zoooo daar ben ik ook ff.. @flex.. hier ook nog een rustig maandje....we zien wel wanneer het komt, maar echt op tijd klussen enzo daar heb ik nog ff geen zin in... wedstrijdje? wie het eerst op rood mag? whahaha... wachters...spannend.. ongi..nog niet he volgens mij.. klussers..geniet ervan Euh.. verder niet zoveel te melden....
hmmm oke kreeg het idd ook pas na me innesteling en teste pas 2 weken na me nod positief ovm blaasontsteking en alle dokters maar zeggen nee je bent niet zwanger haha nou mooi wel dus
tis wat al die maanden eeerst samen w88 op nod we hadden zelfs dezelfde klachten en jij die voor me klaar stond toenik met esmay in ziekenhuis moest blijven jij was er voor me en dat deed me erg goed
Ik heb 12 testen voor 12,50. Had eerst die van het Kruidvat. 5 voor 10 euro. Maar die gaven meerdere dagen psoitief aan. Toevallig deze ronde allebei gebruikt en liepen gelijk op. Als je niet zeker bent wanneer je het beste kunt klussen, dan zou ik je echt adviseren om ze te kopen. Volgende dag in huis en gewoon door de brievenbus.
so ik probeerde alles te lezen en tijdens het lezen kwam er gewoon nog een pagina bij alle nieuwe dames,ten eerste balen.. maar vooral welkom in onze mooie mini. (is van de binnenkant net een stretchlimo hoor dus veel ruimte) hier nieks nieuws. dag 46 en geen ei. hoop dat ik één dezer dagen ongesteld wordt en dat ik volgende ronde gewoon een korte cyclus heb. kan dat eigenlijk? dat het ineens verandert? of gaat dat gelijdelijk aan? Ik zei nog tegen m'n man: ik wil een ei. wat was zijn reactie? gebakken of gekookt. toppunt van miscommunicatie. edit: djaar je kaartje ziet er wel veelbelovend uit trouwens! spannend!
Ik zit net ook even naar het kaartje van Djaar te kijken. Ongelooflijk duidelijk zeg dat kaartje. Duidelijk eisprong en innestelingsdip. Ik zit net in een ander topic te lezen en daar schreef iemand dat het zwangerschapshormoon gelijk wordt afgegeven en niet na de innesteling. Is dit waar? Zou ik zo bizar vinden. Die zaadjes moeten toch eerst een eitje vinden? Dit kan toch niet?
ik denk dat ze bedoelen vanaf de bevruchting. dus 5- dagen voor de innesteling al. dan ben je dus eigenlijk nog niet eens zwanger want het moet nog innestelen maar de hormonen die zijn er al wel... denk ik
Nou ben benieuwd! Altijd afwachten of het met de innesteling niet afgestoten wordt. Ik hoop voor jou dat je ongi snel komt en daarna een super mooie korte cyclus met ei krijgt. Ik duim voor je. Zou toch erg leuk zijn als je zo het nieuwe jaar kunt beginnen.
Ja dat zou zeker leuk zijn. maar op het moment heb ik wat dat betreft maar weinig hoop. nu komt de pessimist in mij weer naar boven hoewel ik dat helemaal niet wil.
He wel positief blijven he! Ik weet dat dat moeilijk is en heb dit ook helemaal niet mee gemaakt, maar probeer wel positief te blijven.
ben nog niet heel lang bezig. ben in mei gestopt met de pil. alleen het probleem is dus dat ik er deze maand door temperaturen dus achter ben gekomen dat ik helemaal niet ovuleer. dus alle pogingen tot nu toe waren voor niks. ben dus bang dat het ook nog even duurt voordat ik weer ga ovuleren. mijn man is gelukkig heel erg optimistisch dus die helpt mij wel op de dagen dat het even niet gaat.
Ja de eerste maand dat ik het goed doe. en ovutesten heb ik nu wel in huis maar die geven een licht streepje en ik vind het ook te duur om elke dag te testen. zit immers al op 46 dagen...
Het kan erg lang duren voor je een normale cyclus weer kan krijgen Maar mijn tip aan jou is ga beginnen met ovu testen! Die zijn betrouwbaarder dan tempen
Welke ovutesten heb je thuis liggen? Ik kon na 1 ronde ook mijn temp nog niet echt aflezen. Nu is het wat duidelijker voor mij, maar misschien ook omdat ik mijn ovutesten daarnaast heb. Kop op!