Ben ik weer. Even proberen te antwoorden aan iedereen: Goudappeltje succes met testen. Bos: Wat irritant dat de CB lijn gisteren ook weer niet bereikbaar was. Graag gedaan hoor mijn HCG delen met jullie. Ik heb even een virus aangemaakt met HCG. Komt jou kant op ok? En ik heb trouwens niets 'gezien' van mijn innesteling. Heb wel buikpijn gehad, maar dat had ik al dagen. Geen bloed oid. Lonny & Nana: ook voor jullie graag gedaan van de HCG. Virus is onderweg. Uiteraard ook voor alle andere. Loe: Jammer zeg. Hopelijk haal je het nog net deze maand. Ik duim voor je. Vlademira: over je stemmingswisselingen. Mijn man vroeg al of dat een symptoom kon zijn. Ik kon hem echt niet uitstaan. Ben normaal bijna altijd vrolijk. Ik wist dat niet zo, dat dat erbij hoorde. Ben ook ineens emotioneel. Echt heel lastig. Heb ik normaal echt nooit. Pupke: Jammer zeg. Blackeyedgirl: Ik was eigenlijk niet van plan de mini te verlaten. Het was toch de bedoeling met z'n allen 9 maanden te blijven zitten? Mare: Ik vond de woordgrap over je ei erg leuk. Als ik mensen ben vergeten, sorry.
Hallo Dames Ik heb mijn vraag al gesteld op een ander forum maar krijg er helaas geen antwoord op. Over 3 dagen mag ik normaal gaan testen. De laatste dagen voel ik me misselijk, mijn maag en darmen net overhoop. Maar het raarst van allemaal is dat ik urineverlies heb. Zou dit een teken kunnen zijn van zwangerschap? Gisterennacht en gisteren was mijn onderbroek drijfnat. Ik zit nu aan een cyclus van 29 dagen. Normaal is het steeds tussen 30 - 34 dagen. Ik wacht samen met mijn ventje met spanning af. Want bij ons is het inmiddels de 29e ronde... Het zou er wel eens van mogen komen nu.
ik zou ook zo graag met m'n vent in mijn badjas op de bank hangen! Hij is helaas aan het werk geniet ervan meiden!
Neen hoor, testen stel ik alsmaar meer en meer uit want telkens krijgen we een slag tegen onze kop als het niets is. We klussen nu al een 4 tal maanden van na de maandstonden om de twee dagen. We rekenen de vruchtbare dagen dus al niet meer uit.
@svv: Ik heb wel gehoord dat je op een gegeven moment als je zw bent last kunt hebben van een beetje incontinentie, maar ik weet eigenlijk niet of dat ook als zo vroeg zou kunnen. Ik dacht zelf dat incontinentie te maken had met het slapper worden van je spieren en je bm die op je blaas drukt, maar dat lijkt me zo vroeg nog niet aan de orde... Ik hoop dat het eindelijk gelukt is meid!
Bedankt voor je antwoord Dat dacht ik ook. Probleem is alleen dat ik medicatie moet nemen die niet goed is voor de toekomstige baby. Het kan fysieke en neurologische gevolgen hebben. Vooral als we het pas na de 5de week weten. Mijn lichaam houdt me elke maand voor de gek, nu al 29 maanden lang. Ik krijg er de krullen van.
Goedenavond dames, Over die stemmingswisselingen, die heb ik al maanden! Kan ineens omslaan en super chagrijnig worden! Mijn vriendin, die verpleegster is, zegt dat het komt omdat ik "eraan toe ben" om een kindje te krijgen. Kortom, mijn hormonen zijn gewoon op hol geslagen.
Wat nog belangrijker is je kan pas na 3 maand een "goeie" meting doen van je normale temp en kan je pas je ovu bespeuren Ach joh dat maakt niet uit Maar wat ik bedoel is als je bv 1 maand je temp hebt bijgehouden kan het zijn dat je toch net als je al typte een blaasontsteking hebt gehad of een andere vorm van virus enz waardoor de temp lijst niet goed zal zijn Daarom zijn ovu testen zo goed gelijk de eerste maand kan je zien hoe je lijf werkt En dat over de ontpil periode? Nou ze hebben eens een poll gehouden in de zw.pag en maar 4% van de vrouwen waren langer dan een half jaar bezig om te ontpillen En als je bv een prikpil hebt gehad dan kan het heel makkelijk een jaar duren Bij mij duurde het 9 maanden... Ik hoop voor je dat als je over gaat op ovu testjes dat je dan je eitje wel kan bespeuren
Ohh meid de 29ste ronde? Ik duim met je mee dat het deze ronde raak zal zijn! En je symptomen? Echt progesteron kan je helemaal gek maken... En dat elke maand maar weer... Kijk maar naar mij We hebben NIET geklust deze ronde (want moet 4 dec naar ziekenhuis...) En toch heb ik symptomen! Hoe vind je die? Stomme Grrrr hormonen! Maar meid je kan altijd een test doen!
Yep, alles goed hier! Nog ff een weekje volhouden en dan kan ik gaan testen! Alleen de hormonen werken niet echt mee, ben elke middag misselijk, heb van de week drie dagen hoofdpijn gehad, gisteren had ik het ontzettend in mijn onderrug en ben ik ontzettend moe! Of ik heb een virusje opgelopen of er is wat "ingenesteld"! hihi En met jou? Heb net ff snel de laatste vijf pagina's gelezen....
Nou ja zeg, ik heb sinds vandaag heel erg pijn in mijn onderrug. Maarja, bij mij kan het geen innesteling zijn. Nog te vroeg. Balen meid dat je je zo voelt of juist goed. Ik duim voor je!
Dank je! We wachten af! De pijn in mijn rug kan ook van iets te fanatiek sporten komen.... Of dat ik vrijdag de hele dag op hakken heb gelopen. Je bent toch voorzichtig met het idee dat je daadwerkelijk zwanger kan zijn.... dus verzin ik steeds maar excuses wat de kwaaltjes kan veroorzaken
@ssv wat vervelend dat het al zo lang duurt. en balen van die urineverlies. ik zou ook niet weten wat het is? kan het met die medicijnen te maken hebben? ik zou morgen maar even de ha bellen want het lijkt me niet normaal. @puzzcat: nee ik had geen prikpil. gewoon (hoe noemden ze dat altijd?) diane pil ofzo? ethiynylestradiol en nog iets. was het bij jou na die 9 maanden wel ineens goed of ging het steeds beter. want tot nu toe is er eigenlijk geen verandering. nou nog m'n man overtuigen dat ik volgende maand eventjes wil investeren in ovutesten.
ja ben er weer ik ga wachten met testen tot de nod geweest is teste met Quinten ook pas heel laat pos en werd ook nog 3x gewoon ongesteld
Nou dan zou ik inderdaad maar wachten. Wel vervelend als je er pas zo laat achterkomt. Maarja, misschien geeft hij nu eerder positief aan.
Hoi dames Hier begint het te bibberen... Net een felle steek gehad in mijn onderbuik (zoals een week of 2 geleden) dus ik vrees dat de ms eraan komen... Het is nog maar 3 dagen, maar ik ga echt niet testen voor woensdag, heb zo'n gevoel dat het niets is (en we willen zo graag ons dutske...) Mijn nicht is terug zwanger, zeeeer bizar verhaal: op 31 okt MK gehad (3wk en iets) en nu terug zwanger, volgens haar banner 4wkn. Ben daarstraks even bij haar geweest en jawel, ik zie het streepje. Ben echt blij voor haar (en zit zelf ff in emodipje nu), maar vindet echt een zeer bijzonder verhaal... Kan ik ook een beetje van dat virus krijgen? Lijkt me in alle geval veeeeeeeeeeeeel leuker dan die hoestkriebel en hoofdpijn waar ik nu mee opgescheept zit... En ivm de kwaaltjes: ik wijd ze ook allemaal aan iets anders of aan eventuele aankomende ms...kwestie van teleurstelling te voorkomen (sorry voor alle dames die al zo verschrikkelijk lang bezig zijn terwijl wij in ronde 4 zitten, hoop dat jullie me dat niet kwalijk nemen...)