@jesenmo; wat verschrikkelijk nou weer. ballen joh @bos; ja hoor vandaag lekker tot rust gekomen. Heerlijk gewerkt waarin ik vooral mag kletsen
@Elegance: volgens mij betekent het dat ze in de malle mollen zitten dus in het ziekenhuis lopen...weet het niet zeker hoor @babijtje: wat voor werk doe je als ik vragen mag...
Tuurlijk mag je dat vragen. Ik werk als praktijkverpleegkundige in een huisartsenpraktijk. Ik zie chronisch zieken (mensen met suikerziekte, longproblemen, hartproblemen, begeleiding bij stoppen met roken en afvallen). Ik controleer of ze goede waardes hebben, of er medicatie aangepast moet worden en controleer of medicatie effect heeft. Verder leg ik uit als er net 1 van de ziektes is vastgesteld wat het precies inhoud etc. Dus veel uitleggen, maar ook veel aanhoren van de mensen. Een topjob, je bouwt met mensen echt een band op.
@bos.. meis thanks voor de knuf! Kan em goed gebruiken! En chocomelletje koud? hihi...hoop dat ie nog te drinken was! )
ja nog net hihi...ga lekker tegen mijn vriend aan kruipen in bed...morgen lekker dagje vrij maar wel druk met van alles en nog wat geloof ik....ga nu maar slapen....klokkie rond hoop ik hihi... truste allemaal.
@Bos Truste meis! Moet wel zeggen dat mijn oogjes ook heel snel dichtrollen sinds het stoppen met de pil... of ik word oud... kan natuurlijk ook nog haha... Weltruste meiden!
haha... nou ik ben altijd al een slaapmonster geweest (zo noemt mijn vriend me hoor ik zelf niet ) slaap het liefst elke dag de klok rond... truste
ik probeer er de hele tijd zelf uit te komen wat een pendel is, maar lukt me tot nu nog niet! kan iemand me dat uitleggen? (dit valt ook onder het kopje: nieuwe termen leren!)
Er zijn meiden die met naald en draad kunnen voorspellen wanneer je zwanger bent. Het is een voorspelling waar je je niet te veel aan vast moet houden. Wel erg leuk om te horen.
Zal wel moeten, maar kan even aan niets anders denken. Heb zo'n last van mijn linker zij. En jij? Nog maar 7 dagen he? Spannend!
ik zal voor je duimen annie! hoe lang zijn jullie al aan het proberen? Jaaa wij mogen volgende week weer ga dus met ovu testen proberen, kijken of dat wat is!
Inderdaad vanaf juli. Ik gebruik ook ovu testen, geweldig! Kijk maar in album. Sensitest kan ik je aanraden.