Hallo dames! De zwangeren gefeliciteerd! Op naar ontzettend veel roze in december! Hier wachten we af. Morgen of morgen verwacht ik ongesteld te worden. (liever niet natuurlijk..)Ik heb normaal gesproken 10 - 5 dagen voor NOD een ontzettend slecht humeur en zin in chocola. Nu heb ik nergens last van. en dat is toch wel raar, want ik kon de klok erop gelijk zetten. groetjes SHaar
Tnx voor het virus (echt wel supergrappig, want net voor het lezen moest ik keihard niezen, dus denk dat het goed aangekomen is! hhihihi) Ga nu ff hapjes bakken en dan in de zetel naar Crime Night kijken op vt4! Tot strakkies, chocoladebekken! (voor de niet liefhebbers van chocolade, ik breng strax nog wel wat hapjes mee!)
Zes letters, daar kun je je hele naam mee spellen Nou, doe mij maar een letter, graag. Wit, melk, puur, het maake mij niet uit! Ben benieuwd of ik ook geen chocola meer ga lusten als ik zwanger ben. Zou geen kwaad kunnen voor de kilootjes, haha. Heb je virus trws ook goed gevangen, want loop de hele dag te snotteren (toegegevn, gister ook al, maar dat vergeet ik even ).
Dat was inderdaad ook de grap, mijn hele naam in chocolade en een letter extra. Mijn man moest heel erg lachen, ze snapten al niet waarom. Hij was dus de enige die wist dat ik geen chocolade meer eet. Ik wordt al misselijk bij het idee. Dus veel plezier ermee allemaal. Tot nu toe is zwanger zijn goed voor de lijn. Heb een vreemd gevoel, honger, vol en misselijk tegelijk. Eet echt alleen het noodzakelijke.
@ Sweepy, mjammie dank je! Heb ook wel eens van anderen gehoord dat je soms in de eerste weken afvalt ipv aankomt, grappig. Nou, hopelijk duurt je misselijkheid niet al te lang! (hoewel ik er nu alles voor over zou hebben om vanwege zwangerschap te moeten knielen voor de porcelijne troon ).
Dat heb ik ook wel hoor. Misselijkheid heb ik er absoluut voor over. Ik heb vooral heel erge buikpijn. Heb nu al 2 x 's nachts een uur wakker gelegen van de pijn. Dat is niet fijn. Maar door de buikpijn besef ik wel dat het daarbinnen heel druk is en daar ben ik alleen maar blij mee. En mijn borsten zijn echt niet aan te raken. Maar goed, alles voor het goede doel.
hahhaha, WAT? GEEN CHOCOLADE MEER? ik zou GEK worden Ik weet nog wel dat ik bij mijn dochter helemaal razend was op chocolade en...tja, wat luste ik niet, haha, was ook ruim 25 kilo aangekomen toen. Ik weet nog dat mijn verloskundigen een gebakje hadden gegeten toen ik de 100 kilo gepaseerd was
pfff, heb net robinson eiland gekeken, was de finale en aan het einde kwam nog een compilatie van die overleden presentator. Barst ik toch in janken uit..... M'n mannetje zat me verbaasd aan te kijken, want normaal doe ik dat nooit! zwangerschapshormonen? laten we het hopen, anders wordt ik echt een softie....
Hai Hai, Ik mag door voor de tweede ronde, mijn NOD is op 27 december. Alle zwangeren van harte, en lekker veel genieten van al het snoepgoed en de overheerlijke chocolade niet te vergeten. Ik hoop dat het bij ons binnenkort ook zover is
Haha! Ik heb het ook meer, maar dat is bij mij al sinds het stoppen met de pil. Weet nog op onze huwelijksreis toen we aan de eerste ronde begonnen dat ik ineens begonnen te huilen na het klussen. Waarop mijn man vroeg wat er was. Ik zei; ik wil zo graag een kind van je. Haha, hoe bedoel je zomaar uit het niets ineens emo.
Dames, ik ga nog wat tv zien met mannetje en dan men bedje in. Ben echt moe vandaag! En bedankt, maar ik pas voor de chocolade, voel me wat mottig in men maag... Tnx anyway! Morgen december, ben benieuwd *vouwt haar handjes en wenst...* Slaap lekker allemaal!
Passagierslijst NOD december 2008 1: Zinah & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 & Natjes & Fl3xgirl 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & SylviaM & Deebie & Elisabethje & Shaar 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady 5: Eleni & inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme 8: Catje86 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Annie1979 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje 9: Miracles & Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab 10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje & Sofie 11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel 12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling & Star in Heaven & Tessa8 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif & Nana33 14: indey & ellenk 15: Helma30 & Jenna78 & rm1 & misslizzy 16: Desert & Knuf & berenbotje & Alies05 17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 & Sweety24 18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon 20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Lente1973 & Senna04 & Silvana81 21: Christien86 & Mukje & Mgwc 22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Twinkle & Karoliene 23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88 24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy & Nicole & Nadine29 & Doortje79 25: LadyJoey & Marty & Pupke1979 26: Girl84 & Chantallie24 & Moor 27: Calani & Beverly & KwiePark & rama & Care 28: Bruisje & Loveable123 & Giegel & Fl3xgirl 29: robertha & Mvdb & BBKane & Sam28 30: Maia & Loe 31: Vera & Saskia 1982 171 passagiers voor de roze mini! 2 Zwanger, 1 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 5 december - blackeyedgirl - Mcellie 6 december - Inkerbell - Puzzcat24 10 december - Angel83 12 december - Jutte 26 december - Sjoukje Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:32u5tn1j] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:32u5tn1j] Vul je informatie in.[/*:m:32u5tn1j] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:32u5tn1j] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:32u5tn1j] Care, je staat er bij. Hopen dat je zwanger het nieuwe jaar in mag gaan.
heb alleen de laatste pagina teruggelezen hoor pfff wat kletsen jullie veel... je kan niet eens een middagje weg anders kun je het niet bijhouden ik zag de eerste in het rood staan....extra grote knuffel voor jou....ik hoop zo dat niemand je volgt.... geen chocolade meer lusten? nou ik heb ook nog tien repen in de kast liggen...veel chocolade is ook niet zo goed he als je zwanger bent dus inderdaad wel een gezond idee dat je het ook gewoon niet meer lekker vind....maar nee ik hoef geen extra letters....(kreeg laatst van mijn collega acht letters toen ik een valse test had gehad, namelijk de letters k o m t g o e d lief he maar zie het maar eens op te krijgen )
Fl3xgirl staat op rood, maar begint pas in januari voor het echie. Valt toch wel mee hoeveel bladzijden erbij zijn gekomen?