pffffff, dat was even bijlezen van twee dagen zeg! Lukt helaas niet om op iedereen te reageren, maar ik vind het erg fijn om te weten dat jullie in hetzelfde schuitje zitten! Schept een band, zeg maar! Gisteren even een inzinking gehad....zus zwanger, beste vriendinnetje zwanger, collega zwanger en alledrie zwanger geworden na mij. Helaas is het dus bij mij met 10 weken fout gegaan. Ik word er zo verdrietig van! En dan ook nog vorige week ongesteld. Ik weet t, onze tijd komt wel , maar het kan me af en toe even aanvliegen. Aan de zwangeren onder ons: GENIET! Aan de rest: WE GAAN ERVOOR! Vraagje: Ik wil deze maand aan de ovutesten beginnen. Wanneer kan ik het beste beginnen?
Kpost het berichtje ook hier maar eens.. Ben benieuwd of jullie een idee hebben.. Ikke zo ondertussen niet meer :S Komt ie: Help ladies! In de afgelopen week geen posi ovutest gezien.. Gister een pas redelijke streep, maar op lange na niet zo donker als de controlelijn... En vandaag: niks meer! Geen tweede streep te zien.. Huh?! Voor de zekerheid nog een ovutest gedaan.. Weer niks... Hoe KAN dat nou?! Is mijn ei nu al geweest dan en heb ik m gewoon gemist? Of is mijn lichaam, na een redelijke regelmaat, ineens super van slag? Help... Snap het niet meer.. iemand een idee? Liefs
jeetje zeg kan me voorstellen dat je ff een dipje had.... euh...hangt van je cylcus af...heb je ze al in huis..staat namelijk (bij mij dan) in de gebruiksaanwijzing een tabel wanneer je het beste kan beginnen....maar zou zelf 2 dagen eerder beginnen....loop je niet zoveel risico dat je te laat bent...
Oepsie... Ik denk dat ik de 8e dame in het rood ga worden... Was nu net roze bij het afvegen na het plassen... Dus zal morgen wel rood zijn... :c:
blackeyedgirl kan ik de duivels niet uitdrijven voor je.? geen idee hoe het moet maar wil het wel proberen 8)
24e dag... Normaal heb ik een posi ovutest op dag 21 of 22... Met een duidelijke lijn die steeds dikker wordt, en dus rond dag 21 vet posi is.......
het voelt net alsof ik hele harde schijven in mijn borst heb aan de zijkant...voelen jullie dat ook wel eens als ze gevoelig zijn? heb ik nog nooit gevoeld?
@bos: krijg ze morgen binnen, zal volgende week dan maar beginnen! en jij nog een weekje geduld hebben?
oh sorry heb finaal over je banner heen gelezen... misschien is je cyclus weer langer nu (zag dat je een keer over de 40 dagen had..) hoop het niet voor je maar dan kan het zijn dat je ei nog komt...voel je je ei niet springen normaal? en heb je wel geklust gister? zou voor de zekerheid nu wel ff gaan klussen....
@lonny; spannend @mcellie; spannend hoor de komende dagen. Hoop voor je dat het posi is @natasja74: OOOH wow, van harte gefeliciteerd @lieselke; ow wat spannend. Wat duren de dagen toch lang als je aan het aftellen bent he. @flex en vladimira; wat een mooie kindjes hebben jullie toch! @jazy; wat balen. hoop dat het de volgende ronde wel posi is. @goudappeltje; klinkt wel goed een licht streepje. hopenlijk is ie donderdag overduidelijk en kun je heerlijk genieten @happyme; tjee wat vervelend van je schoonvader zeg. veel sterkte @SSV balen zeg En ik ben er vast nog een heleboel vergeten. Wat word er veel gekletst in een dagje zeg. Voor iedereen die ik vergeten ben, en die het kan gebruiken, een dikke knuffel. Ik ga er weer van tussen. Lekker douchen en dan lekker vroeg mijn nestje in. Tot morgen
Gister niet geklust, was eigenlijk nog aan het wachten op een vette posi test.. Kzal mijn mannetje zo eens wakker rammelen voor een klussessie hihi.. Thnx voor je antwoord Bos... We wachten wel weer af... En wat betreft jouw zere boobs.. Spannend, misschien is het wel raak
hoop het....heb altijd wel gevoelige borsten voor mijn ongi maar zo erg kan ik me niet meer herrinneren....
@Natasja: Hmm, Q10 is een antioxidant, toch? Misschien ga ik morgen ook maar eens een potje kopen. Baadt het niet dan schaadt het niet... @Blackeyed girl: Aah balen, meid. Ik hoop dat het niet doorzet! @Doortje: Kan me helemala voorstellen dat je het even gehad hebt,, meid. Hopelijk is het snel raak! @Bos: ik heb ook vaak alleen last aan de zijkant van mn borsten (en aan de ene kant ook nog eens veel erger dan aan de andere). Volgens mij is dit echt zo'n kwaaltje dat met elke hormoonschommeling optreedt. Kan dus zowel goed als slecht nieuws zijn. Maar weer eens afwachten dus..
ik heb ze van marktplaats, het heet david ovulation test. Wilde eerst kijken of ovu testen zowiezo wel iets voor mij zijn, voordat ik er veel geld aan uit geef. Ik wil gewoon niet dat het een obsessie wordt, maarja is t misschien al een beetje. ik help je hopen dat het deze keer raak is!
die ken ik niet...ik dacht ook dat het niks voor mij was maar vind het nu heerlijk dat ik een beetje weet wanneer ik mijn ei kan verwachten...klust toch wat met meer zekerheid en ontspanning vind ik zelf.. nana: ja zeker afwachten...en dat voor iemand die redelijk ongeduldig is...(niet met alles hoor maar wel met zwanger worden)