Hier nog geen nieuws, ik lijk wat 'activiteit' rond mijn baarmoeder te voelen, maar dat had ik vorige maand ook en toen werd ik ook gewoon ongi. Mijn schoonvader heeft 3 weken geleden een hartoperatie gehad en is afgelopen zondag weer opgenomen met complicaties. Hij ligt nu weer op de hartbewaking, dus ik heb even wat anders aan mijn hoofd. Ik zie volgende week wel ergens of ik ongi wordt. Ik hoop natuurlijk niet, maar mocht ik deze ronde zwanger zijn, vind ik het toch moeilijk om blij te zijn als mijn man in de zenuwen zit of zijn vader het haalt of niet. Ik duim voor de rest dat er maar veel roze mag verschijnen.
@ 5mare5, en ben jij al bij je HA geweest of nog niet? En is dit je 1e temp ronde? @ Senna, Ik heb er soms ook geen zin meer in maar je moet wel van je eigen als je geen ei vindt.. Heb jij wel gewoon een eisprong? Ik denk dat je HA je wel zou helpen trouwens hoor, jullie zijn al erg lang bezig.. @ Goudappeltje, Spannend! Maar een streep is een streep dus hoop dat ie nog duidelijker wordt! @ Alle zwangeren, gefeliciteerd!
@myprecious: ja ik was al bij de ha: haar antwoord: je mag pas naar een gyn als je na één jaar niet zwanger bent. Maar zij snapt niet dat het mij niet om het niet zwanger worden gaat, maar om de veel te lange cyli en zoals nu blijkt geen eisprong. Want ja op deze manier kan ik natuurlijk helemaal niet zwanger raken. Ja het is de eerste ronde dat ik goed temp. wist de vorige keer niet dat het voor het opstaan moest.
Mare: begrijp al te goed dat je graag naar gyn wilt om opvolging... Hier in Belgie is dat echt geen probleem. De ha doet enkel bloednames, maar voor alle problemen die met voortplanting, hormonen enzo te maken hebben, moet je automatisch naar gyn. Ik ga nog ff werken nu, verzet men gedachten (heb hele toffe cursistjes vanavond!) en ik beveel nog even de duivels om nu bij alle meiden hier weg te blijven! (incl. mezelf natuurlijk!) Tot strakjes!
Ja in Duistland is dat ook zo, daar was ik al lang bij de gyn geweest (Ben trouwens Duits...) Oh wat spannend lieselke, morgen testen! Ben benieuwd. Veel plezier met je toffe cursisten!
Hey all Hoe is het hier? Ik ben vandaag naar de repetitie geweest voor de presentatie van mijn workshop Pffftt lange zin... En toen mijn foto's lang kwamen:Iedereen awwww,wat lief... Hahaha Ik heb dus foto's van mijn kleine kitten Snorrie erbij laten zetten haha Echt wat voelt dat goed als mensen (50 stuks) je foto's goed vinden
@ 5Mare5, Wat een klote HA (sorry).. Als je de volgende ronde weer geen ei hebt moet je gewoon met je kaartjes heen gaan. Dan gaat het niet over zwanger worden, maar over geen eisprong hebben. En dat is al een heel verschil want zonder ei geen zwangerschap maar een cyclusprobleem, toch. Ik hoop dat ik binnenkort die drempel ook over durf.
Lieslke, hoe is dat eigenlijk afgelopen met het voorgenomen huwelijk van 2 van je cursisten? Dat was jij toch?
Weet je wat ik denk? je moet gewoon nu naar je ha gaan. en als die jou wegstuurt, gewoon over een tijd weer enzo. dan kan je tenminste later aangeven dat je er al een hele tijd mee loopt. snap je wat ik bedoel? dus gewoon lekker gaan zeuren. Ik heb vanaf morgen een andere ha, daar moet ik alleen eerst op kennismakingsgesprek voordat ik een echt afspraak mag maken.
hehe puzz, zie dat je dezelfde dingen fotografeert als ik: bloemetjes en dieren. alleen zijn het bij mij geen katten maar ratten ^^ wat was poedie trouwens mooi.
He meiden, nog iets gemist? Heb alleen even de nod-lijst opgezocht en zie dat er nu 4 zwangeren zijn. Gefeliciteerd! Nu wij nog! Hier nog steeds aan het wachten op mijn nod. Beetje last van mijn zij, maar zal wel niets betekenen.
@ 5mare5, daar heb je gelijk in. Ik ben druk aan het denken wat ik nu moet doen, want ik durf niet zo goed..... Ga je morgen ook gelijk naar je nieuwe HA? Zo ja, veel succes .
Ik snap het helemaal, ik vind het ook altijd zo eng, maarja aan de andere kant, wat kan het ons schelen wat zo'n arts van ons denkt. Ha wat klink ik stoer ik vind het zelfs eng om een afspraak te maken voor kennismaking: mijn man moet er morgen naartoe dus heb hem gevraagd of hij een afspraak voor mij wil maken