Ik hoop het! heb net een testje van matcare gepakt die ik vorige maand had gedaan en daar is echt helemaal niks op te zien. Ik durf nog niet te geloven,maar word hier wel zenuwachtig van. Ik weet ook niet precies wanneer mijn ei is geweest. Ik had in ieder geval 21 november een positieve ovutest dus weet niet precies hoeveel dpo ik nu zit. Tot nu toe heeft iedereen hier gezegd "Zwanger" en dat is al iets
Zie bij jou ook echt een 2e streep, vervelend dat je nu een negatieve test hebt. Misschien heeft die meer hcg nodig? Als je de 21ste een positieve ovutest heb gehad is hij misschien de de 22ste gesprongen en dan tel je vanaf 23 nov...En dan zit je nu op 11dpo.
Nee ik heb geen nega test, die was van vorige maand! Had ik bewaard in het zakje met testjes. Dus als ik ze vergelijk dan zie je wel echt dat er een 2e streepje staat op de test van vandaag.
@ Bapsie Gefeliciteerd! @ Catje Ik zie ook en tweede streepje dus wie weet over een paar dagen een mooie duidelijke streep. @ jesenmo Balen meid! Hier wel wat steken in mn onderbuik en nog gevoelige (.)(.) maar verder niks. Heb meestal 2 dagen voor ongi al bruinig slijm, dus dit moet morgen of overmorgen beginnen. Het is nog steeds afwachten.
Sorry, nou gelukkig maar! Zat blijkbaar niet goed te lezen... Volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger meid!
Hey dames, wat is er weer een hoop gebeurt in een dag zeg... @Babsie: Gefeliciteerd! Een super duidelijke streep, helemaal goed @Catje" IK zie hem ook hoor. Hopelijk wordt ie snel nog duidelijker, maar alvast voorzichtig gefelicieerd! @Natjes: Super balen zo'n vals positieve test. Misschien toch nog even afwachten, wie weet test je over een paar dagen weer positief... @Jesenmo: Balen, meid! Heel veel succes in de volgende ronde! @Elizabetje: DPO= days past ovulation
@ Elizabethje => je bent niet het enige "groentje" hoor! Ik wist het ook niet! Daarom zijn er gelukkig anderen die het ons wel kunnen vertellen!
Volgens mij leren we hier allemaal een hele nieuwe woordenschat. Als ik die woorden gebruik met mn mannetje dna kijkt ie me aan of ik gek ben
haha, dat heb ik ook! Mijn mannetje, die inmiddels helemaal gezond is verklaard na zijn bijt incident, verklaart me soms voor gek als ik weer met een forum term aan kom zetten!
Haha, zo leert ie ook nog eens wat Fijn dat je man er niets aan over heeft gehouden! Echt ene bizar verhaal. Wordt die leerling nou geschorst ofzo?
Yep, twee dagen! Maar ik denk niet dat die leerling dat erg vindt..... Twee dagen vrij! Hij heeft morgen wel een gesprek met de ouders. Zo zie je maar, het leven van een onderwijzer kan soms ook zwaar zijn
@Elegance: nog een knuffel voor jou (en wat een mooi gedicht 8) ) @Elizabethje: knuffel voor jou @senna: snap het niet zo goed en bedoel het niet vervelend hoor begrijp me niet verkeerd maar je hebt al zo weinig kans in de maand jou vriend wil toch ook een kleine....kan hij toch wel een keer zin maken? @Zinah: ik hoop dat het goed nieuws is...normaal heb ik altijd alleen aan de zijkant gevoelige borsten maar nu mijn hele borsten gewoon...maar ja mijn lichaam kan me natuurlijk ook voor de gek houden...net als vorige maand... balen dat je zo'n slechte nacht had. hoop dat je niet ongi word en vannacht gewoon lekker uitrust.. @katjak: volgens mij wel hoor...als je toch een vroege eisprong hebt gehad dan schuiven je klachten ook op naar voren...dus zou niet weten waarom het niet zou kunnen....mijn moeder was ook een week voor haar NOD al misselijk toen ze zwanger was... @bruisje: ik heb ook gevoele borsten na mijn eisprong....elke maand weer....tot aan mijn ongi... haha jij met je acht kids haha zou wat zijn als de pendel ja zou zeggen hihi @knippy: hoop ook dat je roze het jaar uit mag... @vladimire: waarom zeg je je foto's niet in je album, kan iedereen ze bewonderen. ik weet dat het allemaal onzeker is maar je kan echt niet anders dan afwachten meid.... @stier: hoop op het laatste: dus NIET ongi worden dit weekend... @geertje: sorry snap hem ff niet toen je zei dat said twijfeld? sorry heb vast wat gemist... @cindy: gefeliciteerd met je vriend... @bapsie: gefeliciteerd meid...mooi kruis @catje: toppie.....zie hem ook hoor gefeliciteerd @babijtje: haha beetje tot rust kunnen komen vandaag (en dan vooral je oren ) haha ik moet zo lachen om alle meiden die hun zwangerschapstest ook helemaal slopen om misschien een streepje te zien...zie jullie al helemaal zitten stom he terwijl ik niet eens weet hoe jullie eruitzien...hihi @jesemno: knuffel voor jou begrijp ik nou goed dat natjes weer getest heeft maar dan negatief? shit zeg natjes de grootste knuffel van de avond is zeker voor jou pfff willen jullie niet meer zo veel kletsen...mijn chocomel bijna koud geworden tijdens het bijlezen
hhmmm vandaag duidelijke steken in mijn borsten gehad en ik heb heel sterk het gevoel dat het raak is deze maand. Wat zal het een teleurstelling zijn als het niet zo mag zijn maandag of dinsdag testen bij geen ongi natuurlijk
@MCellie: Nou hopelijk krijgt ie dan ook nog een andere straf zoals nablijven ofzo Anders leert ie het nooit! Een vriendin van me geeft les aan de bovenbouw op een middelbare school en zij heeft soms ook van die verhalen, pfff. Respect hoor! je moet er maar tegen kunnen.
Een hele stomme vraag, maar ik zie vaker dat mensen in de mmm zitten, wat houdt dat precies in? @bos dank je voor de knuff, kon hem wel gebruiken lig nog steeds ziek op bed @natjes, ik begrijp uit je bericht dat het niet zo goed gegaan is? Hopelijk voel je je snel weer goed genoeg om hier ff je verhaal te doen.. we leven allemaal met je mee... dikke knuff