We zitten nu in de 4de ronde Die andere rondes heb ik wel bijgehouden maar toen hebben we niet voor het echie geklust Want dat kon door beplaade omstandigheden niet En in2006 hebben we ook een aantal maanden geklust, maar die tel ik niet eens meer bij
Ik baal echt vandaag zeg! Het is gewoon mijn dag niet...aaaaahhhhhhh Mijn vriend wil al weer niet klussen omdat hij moe is terwijl nu juist mijn ei een van deze dagen kan springen Sorry ik moest het ff van me afschrijven!
Katjak79: helaas nog steeds krampen, wel wat minder nu. Slapen gaat beroerd,maar da's helaas al jaaaaren een probleem bij mij. Had altijd slaapmedicatie, die heb ik een heel stuk afgebouwd, gebruik alleen nog pillen die ik pas in de laatste fase van een evt zwangerschap hoef af te bouwen. Natjes, gefeliciteerd meid! Knippy, wat rot, die stomme duivels ook! Snap heeeeeel goed dat je daar ff flink om hebt gejankt! *knuf* (fijn dat je wel in december kan blijven!) Vlademira: wat een prachtige ogen heeft je zoon! 5 sterren! Mare: zoooo frustrerend dat wachten! Samen duimen voor spoedig op rood en daarna een keurige eisprong? Natasja: gefeliciteerd! fl3xgirl: wauw, wat een scheetje, logisch dat je trots bent op zo'n mooie dochter! Lonny: tempen lijkt ingewikkelder dan het is, heb er zelf in het begin vreselijk mee lopen klooien. Om alvast wat frustratie te voorkomen: geen oorthermometer gebruiken (als je op dat oor hebt geslapen is de temp niet betrouwbaar) en meteen bij het wakkerworden tempen. Bij Fertilityfriend.com kun je alles bijhouden, ook alle lichamelijke symptomen, wanneer je geklust hebt en op welke dagen je vruchtbaar slijm ontdekt. Als FF dan eenmaal je ei heeft gespot (pas achteraf!), gaat ie ook voor jou kijken of je al symptomen van beginnende zwangerschap hebt. Superhandig en het went vanzelf (vind ik) om standaard elke dag te tempen. Goudappeltje: klinkt hoopvol joh! Spannend! Puzzcat, wat een geweldige foto's en wat is Snorrie leuk! Van kittens ga ik bijna net zo hard kwijlen als van baby's Moosje: mijn mannetje was er niet blij mee toen ik een keertje zonder hem getest had, hij wil het moment graag delen. Afgesproken nu dat zelfs als ik midden in de nacht opeens dringend wil testen, ik hem wakker maak. Hij is lief, ik weet het 8) (voordeel is ook dat je evt teleurstelling ook kan delen) Maar kan me ook wel voorstellen dat een verrassing ook errug leuk is! Doortje: in de gebruiksaanwijzing van de ovutesten staat vaak wel tabel wanneer je moet beginnen... Bos: goh, dat zou wel eens een goed teken kunnen zijn, die harde schijven. Ik heb dat alleen gehad toen ik voor het eerst borstgroei begon te krijgen, heeeeel lang geleden dus Hoop zo voor je dat dit goed nieuws is! Nou, voor mij weer een nacht met weinig slaap, maar heb 'm nuttig gebruikt door flink bij te lezen hier Ik heb al een hele poos pijnlijke borsten en last van m'n buik. Denk elke dag dat de arriveren, maar op een paar drupjes 10 dagen geleden na nog niets. Wil niet te negatief zijn, maar ben er bijna zeker van dat ik gewoon ongi ga worden. t Mag onderhand wel komen, want cyclus is nu al op dag 41 beland Wens iedereen een fijne dag en dat er maar weer iemand op roze mag vandaag! Liefs!
ha die Zinah, alweer zo vroeg uit de veren. Vreselijk lijkt het me als je zo slecht kunt slapen. Mijn man heeft daar helaas ook last van en zit ook aan de pillen. Nog twee uurtjes en ik ga naar bed, ik slaap al zodra ik mijn kussen zie (over het algemeen dan, ik heb er soms wel rampnachten bij zitten) Ik heb al dagen last van jeukende en gevoelige tepels, af en toe pijnscheuten. Ik durf niet te hopen, ik weet bijna zeker dat het deze maand niet raak is, maar toch.... Weet iemand van jullie of je al een week vantevoren deze klacht kunt hebben (ik bedoel natuurlijk bij zwangerschap) Ik wens iedereen een fijne dag vandaag! Ik hoef nog maar een uurtje te werken. Joepie heerlijk vakantie!
Passagierslijst NOD December 1: Eleni & Zinah & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 & Natjes & Fl3xgirl 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & SylviaM & Deebie & Shaar 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea & Joke999 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady 5: inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme 8: Catje86 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje 9: Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab & Aguamiga&Annetje22 10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje & Sofie 11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel 12: Miracles & BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling & Star in Heaven & Tessa8 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif & Nana33 14: indey & ellenk 15: Helma30 & Jenna78 & rm1 & misslizzy 16: Desert & Knuf & Alies05 & Nanske 17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 & Sweety24 18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 & Senna04 19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon 20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Lente1973 & Silvana81 21: Christien86 & Mukje & Mgwc 22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Twinkle & Karoliene 23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88 24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy & Nicole & Nadine29 & Doortje79 25: LadyJoey & Marty & Pupke1979 & Elegance 26: Girl84 & Chantallie24 & Moor 27: Calani & Beverly & KwiePark & rama & Care 28: Bruisje & Giegel & Fl3xgirl, Elizabethje 29: robertha & Mvdb & BBKane & Sam28 & MyLadySharon 30: Maia & Loe & Loveable123 & Demia & Knippy & Angelea 31: Vera & Saskia 1982 176 passagiers voor de roze mini! 4 Zwanger, 7 Ongesteld, 4 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 5 december - blackeyedgirl - Mcellie - vlademira - djaar77 - knippy 6 december - Inkerbell - Puzzcat24 9 december - Luukske - Aguamiga 10 december - Angel83 12 december - Jutte 18 december - Senna04 26 december - Sjoukje 31 december - Loveable123 Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:1rhtzh0r] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:1rhtzh0r] Vul je informatie in.[/*:m:1rhtzh0r] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:1rhtzh0r] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:1rhtzh0r] Hoi meiden, Ik weet het... veel te vroeg gestest, maar toch: een nega-test Misschien zaterdag (1 dag voor NOD) weer... Liefs, BarbaBeer
1: Eleni & Zinah & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 & Natjes & Fl3xgirl 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & SylviaM & Deebie & Shaar 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea & Joke999 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady 5: inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme & LadyXochi 8: Catje86 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje 9: Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab & Aguamiga&Annetje22 10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje & Sofie 11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel 12: Miracles & BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling & Star in Heaven & Tessa8 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif & Nana33 14: indey & ellenk 15: Helma30 & Jenna78 & rm1 & misslizzy 16: Desert & Knuf & Alies05 & Nanske 17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 & Sweety24 18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 & Senna04 19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon 20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Lente1973 & Silvana81 21: Christien86 & Mukje & Mgwc 22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Twinkle & Karoliene 23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88 24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy & Nicole & Nadine29 & Doortje79 25: LadyJoey & Marty & Pupke1979 & Elegance 26: Girl84 & Chantallie24 & Moor 27: Calani & Beverly & KwiePark & rama & Care 28: Bruisje & Giegel & Fl3xgirl, Elizabethje 29: robertha & Mvdb & BBKane & Sam28 & MyLadySharon 30: Maia & Loe & Loveable123 & Demia & Knippy & Angelea 31: Vera & Saskia 1982 177 passagiers voor de roze mini! 4 Zwanger, 7 Ongesteld, 4 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 5 december - blackeyedgirl - Mcellie - vlademira - djaar77 - knippy 6 december - Inkerbell - Puzzcat24 9 december - Luukske - Aguamiga 10 december - Angel83 12 december - Jutte 18 december - Senna04 26 december - Sjoukje 31 december - Loveable123 Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:2jkz5wmu] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:2jkz5wmu] Vul je informatie in.[/*:m:2jkz5wmu] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:2jkz5wmu] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:2jkz5wmu]
Goedemorgen ladies ZWANGEREN...GEFELICITEERD! Mooi dat roze... ROOD is dan weer minder.. KOP OP dames.. 2009 of nog net december wordt jullie jaar.... Wachters.. pfff*zucht* Klussers.. VEEL PLEZIER... @ZINAH.. euh.. ben je niet een beetje te negatief of is het zelfbescherming.. paar druppies 10 dgn geleden in vergelijking met je vorige cyclus is toch juist heel goed?! evt innesteling? Ga je er nog een testje tegen aan gooien of heb je dat al gedaan?... sorry he voor alle vragen.. ben gewoon erg nieuwsgierig.. tis zo spannend.whahahaha... Hier las ik gister dus dat er sommigen na een vmk/mk op dag 10 (juist heel vroeg) een eisprong hebben.. ik schrok ervan..whaha ik had op dag 9 echt diezelfde steken.. dacht nog.. Dat kan helemaal niet.. (heb altijd op dag 20 ongeveer mijn ei, voel m ook altijd) daarna las ik dit.. pfff...nou ja we zullen zien.. Nog een vraagje trouwens.. ik heb wel sinds die steken op dag 9 zere boobies.. kennen anderen dat bij een eisprong.. ik niet hoor, maar vroeg me af waar dat nu weer van kwam....stom lijf.. ik ben er niet eens mee bezig verder...dus t me inbeelden lijkt me sterk....maar goed...misschien hebben er meer last van...
goedemorgen meiden! De zenuwen en het ongeduld worden steeds erger. En toch heb ik een bepaalde rust over me. Weer ging ik gisteren slapen met een temperatuur van 37,8 en varieerde het vanmorgen binnen 30 min weer tussen 37,1 en 37,6 (dus maar weer 37,2 ingevuld). Vandaag ben ik maar een halve dag aan het werk en heb het de rest van de dag nog veel drukker (goed om de aandacht ergens anders op te houden). Ga zo even proberen terug te lezen.
goedemorgen dames, Was even te veel om allemaal terug te lezen de dames die me een dikke knuf hebben gegeven voor mijn rot dag gister dank je wel Lieselke waar blijf je nou ik zit met spanning te wachten hoop toch zo dat je test posi is aaaaaah wat duurt wachten lang. Ik ben gelukkig me dip weer overheen en ga met frisse moed weer door even wachten tot de weg zijn en dan weer aan de klus .....deze ronde maar eens iets meer proberen wat er ook gebeurd ik wil roze het jaar uit .........was het maar zo makkelijk te bepalen he. alle verdere testers succes vandaag alle ongi dames blijven jullie nog in dec zou leuk zijn en anders voor een heel goed beginnent nieuw 2009 gaan.
Ik denk vandaag haast wel, als je bv. maandag besteld heb je ze dinsdags al, tenminste ik wel. Maar als je zondag hebt besteld weet ik het niet maar zal snel zijn hoor
Ik denk vandaag meestal 1 werkdag ertussen he Ga je gelijk testen dan? nog maar 2 dagen en mijn pendel gaf aan dat je zwanger bent nu dus spannend
goedemorgen dames, hier nog geen ongi bekend....wacht vrolijk verder, morgen er eens een test tegenaan gooien