Ja sorry, had getest vanmorgen, niks te zien, ook geen duivels, dus ben effe uitgebreid in bad geweest om alles te laten bezinken... Nu ist wahten op die ellendelingen( ben nog nooit 'overtijd' geweest, dus hoop dat het niet te lang gaat duren hoor) Echt bedankt voor het meeleven, is ontzettend lief!
Passagierslijst NOD December 1: Eleni & Zinah & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 & Natjes & Fl3xgirl 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & SylviaM & Deebie & Shaar 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea & Joke999 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady 5: inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme & LadyXochi 8: Catje86 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje 9: Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab & Aguamiga&Annetje22 10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje & Sofie 11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel 12: Miracles & BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling & Star in Heaven & Tessa8 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif & Nana33 14: indey & ellenk 15: Helma30 & Jenna78 & rm1 & misslizzy 16: Desert & Knuf & Alies05 & Nanske 17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 & Sweety24 18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 & Senna04 19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon 20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Lente1973 & Silvana81 21: Christien86 & Mukje & Mgwc 22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Twinkle & Karoliene 23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88 24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy & Nicole & Nadine29 & Doortje79 25: LadyJoey & Marty & Pupke1979 & Elegance 26: Girl84 & Chantallie24 & Moor 27: Calani & Beverly & KwiePark & rama & Care 28: Bruisje & Giegel & Fl3xgirl & Elizabethje & Hope1982 29: robertha & Mvdb & BBKane & Sam28 & MyLadySharon 30: Maia & Loe & Loveable123 & Demia & Knippy & Angelea 31: Vera & Saskia 1982 178 passagiers voor de roze mini! 4 Zwanger, 7 Ongesteld, 5 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 5 december - blackeyedgirl - Mcellie - vlademira - djaar77 - knippy 6 december - Inkerbell - Puzzcat24 9 december - Luukske - Aguamiga 10 december - Angel83 12 december - Jutte 18 december - Senna04 26 december - Sjoukje 31 december - Loveable123 Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:1t4wzaro] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:1t4wzaro] Vul je informatie in.[/*:m:1t4wzaro] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:1t4wzaro] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:1t4wzaro]
lieselke ik vond het niet leuk om je op groen te zetten maar ze zeggen hier wel eens geen bloed geeft moed. ik hoop nog steeds voor je!
Dank je Mare. Ik hoop er eigenlijk niet meer op, gewoon omdat ik al de hele tijd het gevoel had dat ik niet zwanger zou zijn... Een mooie verrassing is natuurlijk altijd welkom, maar ik ben quasi zeker van niet en hoop dus dat mijn cyclus beetje normaal blijft... Zijn er trouwens andere testers vandaag?
volgens mij komt de misselijkheid later ja en de pendels jep die staan goed dus duimen dat ik roze het nieuwe jaar in mag en jullie allemaal ook natuurlijk. Vladimera ja heb je pb gelezen super bedankt hoop natuurlijk eerder maar je weet nooit.als het niet zo is ben ik blij met februari hoor fl3xgirl Waarom uitleggen? lieselke balen meid maar niet opgevenhoor zustertje ik heb ze van matcare zie banner links op de site zo nu ga ik naar huis wachten op de monteur en als die is geweest kom ik hopelijk weer online verder kletsen
Aj nog geen roze erbij vandaag Ik zie wel nog enkele op groen! succes meiden! Bah en de griep heeft me ook gevonden vandaag, of het al niet balen genoeg was.. En vandaag kwam de sint op de groep waar ik werk Leek me zo leuk, allemaal kids tussen de 6 en 12 Lig ik met snotterbel en rodeduivel in bed Knuffel voor iedereen die het nodig heeft..
Ik voel me niet zo, vandaag. Beetje zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Moet pas van het weekend ongesteld worden, of niet natuurlijk... We wachten af. Ik moet zeggen, vorige maand had ik meer moeite met het wachten, maar nu heb ik ook mijn handen vol aan Sint en van alles en nog wat. Dat leidt af! Iedereen heel veel succes met wachten! En voor de rooien; Balen hoor....
hallo ik lees altijd mee, maar ik wil ook wel even mee doen met jullie. Ik heb een vraag, is het mogelijk dat jullie voor mij gaan pendelen of ik nog een tweede krijg? Word het een meisje of een jongen en wanneer? Bij mij en mijn vriendin komt er uit een jongen in december 2009. Willen jullie ook eens proberen? dankjewel. ja ik heb ook niet ongesteldsdag. groeten geertje87, moeder van Damian bijna 2 jaar deze maand
@Lieselke Ik heb vandaag ook NOD. Tenminste daar ga ik maar vanuit. Heb nog maar 1 keer cyclus gehad nadat ik gestopt ben met borstvoeding. Dus ik gok op vandaag. Maar ik heb niet getest. Met mijn zoon, testte ik ook pas later positief. Dus ik probeer het nog gewoon ff uit te stellen. Ga er vanuit dat ik niet zwanger ben. Wel wat vage klachten, maar gooi het op de griep. Succes meid
Nog niet alles is verloren he... houd moed meis! *duimt voor lieselke dat ze gewoon nog te weinig HCG heeft en dat de monsters weg blijven*
hey lieselke, ja hoe gaat het met mij. ik heb weer eens een waslijst aan klachten en nog geen ei gehad. dus ik denk dat mijn lichaam zich aan het voorbereiden is om toch ongesteld te worden. ik weet het even ook niet meer wat ik ervan moet denken.