Meiden, dank je wel voor het mee duimen. Niet te lang doen hoor wil het niet op mijn geweten hebben dat jullie straks met verband om jullie duimen heen zitten ivm overbelasting Ik hoop echt dat het nu in 1x raak is. Wens iedereen veel s6 deze maand. Dagdag ik ga slapie doen.
Ooww, ik zeg innesteling!.... Spannund. Jammer dat je niet even snel kunt checken of het echt een innesteling was. @Blackeyedgirl, mmjammie! alleen roze m&m's die heb ik nog nooit gezien .. (of zijn ze stiekem rood).
Ik hoop het, maar durf niet te hopen. Zou wel erg vroeg zijn toch? Zit pas vier dagen na eisprong. Wel steekjes gevoeld vandaag, maar de een zegt dat je het kunt voelen en de ander zegt van niet.
@annie volgens mij kan het wel vanaf dag 4 en misschien was je ei dantoch op woensdag (dat zei ff, toch?). Ik weet niet of je het kan voelen. aan de ene kant lijkt het me zo sterk, het is zo'n klein dingetje. Aan de andere kant je kunt wle bloed verliezen. Ik hoop dat het 'em was! (en dat ie nu blijft plakken ) Nog even wat anders; Ik zat vanmiddag (op werk ) even te googelen naar zw info (mijn nieuwe hobby) en vond toen ergsn dat het voor de innesteling een gunstig effect kan hebben als je tot 100mg asprine per dag neemt. Dit zou dan je bloed dunner maken, zodat je beter doorbloed raakt. Sucker als ik ben, heb ik op weg naar huis gelijk een potje gekocht. Heeft iemand hier dit toevallig wel eens gehoord?
@nana Nee ik heb er nog nooit van gehoord Waar heb je dat gevonden dan? Maare als het werkt....dan doe ik dat ook hihihihih
Dat bloedverlies/afscheiding is toch ook niet bij iedereen? Tenminste bij mijn schoonzusje niet en die is zwanger. Ik heb nog nooit gehoord van die asprine, maar zou kunnen. Ik gebruik juist helemaal niets, omdat ik altijd dacht dat het slecht was. Nu is 100 mg wel weinig.
Nou, het was volgens mij met name op belgische sites. Ik zal wel weer even gaan zoeken en kijken of ik een link kan vinden! Ik zou het trws nog maar niet meteen gaan doen hoor! Ik weet namelijk niet of het ook slecht kan zijn. Ik heb zelf ook nog geen asprine durven nemen. Twijfel nu heel erg of ik het moet doen (want mn innesteling zou al snel kunne zijn).
zie nu, dat het zelfs ook een topic op deze site was. hier even snel twee links, maar als je het googled kom je nog veel meer tegen http://www.babybelgie.com/babyforum/fme ... ?id=148957 http://www.zwangerschapspagina.nl/post-3183798.html
@Annie: Nee, volgens mij ook niet hoor. IK hoor vaker dat je er niets van merkt, dan dat je bloed krijgt. Maar het feit dat het kna, maakt het ook misschien ook iets waarschijnlijker dta je het kunt voelen. Weet het ook niet hoor...
Nee ik ga het ook niet meteen doen Want ik wil er dan eerst wat meer over weten Vandaar dat ik vroeg waar je het gelezen had
Ok, haha. Dan is het goed Wil het niet op mn geweten hebben als iemand het doet, terwijl het niet goed is! @Annie: Geen flauw idee, dat heb ik ook nog niet gelezen. Ik zou denken een paar dagen voor een mogelijke innesteling, ofzo. Hoopte dat iemand hier toevallig meer zou weten
@Senna: Ja, maf he. Het onderzoek ernaar schijnt nog in de kinderschoenen te staan. Vandaar dat ze het waarschijnlijk meestal niet voorschrijven.