Jaaaaa, gewoon allemaal ROZE het nieuwe jaar in! @lieselke: een neefje! tis ook voor 't eerst dat ik tante ben weet eigenlijk ook niet goed wat ik heb, lijkt licht buikvirus ofzo, dus wil echt heeel goed uitkijken dat ik niets overdraag op dat ukkie. Voorlopig alleen van de foto's genieten...
1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & MyPrecious 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek 5: Eleni & Miracles & Loel & inkerbell 6: Lonny & Debbedebs 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka 8: Catje86 & Tessa8 9: Zeepbel83 10: Sammie88 & Pearl29 & bootsy & bos 11: Natjes 12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23:lautjuh85 24: 25: 26: Girl84 27: 28: 29: 30: 31: Vera TESTMARATHON 5 december - Claudia2510 45 passagiers voor de roze mini! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Miskraam Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:3r3nvm4f] Vul je informatie in.[/*:m:3r3nvm4f] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:3r3nvm4f] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:3r3nvm4f] ******************************************************
Lieve mensen, Ik kom me melden voor de roze mini! Ik heb mezelf op 7 dec. gezet, maar even uitgaande van een 28 dagen cyclus. Het is wat aan het schommelen dus ik heb maar 't gemiddelde zo'n beetje genomen. Als het klopt is m'n eisprong op mijn verjaardag de 23ste, haha. Misschien iets romantisch voor twee gaan regelen ipv een feestje geven! Ik ga me straks even inlezen voor december, 17 bladzijden, da's nog goed te doen.
@Ninoshka: welkom in de mini. ga er lekker bij zitten want we zijn van plan om er de eerst komende 9 maanden niet meer uit te stappen... misschien een idee om er een koffie en thee bar in te bouwen....wie wil de mini pimpen van binnen....
Wat is het al druk hier in de mini helaas eingelijk liever had iedereen de vorige ronde al op roze gemoeten maar goed laten we het dan maar als sint of kert cadeau houden @mamaria ik zou als ik jou was het gemiddelde van 28 dagen aanhouden @lieselke voor ons is het ook pas ronde 4 maar ondanks duurt het toch te lang maar ik denk dat iedereen dat wel heeft of je nu in ronde 1 of 2 zit of ronde 20 het blijft gewoon te lang duren.veel succes voor alle nieuwe welkom in de mini en zoals er al meerdere malen gezet is met piepende banden het nieuwe jaar in we blijven lekker allemaal in de mini zitten stapen pas over 9 mnd uit.
Ik zal mijn dagelijkse besteling al even doorgeven voor de bar he: 's morgens déca'tje en namiddag nog een koffietje... Zwart asjeblief :-D Gaan daar eens aan beginnen, aan dat pimpen, maar denk dat we best starten met een uitbreiding van het aantal plaatsen en dan zullen we op de achterbank ook al maar genoeg maxi cosi's installeren, want we gaan hier een record vestigen hoor!
kunnen we er geen minilimo van maken....dan hebben we plek genoeg..... lekker jip en janneke champagne erbij
Ja, cool! Coole auto, coole mam's2be en dan een heeeeeele hoop supercoole baby'tjes! 8) Wel convertable maken eh, dan kunnen we in augustus zonder dak rondsjeezen en pronken! Haha, ben weer aan het toekomstdromen hoor! Gaan hier filmpje kijken, zie en hoor jullie morgen allemaal wel! PS: Mamsy van NOD november is ook zwanger, sjiek he!
Haha, ik vind het een goed plan hoor bos en lieselke! We gaan het er lekker van nemen om inderdaad pas na 9 maanden weer naar buiten te rollen met z'n allen! Ik ben voor om de koffiebar uit te breiden met een fijne theeselectie! Ik ben meestal van de thee en af en toe een lekkere cappucino voor de afwisseling! En we zetten de alcoholvrije bubbels vast koud. Ik vind het nu al gezellig!
ja, zeker, ik zie het al groots voor me 8) Dit gaat onze maand worden. De minilimo gaat geluk brengen
Hoi Meiden, Hier een hele blije forum-bezoeker. Na een eerste cyclus van 86 dagen (met hulp van medicatie) ben ik afgelopen week zonder medicatie vanzelf ongi geworden na 52 dagen! Ben zo blij! Ik heb mezelf nu maar even op een cyclus gezet van 35 dagen, maar ik hoop stiekem natuurlijk dat ik nu niet meer ongi word..... Kus... Angel
1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & MyPrecious 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek 5: Eleni & Miracles & Loel & inkerbell 6: Lonny & Debbedebs 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka 8: Catje86 & Tessa8 9: Zeepbel83 10: Sammie88 & Pearl29 & bootsy & bos & Angel83 11: Natjes 12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23:lautjuh85 24: 25: 26: Girl84 27: 28: 29: 30: 31: Vera TESTMARATHON 10 december - Angel83 46 passagiers voor de roze mini! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Miskraam Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:2knmios3] Vul je informatie in.[/*:m:2knmios3] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:2knmios3] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:2knmios3] ******************************************************
*bos schrikt op, kijkt naast haar en ziet angel aankomen en schuift een stukje op * welkom in de min en trek je gordel strak want we gaan met piepende banden het nieuwe jaar is en hebben besloten de eerst komende negen maanden niet uit te stappen...