NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamv1

mamv1 Niet meer actief

We zitten nu in de 4de ronde
    Die andere rondes heb ik wel bijgehouden maar toen hebben we niet voor het echie geklust :)
    Want dat kon door beplaade omstandigheden niet ;)
    En in2006 hebben we ook een aantal maanden geklust, maar die tel ik niet eens meer bij

2. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Welterusten allemaal

3. sweety24

sweety24 Actief lid

3 nov 2008
    119
    0
    0
    verzorgende ig
    Slaap lekker allemaal

4. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik baal echt vandaag zeg!
    Het is gewoon mijn dag niet...aaaaahhhhhhh
    Mijn vriend wil al weer niet klussen omdat hij moe is terwijl nu juist mijn ei een van deze dagen kan springen :confused:

Sorry ik moest het ff van me afschrijven! :oops:

5. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Waar blijft al het roze?

6. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Nou ik ga ook op bed!

WElterusten :D

7. Zinah

Zinah Actief lid

28 jul 2008
    195
    0
    0
    Katjak79: helaas nog steeds krampen, wel wat minder nu. Slapen gaat beroerd,maar da's helaas al jaaaaren een probleem bij mij. Had altijd slaapmedicatie, die heb ik een heel stuk afgebouwd, gebruik alleen nog pillen die ik pas in de laatste fase van een evt zwangerschap hoef af te bouwen.

Natjes, gefeliciteerd meid!

Knippy, wat rot, die stomme duivels ook! Snap heeeeeel goed dat je daar ff flink om hebt gejankt! *knuf* (fijn dat je wel in december kan blijven!)

Vlademira: wat een prachtige ogen heeft je zoon! 5 sterren!

Mare: zoooo frustrerend dat wachten! Samen duimen voor spoedig op rood en daarna een keurige eisprong?

Natasja: gefeliciteerd!

fl3xgirl: wauw, wat een scheetje, logisch dat je trots bent op zo'n mooie dochter!

Lonny: tempen lijkt ingewikkelder dan het is, heb er zelf in het begin vreselijk mee lopen klooien. Om alvast wat frustratie te voorkomen: geen oorthermometer gebruiken (als je op dat oor hebt geslapen is de temp niet betrouwbaar) en meteen bij het wakkerworden tempen.
    Bij Fertilityfriend.com kun je alles bijhouden, ook alle lichamelijke symptomen, wanneer je geklust hebt en op welke dagen je vruchtbaar slijm ontdekt. Als FF dan eenmaal je ei heeft gespot (pas achteraf!), gaat ie ook voor jou kijken of je al symptomen van beginnende zwangerschap hebt. Superhandig en het went vanzelf (vind ik) om standaard elke dag te tempen.

Goudappeltje: klinkt hoopvol joh! Spannend!

Puzzcat, wat een geweldige foto's en wat is Snorrie leuk! Van kittens ga ik bijna net zo hard kwijlen als van baby's ;)

Moosje: mijn mannetje was er niet blij mee toen ik een keertje zonder hem getest had, hij wil het moment graag delen. Afgesproken nu dat zelfs als ik midden in de nacht opeens dringend wil testen, ik hem wakker maak. Hij is lief, ik weet het 8)
    (voordeel is ook dat je evt teleurstelling ook kan delen)
    Maar kan me ook wel voorstellen dat een verrassing ook errug leuk is!

Doortje: in de gebruiksaanwijzing van de ovutesten staat vaak wel tabel wanneer je moet beginnen...

Bos: goh, dat zou wel eens een goed teken kunnen zijn, die harde schijven.
    Ik heb dat alleen gehad toen ik voor het eerst borstgroei begon te krijgen,
    heeeeel lang geleden dus ;) Hoop zo voor je dat dit goed nieuws is!

Nou, voor mij weer een nacht met weinig slaap, maar heb 'm nuttig gebruikt door flink bij te lezen hier :rolleyes: :D
    Ik heb al een hele poos pijnlijke borsten en last van m'n buik. Denk elke dag dat de :evil: :evil: arriveren, maar op een paar drupjes 10 dagen geleden na nog niets.
    Wil niet te negatief zijn, maar ben er bijna zeker van dat ik gewoon ongi ga worden. t Mag onderhand wel komen, want cyclus is nu al op dag 41 beland :( :(

Wens iedereen een fijne dag en dat er maar weer iemand op roze mag vandaag! Liefs!

8. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    ha die Zinah, alweer zo vroeg uit de veren. Vreselijk lijkt het me als je zo slecht kunt slapen. Mijn man heeft daar helaas ook last van en zit ook aan de pillen.
    Nog twee uurtjes en ik ga naar bed, ik slaap al zodra ik mijn kussen zie (over het algemeen dan, ik heb er soms wel rampnachten bij zitten)

Ik heb al dagen last van jeukende en gevoelige tepels, af en toe pijnscheuten. Ik durf niet te hopen, ik weet bijna zeker dat het deze maand niet raak is, maar toch....
    Weet iemand van jullie of je al een week vantevoren deze klacht kunt hebben (ik bedoel natuurlijk bij zwangerschap)

Ik wens iedereen een fijne dag vandaag! Ik hoef nog maar een uurtje te werken. Joepie heerlijk vakantie!

9. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Passagierslijst NOD December

1: Eleni & Zinah & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 & Natjes & Fl3xgirl
    2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & SylviaM & Deebie & Shaar
    3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea & Joke999
    4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady
    5: inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77
    6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious
    7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme
    8: Catje86 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje
    9: Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab & Aguamiga&Annetje22
    10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje & Sofie
    11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel
    12: Miracles & BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling & Star in Heaven & Tessa8
    13: kleintjevoorons & Josjo & Danif & Nana33
    14: indey & ellenk
    15: Helma30 & Jenna78 & rm1 & misslizzy
    16: Desert & Knuf & Alies05 & Nanske
    17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 & Sweety24
    18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 & Senna04
    19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon
    20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Lente1973 & Silvana81
    21: Christien86 & Mukje & Mgwc
    22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Twinkle & Karoliene
    23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88
    24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy & Nicole & Nadine29 & Doortje79
    25: LadyJoey & Marty & Pupke1979 & Elegance
    26: Girl84 & Chantallie24 & Moor
    27: Calani & Beverly & KwiePark & rama & Care
    28: Bruisje & Giegel & Fl3xgirl, Elizabethje
    29: robertha & Mvdb & BBKane & Sam28 & MyLadySharon
    30: Maia & Loe & Loveable123 & Demia & Knippy & Angelea
    31: Vera & Saskia 1982

176 passagiers voor de roze mini!
    4 Zwanger, 7 Ongesteld, 4 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes

TESTMARATHON

5 december
    - blackeyedgirl
    - Mcellie
    - vlademira
    - djaar77
    - knippy

6 december
    - Inkerbell
    - Puzzcat24

9 december
    - Luukske
    - Aguamiga

10 december
    - Angel83

12 december
    - Jutte

18 december
    - Senna04

26 december
    - Sjoukje

31 december
    - Loveable123

Om de lijst te veranderen:
    • Neem de meest recente lijst![/*:m:1rhtzh0r]
    • klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:1rhtzh0r]
    • Vul je informatie in.[/*:m:1rhtzh0r]
    • Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:1rhtzh0r]
    • En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
    • [/*:m:1rhtzh0r]

Hoi meiden,
    Ik weet het... veel te vroeg gestest, maar toch: een nega-test :(
    Misschien zaterdag (1 dag voor NOD) weer...
    Liefs, BarbaBeer

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hey, ben ik van de lijst gevallen?

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48

1: Eleni & Zinah & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 & Natjes & Fl3xgirl
    2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & SylviaM & Deebie & Shaar
    3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea & Joke999
    4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady
    5: inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77
    6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious
    7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme & LadyXochi
    8: Catje86 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje
    9: Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab & Aguamiga&Annetje22
    10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje & Sofie
    11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel
    12: Miracles & BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling & Star in Heaven & Tessa8
    13: kleintjevoorons & Josjo & Danif & Nana33
    14: indey & ellenk
    15: Helma30 & Jenna78 & rm1 & misslizzy
    16: Desert & Knuf & Alies05 & Nanske
    17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 & Sweety24
    18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 & Senna04
    19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon
    20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Lente1973 & Silvana81
    21: Christien86 & Mukje & Mgwc
    22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Twinkle & Karoliene
    23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88
    24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy & Nicole & Nadine29 & Doortje79
    25: LadyJoey & Marty & Pupke1979 & Elegance
    26: Girl84 & Chantallie24 & Moor
    27: Calani & Beverly & KwiePark & rama & Care
    28: Bruisje & Giegel & Fl3xgirl, Elizabethje
    29: robertha & Mvdb & BBKane & Sam28 & MyLadySharon
    30: Maia & Loe & Loveable123 & Demia & Knippy & Angelea
    31: Vera & Saskia 1982

177 passagiers voor de roze mini!
    4 Zwanger, 7 Ongesteld, 4 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes

TESTMARATHON

5 december
    - blackeyedgirl
    - Mcellie
    - vlademira
    - djaar77
    - knippy

6 december
    - Inkerbell
    - Puzzcat24

9 december
    - Luukske
    - Aguamiga

10 december
    - Angel83

12 december
    - Jutte

18 december
    - Senna04

26 december
    - Sjoukje

31 december
    - Loveable123

Om de lijst te veranderen:
    • Neem de meest recente lijst![/*:m:2jkz5wmu]
    • klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:2jkz5wmu]
    • Vul je informatie in.[/*:m:2jkz5wmu]
    • Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:2jkz5wmu]
    • En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
    • [/*:m:2jkz5wmu]

12. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Goedemorgen ladies

ZWANGEREN...GEFELICITEERD!
    Mooi dat roze...

ROOD is dan weer minder.. KOP OP dames.. 2009 of nog net december wordt jullie jaar....

Wachters.. pfff*zucht*

Klussers.. VEEL PLEZIER... ;)

@ZINAH.. euh.. ben je niet een beetje te negatief of is het zelfbescherming.. paar druppies 10 dgn geleden in vergelijking met je vorige cyclus is toch juist heel goed?! evt innesteling? Ga je er nog een testje tegen aan gooien of heb je dat al gedaan?... sorry he voor alle vragen.. ben gewoon erg nieuwsgierig.. tis zo spannend.whahahaha...

Hier las ik gister dus dat er sommigen na een vmk/mk op dag 10 (juist heel vroeg) een eisprong hebben.. ik schrok ervan..whaha ik had op dag 9 echt diezelfde steken.. dacht nog.. Dat kan helemaal niet.. (heb altijd op dag 20 ongeveer mijn ei, voel m ook altijd) daarna las ik dit.. pfff...nou ja we zullen zien..

Nog een vraagje trouwens.. ik heb wel sinds die steken op dag 9 zere boobies.. kennen anderen dat bij een eisprong.. ik niet hoor, maar vroeg me af waar dat nu weer van kwam....stom lijf.. ik ben er niet eens mee bezig verder...dus t me inbeelden lijkt me sterk....maar goed...misschien hebben er meer last van...

13. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    goedemorgen meiden!

De zenuwen en het ongeduld worden steeds erger. En toch heb ik een bepaalde rust over me.

Weer ging ik gisteren slapen met een temperatuur van 37,8 en varieerde het vanmorgen binnen 30 min weer tussen 37,1 en 37,6 (dus maar weer 37,2 ingevuld).

Vandaag ben ik maar een halve dag aan het werk en heb het de rest van de dag nog veel drukker (goed om de aandacht ergens anders op te houden).

Ga zo even proberen terug te lezen.

14. vlademira

vlademira Niet meer actief

Dankje meid :D

15. vlademira

ik heb eergister middag zw testen in de babyboomshop gekocht wanneer zouden ze hier ong zijn ?

16. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

goedemorgen dames,

Was even te veel om allemaal terug te lezen
    de dames die me een dikke knuf hebben gegeven voor mijn rot dag gister dank je wel

Lieselke waar blijf je nou ik zit met spanning te wachten hoop toch zo dat je test posi is aaaaaah wat duurt wachten lang.

Ik ben gelukkig me dip weer overheen en ga met frisse moed weer door even wachten tot de :evil: weg zijn en dan weer aan de klus .....deze ronde maar eens iets meer proberen wat er ook gebeurd ik wil roze het jaar uit .........was het maar zo makkelijk te bepalen he.

alle verdere testers succes vandaag

alle ongi dames blijven jullie nog in dec zou leuk zijn en anders voor een heel goed beginnent nieuw 2009 gaan.

17. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    Ik denk vandaag haast wel, als je bv. maandag besteld heb je ze dinsdags al, tenminste ik wel.
    Maar als je zondag hebt besteld weet ik het niet maar zal snel zijn hoor ;)

18. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Ik denk vandaag meestal 1 werkdag ertussen he
    Ga je gelijk testen dan?
    nog maar 2 dagen en mijn pendel gaf aan dat je zwanger bent nu dus spannend

19. vlademira

Bedankt meid ik wacht met spanning af ;)
    heb er 25 besteld dus kan ik lekker door testen

20. bapsie

bapsie Niet meer actief

goedemorgen dames,

hier nog geen ongi bekend....wacht vrolijk verder, morgen er eens een test tegenaan gooien :D

Deel Deze Pagina