Hahahaha, inderdaad! We doen de deuren gewoon op slot, kan dr niemand meer uit! Sorry, over 9 maanden gaan de deurknopjes pas omhoog!
Hebben we wel een lange mini nodig... anders word t wel krap zitten achterin! En zeker met die dikke buiken! Gelukkig hebben we voorin wat meer plaats
Nou, dan kom maar op dames, dan hebben we nog plaats over! Maar denk eraan, de komende negen maanden kun je niet meer uitstappen! Als t allemaal zo makkelijk was, niet?
He Cool! Een mini-limo... Altijd al willen hebben . Ben het helemaal met jullie eens hoor meiden: vol gas 2009 in en pas stoppen als we allemaal bevallen zijn! Kusss
was het inderdaad maar zo makkelijk. maar we moeten blijven dromen toch.... wanneer gaan jullie naar een HA (na hoeveel maanden proberen) of hebben jullie daar nog niet aan gedacht en ben ik nu heel negatief?
Ik zit nu in ronde 9 en ben sinds vorige cyclus onder behandeling bij de fert arts, omdat mn luteale fase te kort is... Zou deze cyclus met Clomid beginnen, maar net toen bleek ik zwanger te zijn, helaas een vmk geworden... Nu dus alsnog met Clomid begonnen!
Bij die eerste cyclus van 86 dagen ben ik na een dag of 77 al een keer naar de HA geweest. Hij schreef toen medicatie voor en we spraken af dat als er na 3 maanden weer niets was, ik moest bellen voor doorverwijzing naar de Gyn. Gelukkig hoeft dat niet. Ik ben 19 juni gestopt met de pil, dus volgend jaar april ofzo zou ik pas naar de HA kunnen als het nog niet gelukt is.
Ja, je weet zelf hoe t is zie ik... Heb zoveel emoties gehad de afgelopen week! Vorige week was mn test op zondag nog positief, op maandag niet meer... Je zei toch, dat je gyn zei, dat je niet zwanger was geweest... ben je dan niet onder behandeling van de gyn, omdat je net de vraag stelde, wanneer je evt naar een HA/gyn kan gaan?
Gelukkig heb ik nog geen ervaring met een (v)mk. Maar het lijkt me echt vreselijk. Ben je net blij dat je eindelijk zwanger bent, is het al weer over...
T komt inderdaad hard aan... ik heb zoveel emoties gehad de afgelopen dagen... ongekende blijdschap, onzekerheid, verdriet, boosheid etc...
Ik zit pas in ronde 4 dus voorlopig mag ik er nog niet voor naar de ha wel weet hij dat ik bezig ben aangezien ik de afgelopen tijd veel buikpijn heb gehad en daarvoor dus langs ben geweest bij de HA torn maar gelijk gemeld dat we bezig zijn om zwanger te worden maar helaas kan het altijd lang duren en geduld is echt iets watik niet heb helaas.
nee dat ben ik niet....ik had een echo bij de vk en daar was niks op te zien. toen moest ik bloed laten prikken om zeker te weten dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap was en die uitslag kreeg ik van de gyn.....
miracles een vmk of mk gun je natuurlijk niemand en je emoties zullen je dan ook niet kwalijk genomen worden. ))))))))KNUF((((((((
Wie heeft er wel geduld als het hierom gaat? Ik dacht altijd dat ik heel nuchter was, maar kom er nu achter dat ik bij ieder pijntje of "gevoel" gelijk denk dat het iets betekent.... Toch niet zo nuchter after all.
@ Bos, op die manier... wel ongelooflijk dom dat ie dan zo'n opmerking durft te maken. Heb je wel al getempt of ovu testen gebruikt? @ Knippy, dat klopt, je gunt t idd niemand.. en thanks voor je knuffel... @ Angel, niemand heeft geduld als t om een beebje gaat, helaas kunnen we dat alleen niet afdwingen en word je geduld aardig op de proef gesteld!