dus ze praat er gewoon veel te veel over en klaagt dus alleen maar anders vind je andere vriendin het ook niet zo vermoeiend ach je hebt er mensen bij hoop niet dat ik ooit zo word
Ja dat hoop ik ook altijd. soms kun je nogal een bord voor je kop hebben. hopelijk trekt het nog wat bij en kunnen jullie weer gewoon genieten van jullie vriendschap!
Passagierslijst NOD december 2008 1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & MyPrecious 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek 5: Eleni & Miracles & Loel & inkerbell 6: Lonny & Debbedebs 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri 8: Catje86 & Tessa8 9: Zeepbel83 10: Sammie88 & Pearl29 & bootsy & bos & Angel83 11: Natjes 12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23:lautjuh85 24: 25: 26: Girl84 27: 28: 29: 30: 31: Vera TESTMARATHON 10 december - Angel83 47 passagiers voor de roze mini! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Miskraam Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:24w6isae] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:24w6isae] Vul je informatie in.[/*:m:24w6isae] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:24w6isae] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:24w6isae] heb mezelf in de mini er bij gepropt, wordt al best druk hier!
Passagierslijst NOD december 2008 1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & MyPrecious 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek 5: Eleni & Miracles & Loel & inkerbell 6: Lonny & Debbedebs 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 8: Catje86 & Tessa8 9: Zeepbel83 10: Sammie88 & Pearl29 & bootsy & bos & Angel83 11: Natjes 12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23:lautjuh85 24: 25: 26: Girl84 27: 28: 29: 30: 31: Vera TESTMARATHON 10 december - Angel83 47 passagiers voor de roze mini! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Miskraam Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:1t9r3ssa] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:1t9r3ssa] Vul je informatie in.[/*:m:1t9r3ssa] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:1t9r3ssa] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:1t9r3ssa] Heb mezelf erbij gezet, mijn NOD is 7 dec !
ik heb al gezegd tegen vriendlief dat als ik zo word dat hij me echt voor mijn hoofd moet slaan.....hij is het ook al zat namelijk en vroeg of alle zwangeren zulke zeikerds waren....nou dat heb ik maar even snel uit zijn hoofd gepraat.....
Wat een hoop gebeurd sinds vanmorgen. Ik ga ook voor de 9 maanden in de mini met een bar aan boord. Ik ga ook absoluut aan de thee. Ik zou het zeker leuk vinden als het deze maand gaat lukken want dan zijn we een half jaar getrouwd. vind ik wel een mooi doel, en zwanger de feestdagen en het jaar uit lijkt me super. Dus ik ben voor de limo. Ik heb een heel mooi plaatje gevonden van een roze limo die ik wilde toevoegen maar dat is niet zo gemakkelijk in dit forum.
Gave Limo! Daar moeten we toch wel inpassen met zijn allen?!?!? We moeten het in ieder geval maar proberen, toch? x
hihi, die is goed! da's alleen niet meer mini te noemen. Maar gezien we allemaal vastberaden zijn zwanger het nieuwe jaar in te gaan zullen we de ruimte wel nodig hebben! Ik ben wel voor.
Ik zou zeggen: hoe meer mini's en limo's, hoe beter. Laten we afspreken dat we zo veel mogelijk auto's volproppen!
Dat zal ik hier ook gelijk maar eens tegen mijn vriend zeggen goeie tip nee echt dat is heel vervelend als mensen zo door zeuren vooral als je zelf bezig bent Ik heb trouwens een vriendin die al 5 jaar bezig is en het lukt gewoon niet nou dan kan je dus heel erg begrijpen dat als ik aan haar denk natuurlijk als ik zwanger ben niet continu aan haar kop ga zeiken zij wil het tenslotte ook zo graag. vind het zo rot voor haar maar kan er helaas niks aan doen.
Wow, wat een mooie limo zeg Mocht ik onverhoopt toch in December terecht komen, dan neem ik er graag in plaats. Ook in de mini hoor. (Stelde me het al voor dat het zo'n auto was, zoals de tenten in Harry Potter tijdens het wereldkampioenschap zwerkbal. Die van binnen dus alle ruimte hebben, maar er van buitenaf normaal uitzien).
Dit is een arts, die zich specifiek bezig houdt, met de fertiliteit van vrouwen/mannen. als jet hier bij ons niet lukt om zwanger te worden, krijg je dus een fertiliteits arts en geen gyn!