november met z'n allen verbreken. Succes met wachten. Spannend hoor. Ik duim voor je!
hallo meiden. ik ben even aan het knutselen geweest en heb mijn looks even veranderd. ben er wel trots op moet ik zeggen. Weet niet meer hoe ik het gedaan heb maar dat maakt niets meer uit. Zometeen ga ik koken voor vanavond samenmet het mannetje! En morgen gaan we beginnen aan de spannendste maand van het jaar 2008, zouden we zwanger 2009 ingaan ? Laten we het hopen
Awww fl3xie! Maar gelukkig blijf je hier even rond hangen haha Gezelli! Hmm...Even kijken wanneer mijn nod is als ik ongi word... haha nog net op de valreep!31 dec whahaha
Passagierslijst NOD december 2008 1: Zinah & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 & Natjes & Fl3xgirl 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & SylviaM & Deebie & Elisabethje & Shaar 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady 5: Eleni & inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme 8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Annie1979 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje 9: Miracles & Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab 10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje & Sofie 11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel 12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling & Star in Heaven 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif & Nana33 14: indey & ellenk 15: Helma30 & Jenna78 & rm1 & misslizzy 16: Desert & Knuf & berenbotje & Alies05 17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 & Sweety24 18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon 20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Lente1973 & Senna04 & Silvana81 21: Christien86 & Mukje & Mgwc 22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Twinkle & Karoliene 23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88 24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy & Nicole & Nadine29 & Doortje79 25: LadyJoey & Marty & Pupke1979 26: Girl84 & Chantallie24 & Moor 27: Calani & Beverly & KwiePark & rama 28: Bruisje & Loveable123 & Giegel & Fl3xgirl 29: robertha & Mvdb & BBKane & Sam28 30: Maia & Loe 31: Vera & Saskia 1982 170 passagiers voor de roze mini! 2 Zwanger, 1 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 5 december - blackeyedgirl - Mcellie 6 december - Inkerbell - Puzzcat24 10 december - Angel83 12 december - Jutte 26 december - Sjoukje Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:2rx5np98] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:2rx5np98] Vul je informatie in.[/*:m:2rx5np98] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:2rx5np98] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:2rx5np98]