oh dat had ik ff gemist...maar dat verzacht weer een beetje.... en de pagina's nou vind 13 toch best wat hoor
haha ja dan gaan de pagina's hard he.... maar zie dat ik geen nieuwe zwanger heb gemist.... ga mijn badjas en bikini maar eens inpakken.... fjine avond allemaal... en morgen is het december he dus met zijn alle op roze!!!
Vandaag voor het eerts een ovu test gedaan en deze was vet positief. Had ik nog niet verwacht omdat het meestal later in de periode de eisprong is. Maar gelukkig hadden we gister al geklust, maar vandaagook nog maar even voor de zekerheid. Nu maar wachten tot de temp omhoog gaat.
Fijn ivje. Hoelang is jouw cycls ongeveer? Spannend he de december maand. Dat we er maar een extra feestelijke maand van mogen maken en het record van november mogen verbreken!
Daar ben ik weer, @lieselke: super dat ze toch nog konden trouwen. Dat geeft je zeker een goed gevoel dat je kon helpen. hier trouwens niet echt iets nieuws. Ik weet het niet meer. heb al wel twee dagen last van afscheiding maar kan het niet goed plaatsen. ga er van uit dat ik over een paar dagen gewoon ongesteld wordt. als ik morgen of overmorgen rugpijn krijg dan weet ik het wel zeker. @bos: wat een lieve geste van je collega's @puzzcat: dat moeten heftige maanden geweest zijn. 9 maanden niet ongesteld en 5 maanden geen eisprong. ik vind het echt slopend. heb namelijk sinds mei al steken in mijn buik (elke dag) en een hele waslijst met klachten. ik heb nu bij sensitest besteld maar ik ga ook wel even op die site kijken van jou. voor de meiden die morgen hun nod hebben ga nog maar snel wat hcg vangen van onze twee zwangere!
Ja het was zeker gezellig, lekker op de bank gehangen, bij de mc gegeten en wii gespeeld. echt relaxt dus. nou, nee ik vind die afscheiding wel apart. (ook nooit gedacht dat ik daar over zou posten op een forum) het is niet als eiwit maar wel een beetje plakkerig (sorry) en ook gewoon niet zo als anders kort voor mijn menstruatie, dus weet het niet goed. outets nog steeds negatief. we zien wel.
Ik mag mij vanaf morgen riten op kerstversiering in huis. mijn man houdt er niet zo van als ik er vroeg mee begin dus ik mocht vanaf morgen. ook gaan we vrienden helpen met klussen. (wat klinkt dat raar op dit forum *.*) dus hoop dat ik lekker afgeleid ben. ik hoop zo voor iedereen dat het een leuke feestmaand wordt!
Haha, helpen met klussen! Afleiding is goed voor ons allemaal. Ben al de hele dag op dit forum te vinden. Zo ben je er toch de hele tijd mee bezig. Fout!
AAAAAAH hihi. Ik wou dat het al volgende week was! Ben best gespannen, probeer me te ontspannen. Te relativeren, tis pas ronde 2, ben pas net begonnen. Maar ja al die rare klachten Nou eventjes 4 dagen werken, en dan is het weer weekend!
ja klopt, me man xeurt ook al: ben je alweer op het forum. HOEVEEL berichten heb je al geplaatst? Maar hij snapt ook wel dat ik hier alle informatie krijg en vooral heel veel steun! dus ook nog eens bedankt. ik ga trouwens nu even naast mijn man op de bank zitten kan hij wel waarderen denk ik. wel te rusten allemaal. hopelijk kunnen jullie slapen voor zo'n spannende dag
Ik ga nu ook lekker stoppen en mijn bedje in. Eerst nog even een warme douche nemen voor mijn rug. Weltrusten allemaal!
Normaal is mijn cyclus ongeveer 31 dagen met de sprong op de 18-19 dag. Nu ben ik vandaag pas op mijn 13e dag. Temp is iets omhoog gegaan en ik hoop, zo gaat het tot nu toe elke maand, morgen nog wat hoger.
Goedemorgen allemaal, De maand december is begonnen!!!!!!!!!!! Laten we hopen dat het heel veel ROZE mag zijn deze maand. Ik duim voor iedereen. 1 dagje niet geforumed en weer 13 pagina's verder. Hoop dat ik niemnd vergeet....anders sorry @Pearl29; spannend wat de gyn vandaag zegt; hou je ons op de hoogte? @goudappeltje; spannend ik duim voor je @Loe & pupke79 & Care; balen dat de duivels je zijn komen bezoeken. Hopenlijk word deze feestmaand voor jou een gelukkige maand @vlademira; wat een typische klachten................hopenlijk dat het positief uitpakt @sannie80; oeh wat spannend; ik duim voor je @5mare5; een korte cyclus na een lange cyclus kan hoor; heb ik ook gehad. vorige keer cyclus van 35 dagen en de keer ervoor 72! dagen. Hoop voor je dat je snel ongi word en gewoon verder kan. Ik vind die ovutesten echt een uitkomst hoor! Bij mij gaven ze heel duidelijk aan wanneer het de juiste tijd om te klussen was @SSV; jeetje zeg ronde 29 al; hoop voor jullie dat het dan deze ronde raak is.