NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Mare: "gebakken of gekookt" , hahaha, wat een grapjas. zou de mijne ook zo gezegd hebben kunnen! Ik denk dat je cyclus best ineens korter kan worden. Ik zie het ook wel eens op de onderschriften bij de meiden hier. Ik hoop het voor je!
    @Annie: Ik dacht eigenlijk ook dat je pas na de innesteling hcg produceerde. Heb het opgezocht en vond dit "Als een eicel wordt bevrucht, dan zal deze zich na ongeveer een week innestelen in de baarmoederwand. Direct daarna zal het lichaam het zwangerschapshormoon hCG gaan produceren." Dus inderdaad pas na de innesteling :)

2. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ik heb dipsticks van sensitest. en we blijven sowieso om de dag vrijen dat als ik per ongeluk toch een ei heb we het niet missen. dat vind ik trouwens ook helemaal niet erg :p

3. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ik ga trouwens nu douchen. misschien voel ik me daarna wat beter. en dan moet ik vanavond nog naar vrienden.
    groetjes

4. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Thnx, net ook gezocht, maar kon het niet zo snel vinden. Ik las net trouwens wel in een topic dat een vrouw vier dagen na ei een innesteling had. Dat is toch wel erg vroeg lijkt me.

5. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Oke meid, veel plezier straks en zet je gedachten even ergens anders op he?!

Groetjes

6. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Passagierslijst NOD december 2008

1: Zinah & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 & Natjes & Fl3xgirl
    2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & SylviaM & Deebie & Elisabethje & Shaar
    3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea
    4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady
    5: Eleni & inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77
    6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious
    7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme
    8: Catje86 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Annie1979 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje
    9: Miracles & Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab
    10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje & Sofie
    11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel
    12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling & Star in Heaven & Tessa8
    13: kleintjevoorons & Josjo & Danif & Nana33
    14: indey & ellenk
    15: Helma30 & Jenna78 & rm1 & misslizzy
    16: Desert & Knuf & berenbotje & Alies05
    17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 & Sweety24
    18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86
    19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon
    20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Lente1973 & Senna04 & Silvana81
    21: Christien86 & Mukje & Mgwc
    22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Twinkle & Karoliene
    23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88
    24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy & Nicole & Nadine29 & Doortje79
    25: LadyJoey & Marty & Pupke1979
    26: Girl84 & Chantallie24 & Moor
    27: Calani & Beverly & KwiePark & rama
    28: Bruisje & Loveable123 & Giegel & Fl3xgirl
    29: robertha & Mvdb & BBKane & Sam28
    30: Maia & Loe
    31: Vera & Saskia 1982

170 passagiers voor de roze mini!
    2 Zwanger, 1 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes

TESTMARATHON

5 december
    - blackeyedgirl
    - Mcellie

6 december
    - Inkerbell
    - Puzzcat24

10 december
    - Angel83

12 december
    - Jutte

26 december
    - Sjoukje

Om de lijst te veranderen:
    • Neem de meest recente lijst![/*:m:uwepfj9d]
    • klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:uwepfj9d]
    • Vul je informatie in.[/*:m:uwepfj9d]
    • Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
      [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:uwepfj9d]
    • En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:uwepfj9d]

Heb even mijn nod datum aangepast, ivm een later ei.... :rolleyes:

7. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Weet je wat het punt is met tempen?
    Als je een kleine ontstekinkje hebt in je lijf kan die temp al anders zijn dan daarvoor
    Als je tegen griep aan hangt kan het ook een verkeerde beeld geven

Wat nog belangrijker is je kan pas na 3 maand een "goeie" meting doen van je normale temp en kan je pas je ovu bespeuren

Gebruik je ovu testen kan je gelijk te eerste maand je ei bespeuren!
    (nou ja behalve als je nog aan het ontpillen bent...En als je als gestopt bent met de pil in mei dan heb ik zon vermoeden dat je echt niet meer aan het ontpillen bent hoor meid)

8. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Nee hoor het is VANAF 4 dagen tot ongeveer 6 dagen

9. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Niet stiekem 3 dagen. Ik had donderdag mijn ei en heb nu zo'n pijn in mijn rug. Zal wel weer wat anders zijn, maarja.

10. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Annie : Drie dagen zou wel errug snel zijn ;), maar wie weet was je ei toch een dag eerder dan je dacht... Maar je rugpijn kan ook door je ei komen natuurlijk. Gewoon ng maar even afwachten en heel hard duimen, meid!

11. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ga er ook niet vanuit hoor. Heb jij ook last van je rug toevallig?
    Een dag eerder kan echt niet. Wat zou dan die pijn op donderdag geweest moeten zijn? En mijn test gaf woensdag posi aan.

12. vlademira

vlademira Niet meer actief

ik weet niet wat ik heb hoor.
    ik doe verschrikkelijk kortaf tegen mijn man
    zo ben ik normaal nooit .
    hij zegt tegen mij maakt niet uit doe ik toch ook wel eens tegen jou begin ik opeens te huilen
    ook kan ik de hele dag wel slapen ben zo moe en al 3 nachten achterelkaar dromen ik droom normaal nooit
    ook kan ik niet van de bananen en koekjes afblijven (vond bananen altijd verschrikkelijk vies ) ik hoef maar een banaan te zien of te ruiken en ik wil hem hebben.
    (mischien een beetje raar ) maar als ik met mijn vinger naar binnen ga (in mijn vagina ) heb ik het idee dat i mijn baarmoeder kan voelen heel vreemd
    maar mijn stemmings wisselingen zijn echt erg het ene moment ben ik super vrolijk het andere moment barst ik in huilend uit weer het andere moment ben ik super chagerijnig.

of val ik nu in herhaling weet het niet meer

13. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Nou het lijkt erop of je je hele verhaal van de net hebt gekopieerd. Ik probeerde je de net al een beetje moed in te praten. Denk aan je pendel meid. Kop op!

14. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Nee, dan is het niet erg waarschijnlijk... Ik heb ook vaak last van mn onderrug, dus het zal toch vast wel van je ei komen. Nou ja, hopelijk blijf je last hebben van symptoompjes!(haha, grappig dat we allemaal hopen dat we ons slechter gaan voelen, he)

15. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Ja in het begin van m'n cyclus had ik een blaasontsteking dat is ook te zien idd.

hoe bedoel je dat precies?

over dat ontpillen: mijn ha zei dat het wel een jaar kon duren. pfff veel te lang. ik bedoel aan een lange cyclus kan ik ergens nog wennen als die maar regelmatig is. misschien ga ik volgende cyclus wel de hele cyclus ovutesten doen. maarja met meer dan 40 dagen is het wel best duur.

so wat een ego bericht. en dat terwijl jij al zo lang wacht. sorry.

16. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    He Mare, ben je al weer terug of nog niet weg geweest?

17. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Vlademira:Balen dat je je zo voelt. Gewoon ng even volhouden dat wachten en ondertussen even wat leuks gaan doen ofzo :). Ga even lekker een film kijken of een spelletje doen ofzo.

18. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    nee nog niet weg geweest. ik zit lekker in me badjas achter de pc me man ligt in zijn badjas op de bank. heerlijk hangen... maar we gaan rond een uur of 7 pas naar die vrienden van ons, verder hangen ^_^

19. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Lekker he zo'n luie zondag. Wij hangen ook op de bank in onze badjas! En toch ben en blijf ik moe, maar dat krijg je er juist van als je niets doet.

20. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    vlademira: had je nog een keer getest?
    ik zou ook zeggen zoek iets om je af te leiden. fil kijken klinkt goed of een lekker bad nemen (of douchen) fijn dat je man het wel begrijpt!

Deel Deze Pagina