Ik denk dat iedereen die graag zwanger wil worden, op den duur ongeduldig worden.. Hier ook eentje.. Volgen jullie Prison Break? Nu de eerste aflevering van seizoen vier.. Genieten!
@Bos: Haha, ja volgens mij zijn we allemaal super ongeduldig. Laten we hopen dat als ons wachten uitiendelijk wordt beloond!
Hallo meiden, Vandaag hebben de rode duivels echt doorgezet.. Stiekem had ik nog een beetje hoop omdat ik gisteren alleen bruin/roze (sorry klinkt vies) slijm had.. Mijn vriend was zooo lief, hij was zelf een beetje verdrietig, zo fijn dat iemand dit zo graag met mij wil delen, dat fleurt me dan weer op... Voor alle roze meiden, GEFELICITEERD! voor alle rode meiden, helaas, op naar de volgende ronde, sommige blijven nog even in de mini zag ik en voor diegene die naar de luchtballon gaan, hou een plaatsje voor me vrij! Ik ga sowieso met de luchtballon mee, of om hcg te vangen of te strooien! Voor alle zwarte meiden, geen bloed geeft moed! succes!
nee maar vriendlief heeft alles op dvd gezien dus weet wel beetje waar het over gaat...heb met een schuin oog meegekeken soms... nou ik had ook nooit gedacht toen we beginnen (naief misschien maar goed) dat we er zo lang over zouden doen... Elegance: dikke knuffel...hoop dat de luchtballon geluk mag brengen...
@eleganance: Bah wat rot! Tuurlijk hoop je stiekem dat het niet doorzet, dat het een innestel is. Nieuwe ronde, nieuwe kansen! (lekker cliche, maar je moet je toch ergens aan vasthouden?)
Haha krijg net pb met felicitaties voor zwangerschap. Wel heel lief en grappig, maar het waren ovutesten!
@ Elegance... Hmz, balen dat je ongi door heeft gezet.. Hoop dat je de volgende ronde op roze mag! @ Bos: snap t helemaal.. Zit zelf in ronde vijf, en jij zit al in ronde negen.. Dat zijn toch steeds teleurstellingen he.. Zeker als je niet verwacht had dat t zolang zou duren.. Heb ik ook, had toch ondertussen wel verwacht dak zwanger zou zijn.. Maar helaas... Maare, we gaan er gewoon voor dat we allemaal HEEEEEEL snel op roze mogen! Fijne avond allemaal, nog een stukje prison break en dan weer naar mijn bedje toe.. Morgen gaat de wekker weer om half zes.. Dus heb mijn slaapje hard nodig.. Hopelijk nog ff klussen haha.. Tot snel... x
Ja Daan, dat was bij mij! Dank je voor de vraag, maar alles is prima afgelopen! Hebben rondgebeld, gesproken met mensen en echt aangedrongen en zaterdag zijn ze getrouwd en het was zaaaalig om te zien! Daarna echt een knalfeest en ze hebben net in de les getrakteerd met taart! Supergelukkig zijn ze! Ga nu ff verlerlezen, zijn toch 7pg bijgekomen! tot zo
Ja vreselijk idd! Test donderdag ivm ziekenhuisbezoek en evt onderzoeken die gaan volegen. Als het wel positief is dan weet ik dat maar...heb zelf het idee dat het niet raak is hoor....gevoel waar ik mij maar op instel.....
Ik word gek van het wachten en dan krijg je nog zo'n leuk pb'tje ook! Haha, gefeliciteerd, maar was posi ovutest en geen zw test. Wel lief hoor. Heb zo'n pijn in mijn onderrug gehad zondag en trok door naar billen en benen. Kan nu ook niet lang zitten, doet echt pijn. Ook een beetje buikpijn.
ik heb de 5 pagina's doorgelezen en heb onthouden dat doortje echt een knuffel nodig had, maar volgens mij elegance ook en deze is natuurlijk ook voor de rest die het even nodig heeft. Ik moet ook aan jou denken myprecious! het komt wel goed! houd de moed erin!
Voor de zwangere roze dames de felicitaties! Voor de rode (waaronder ik) even een {{{{HUG}}}} De ergste irritaties zijn inmiddels gelukkig weg... krijg deze maand nog een kans en nu doelmatig aan de klus! Kom op meiden vanaf nu alleen nog maar roze!
sporten was weer super leuk. ben nu wel een beetje moe en verwacht morgen spierpijn. Ik zou het liefst elke dag even sporten. wat een heerlijke afleiding!
Meid zo heette babyboom ovu testen eerder ook is van dezelfde fabriek Dus als je goedkope testen wilt kopen zou ik dan naar www.babyboomshop.nl gaan