NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    Hier wordt de bloeding EINDELIJK minder ;)
    Ik denk dat het vrijdag écht helemaal weg is, pfff dat duurde lang zeg vergeleken wat ik normaal altijd had (dag of 3) maar ja was een vmk dus...
    Ook hier straks dus weer aan de klus, mijn temperatuurkaartje is mooi stabiel, hopelijk kan ik daar flink wat vanaf lezen als het zover is?
    Ook ga ik aankomende maandag beginnen met mijn ovulatietestjes, ben benieuwd of we dit jaar ROZE uitkomen.
    Ben nu al heel erg zenuwachtig al voor het intakegesprek voor IVF/PGD, het is maar een gesprek maar toch...de eerste stap naar een lange medische molen...

2. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

spannend, duim ook voor jou dat je op roze mag.

3. vlademira

vlademira Niet meer actief

ik hoop echt dat je pendel uit komt
    eigenlijk naar bijde kanten
    ik wil heel graag zwanger zijn en ik hoop stiekem op een meisje
    jongen is ook erg leuk hoor das weer makkelijk met kleertjes want die heb ik al maar vind van die jurkjes en strikjes enzo zo leuk

4. hielko2006

Loveable123 tuurlijk hopen we op roze het jaar uit en succes met je gesprek

vlademira ik denk dat beide jongen of meisje allebij wel welkom zijn toch maar omdat je al en jongenhebt is een meisje natuurlijk ook leuk das helemaal nieuw dan ;)

5. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Kan iemand mij op NOD 28 december zetten? Bedankt.

6. vlademira

succes meid en denk roze
    pink pink pink

7. vlademira

ja pcies het is niet zo als ik weer een jongetje krijg dat ik teleurgesteld zal zijn maar 1 van bijde zal wel heel mooi zijn en jongens zijn echt super leuk hoor
    Quinten is echt een schatje
    nog even wat Quinten spam

8. vlademira

zo nog een beetje spammen
    en meiden dat jullie ook allemaal zo'n schat mogen krijgen

9. vlademira

en de laatste spam van vandaag

10. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    Ik heb een foto van mijn 8-jarige prachtige dochter in mijn album staan :thumup:

11. vlademira

Zo mooie meid hoor dat word oppassen als ze 16 is met de jongens ;)

12. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    :) :) :) Ja ze is echt al een hele dame aan het worden en lekker opstandig, dat wordt nog wat in de pubertijd :D
    En met jongens daar zijn ze nu al mee bezig hoor :oops: het wordt echt steeds jonger tegenwoordig met die meiden ;)
    Heb nog een paar foto's van haar in mijn album gezet, ook 1tje van héél lang geleden al, ze was toen nog maar net 8 maanden, je kent haar er helemaal niet van terug ;)

13. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Nog minder dan 1 week wachten! Pfff, het begint eindelijk op te schieten!

14. vlademira

ja klopt net zoals vorrig jaar van dat meisje van 10 dat zwanger was man toen speelde ik nog met poppen
    die kon ik tenminste weg doen als ik er flauw van was hihi maar dacht echt nog niet aan sex hoor dat kwam pas toen ik 17 was 18e pas echt gedaan

15. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    Ja het is tegenwoordig wel oppassen geblazen, maar ze weet hoe ik erover denk hoor, ben best wel streng en mijn vriend ook ;)

16. vlademira

ze was ook een mooi babytje ze wordt later vast ook een mooie bruid (als ze gaat trouwen )

17. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    :D :D :D

18. vlademira

Volgens mij zijn de meeste ouder tegen woordig ook niet meer streng genoeg als je wel eens hoort wat ze tegen hun ouders zeggen of doen durfde wij echt niet te wagen hoor om mijn moeder een k :c: wijf te noemen

19. hielko2006

mooie dochter hoor echt een lief meisje om te zien.

en ik heb al op quinten gestemt hoor bij de foto's ;)

20. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    Idd, nou moet ik er wel bijzeggen dat mijn dochter behoorlijk gebekt is voor haar leeftijd hoor, alle kinderen tegenwoordig, maar ja ze weet hoe ver ze kan gaan voordat ze straf krijgt en meestal houdt ze zich daar ook aan gelukkig :)
    Ze had een denderend goed rapport afgelopen week, 3x een 9, 3x een 8 1/2 en 1x een 7 1/2, ze doet het zo supergoed op school, hopelijk houdt ze dat zo vol want ze wil Rechter worden in een Rechtbank :)
    Ze heeft het er telkens over dat ze dat spannend vind om over mensen te oordelen aan de hand van bewijs, ze is ook gek op politieseries en zo, nou we doen ons best haar goed te blijven begeleiden qua scholen en helpen haar goed met haar huiswerk, ze vind leren erg leuk en doet goed haar best, hopelijk houden zo en dat ze wat gaat bereiken in haar toekomst ;)

Deel Deze Pagina