Passagierslijst NOD December 1: Eleni & Zinah & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 & Natjes & Fl3xgirl 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & SylviaM & Deebie & Shaar 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady 5: inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme 8: Catje86 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Annie1979 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje 9: Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab & Aguamiga 10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje & Sofie 11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel 12: Miracles & BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling & Star in Heaven & Tessa8 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif & Nana33 14: indey & ellenk 15: Helma30 & Jenna78 & rm1 & misslizzy 16: Desert & Knuf & Alies05 17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 & Sweety24 18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon 20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Lente1973 & Senna04 & Silvana81 21: Christien86 & Mukje & Mgwc 22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Twinkle & Karoliene 23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88 24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy & Nicole & Nadine29 & Doortje79 25: LadyJoey & Marty & Pupke1979 26: Girl84 & Chantallie24 & Moor 27: Calani & Beverly & KwiePark & rama & Care 28: Bruisje & Giegel & Fl3xgirl, Elizabethje 29: robertha & Mvdb & BBKane & Sam28 30: Maia & Loe & Loveable123 & Demia 31: Vera & Saskia 1982 172 passagiers voor de roze mini! 2 Zwanger, 2 Ongesteld, 1 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 5 december - blackeyedgirl - Mcellie - vlademira - djaar77 - knippy 6 december - Inkerbell - Puzzcat24 9 december - Luukske - Aguamiga 10 december - Angel83 12 december - Jutte 20 december -senna04 26 december - Sjoukje 31 december - Loveable123 Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:2ftz8yaq] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:2ftz8yaq] Vul je informatie in.[/*:m:2ftz8yaq] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:2ftz8yaq] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:2ftz8yaq] Mezelf van 9 dec naar 12 dec verplaatst, mn ei is pas laat gesprongen... Ondanks de clomid, 3 dagen later dan normaal!
Heb sinds vandaag weer zo'n ongigevoel, heb ik de laatste 3 keer ook gehad en toen betekende het niet veel goeds... En dat terwijl ik het bij mijn dochter ook had en gewoon zwanger was. Grrrrrrrrr
Vandaag niet getest. \/ Wel de volgende klachten: pijnlijke boobies steken in mijn onderbuik pijn in mijn rug hoofdpijn Maar de eerste 2 klachten heb ik al sinds na de eisprong. Was ook misselijk vandaag, maar dat kwam meer door de combi broodje haring met een blikje cassis :sick:
Ja dat is zo, maar ik weet t niet, heb er een beetje een hard hoofd in nu...Hoop eigenlijk dat het morgen weg is. Aan ons zal het iig niet gelegen hebben, hebben alles uit de kast gehaald. Maar heb ook zo'n onregelmatige cyclus, hij staat nu op 28 dagen, maar tis iedere keer weer een verrassing
ik heb vandaag getempt normaal 36,8 graden en nu 37,3 dus wel hoger dan normaal zou morgen ook nog eens weer tempen
nou ik had woensdag voor het laatst geschreven dat ik deze maand voorbij wilde laten gaan ivm wintersport, maar daar was hubbie het niet mee eens (net als velen van jullie gezien de reacties), dus toch nog maar even doorgeklust de afgelopen week... En nu zit ik zomaar weer vol spanning op het wachtbankje Als iemand binnenkort de lijst aanpast: ik sta op 10 december, maar het kan ook zomaar 17 december zijn, dus zet mij maar als lichtblauw neer (cyclus van slag). (En volgens de theorie van vladimera moet je van de langste uitgaan (36 dagen dus) Ik heb niet alles helemaal bijgelezen, maar zag dat er al een paar zwangere zijn: van harte gefeliciteerd hoor! En helaas de eerste rode namen ook alweer in het lijstje... @mare en desert, gecondoleerd met jullie opa's en oma's (al was het niet je eigen, ik weet hoe 'eigen' sommige opa's en oma's kunnen voelen...) wat een korte donkere dagen, stroomstorinkjes en sneeuwstormen: van harte welkom deze maand, want al deze meiden willen graag roze het jaar uitknallen!
Ben ik helemaal met je eens, zou ook in oktober al zwanger zijn van een tweeling, niet dus...Vind het ook wel grappig, en ja als het uitkomt is het super!
hihi wat leuk, dus dat is jouw recept voor een zwangerschpa? gewoon even gaan zeuren? zei hij trouwens nog iets? of werd jij ook naar huis gestuurd zonder hulp? sanneke, ik vind het wel leuk dat jullie alsnog doorgegaan zijn met klussen. succes met wachten! we hebben net de rouwkaart gekregen. vrijdag is de begrafenis. wel apart zo op sinterklaas.
ik had nu wat raars ik had voor de gein een ovu test gedaan en die was pos en dat terwijl mijn ei alang geweest is zouden de meiden die zwanger zijn ook eens een ovu test willen doen en kijken wat daar uit komt vind het zo raar
hey dames....sorry ben te lam om bij te lezen....vandaag de hele dag in sanadome geweest... ga ff op de lijst zoeken en kijken of er nog roze bij is gekomen...
@vlademira: het kan omdat hcg voor de helft hetzelfde is als lh. maar niet bij alle vrouwen is het zo dat een positieve ovutest ook een zwangerschap betekent. dus je moet echt nog wachten
Hi meiden, ik kom ook weer even een kijkje nemen. Ooowww het blijft wel spannund zeg! Er zijn echt nog heel veel meiden die al snel kunnen testen, aaaahhhh. Duim voor jullie! (en voor mezelf natuurlijk, hoewel dat nog even duurt) [-o< [-o< [-o< Heb net even heeeel snel bijgelezen. Heb vast veel gemist, soory., maar @Mare en Desert: gecondoleerd! Het blijft altijd naar om iemand te verliezen, hoe goed je de persoon kent. @Berentbotje: wat onntzettend @#$@# meid! Hoop dat je snel weer een normale cyclus hebt en dan heel snel in 't roze mag! Hier niks nieuws te melden - wachten, wachten, wachten. Voel nog niets bijzonders
Hallo meiden, Daar ben ik weer! Wat zie ik? Nog geen nieuwe zwangeren erbij op de eerste dag van december! Jammer! Ik had vandaag op dpo 4 ineens een lagere temp. Ben benieuwd! Verder nog iets gemist?
@ Maia & Loveable123 & Demia : leuk als we elkaar op de hoogte houden? We hebben namelijk met zijn vieren nod op 30 december...........pfff.........lang wachten he. tjonge zeg, voor mij lijkt het nog zover weg. tot snel hoop ik! Loe