angel ik voor niemand kan het snel genoeg gaan denk (behalve de dames waarbij het in de eerste ronde gelijk raak is) Maar voor jou is het denk ook heel moeilijk met je lange cyclussen tjee dan moet je helemaal geduld hebben.
Ja..... Ik was er eigenlijk ook wel een beetje verdrietig om. Een vriendinnetje van me was ongeveer tegelijk met de pil gestopt en telkens hoorde ik weer van: goh, mijn cyclus is zo mooi regelmatig! En dan wordt je ook met je neus op het feit gedrukt dat je die maanden dus niet eens kan proberen... Terwijl je zoooooo graag wil.... Maar ja, ik ben nu helemaal blij en ga ervan uit dat het steeds korter wordt en mooi regelmatig en dat ik snel een positieve test heb (je wilt niet weten hoeveel ik er al weg heb kunnen gooien)!
ik ga deze ronde beginnen met ovutesten. om me heen hoor ik veel mensen zeggen dat ik er niet teveel mee bezig moet zijn en dat het vanzelf komt dus dacht als ik ovutesten zou gaan gebruiken dat ik er dan teveel mee bezig zou zijn...maar ik ben het wachten nu zat....ik wil duidelijkheid en niet (als het nodig is) over 3 maanden bij de huisarts zitten en te horen krijgen. ga eerst maar tempen of ovu testen gebruiken....
ik heb een vriendin die is zwanger van een 'foutje'. ze is een week verder als ik zou zijn als ik geen vmk had gehad....
Dat is dan nog eens vervelender als jullie bijna samen stoppen en zij wel een mooie cyclus heeft. en van die testen weg gooien kan het me voorstellen je denk toch telkens zou ik zwanger zijn dus ja snap best dat je dan test.
grrrr een foutje en dan zijn er zoveel die het willen maar niet lukt dan baal je echt van die mensen waarbij het een foutje is
@ Bos, inderdaad, dat klopt, de HA zal dat waarschijnlijk eerst aangeven, dus zou er inderdaad mee beginnen als ik jou was! Ik heb ook ovu testen gebruikt en getempt en hierdoor kwam ik erachter dat ik na mn ei, weer veel te snel ongi werd. Hierdoor ben ik dus door mn HA doorverwezen naar de fert arts.
ja ik ook....en het ergste vind ik nog dat ze me toch zeurt over alles waar ze wel niet last van heeft, wat ze niet mag eten en nog meer gezeur...bah bah bah...
Heeft ze dan niet in de gaten dat ze jou er veel verdriet mee doet? Hopelijk heb je weer heel snel een posi test in handen
denk het niet...terwijl we juist om dit soort dingen te voorkomen verteld hebben dat we al een tijdje bezig zijn en dat het mis is gegaan.. maar schijnbaar heeft ze niet door hoeveel invloed het heeft op ons leven....voor haar is zwanger worden zo vanzelfsprekend denk ik.... want ja zei was er niet mee bezig (ze beweerde nog dat ze het veilig had gedaan ook) ja en ik ben sinterklaas....
Ja hahaha veilig en zwanger gaat niet samen he maar erg vervelend dat ze het niet doorheeft. Hopelijk kost het niet jullie vriendschap.
ik hoop het ook niet maar ben bang dat als ik er nog wat van zeg dat ze me dan jaloers vind ofzo.....dus hou mijn mond maar...
yep....erg vermoeiend....ben gelukkig niet de enige die het vermoeiend vind...andere vriendin (die niet weet dat ik bezig ben) vind het ook al vermoeiend.
Passagierslijst NOD december 2008 1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & MyPrecious 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek 5: Eleni & Miracles & Loel & inkerbell 6: Lonny & Debbedebs 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka 8: Catje86 & Tessa8 9: Zeepbel83 10: Sammie88 & Pearl29 & bootsy & bos & Angel83 11: Natjes 12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23:lautjuh85 24: 25: 26: Girl84 27: 28: 29: 30: 31: Vera TESTMARATHON 10 december - Angel83 46 passagiers voor de roze mini! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Miskraam Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:263zx8yv] Vul je informatie in.[/*:m:263zx8yv] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:263zx8yv] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:263zx8yv]
Sorry hoor, ben perfectionistisch (klein beetje maar) en de titel van de lijst was weg, heb hem er weer bij gezet. alle nieuwe dames: welkom in de roze mini die al omgepimpt wordt tot minilimo. Maar dames, negen maanden wil ik niet vast zitten hoor, of er moet plaats zijn voor mijn mannetje en m'n huisdieren. ik kan toch echt niet zonder