NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    goedemorgen meiden
    Mischien een hele stomme vraag, maar hebben hier mensen ervaring met clear blue digitaal.
    Ik had vanmorgen die test gedaan en hij gaf aan niet zwanger, maar toen ik de strip eruit deed zag ik een heeeeel licht 2de streepje.....
    Ik snap het niet meer.. :(

2. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Mogguh dames!

@Jessy ik las wel in de beschrijving van Clear B dat de streepjes binnenin niks zeggen en dat je daar ook niet naar moet kijken.... Lees de beschrijving er nog maar eens op na!

Meiden, mooie dag voor wat testers met extra streepjes!

3. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    @puzzcat succes vandaag!

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Wow, wat gaat dat snel hier! Ik kan het niet meer bijhouden! Maareuh, wat is nou de bedoeling van die lijst... Ik zie steeds dezelfde mensen hem bijwerken. Moet je dat niet zelf doen?

5. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Niet iedeeen lukt het... de roze mini is wel vaker vermist! Na tig pogingen lukt het me nu wel (niet in 1 keer maar met wijzigen)...

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ow oke, maar het mag dus wel...

IK wil wel vaker gezellig meekletsen, maar heb daar helemaal geen tijd voor... Het is best druk op het werk de laatste tijd en mijn man is sinds kort weer thuis, dus thuis ga ik zo min mogelijk achter de pc zitten ;)

7. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    goedemorgen dames,

wat raar zeg FF heeft het kruis helemaal weggehaald en beweerd niet meer met zekerheid een ovulatiepatroon te kunnen herleiden ?!

Maar mijn temp was weer varierend tussen 37.0 en 37.4 vanmorgen dus 37.2 is toch echt door mij aangehouden.

Iemand enig idee waarom FF dat gewoon maar doet ? Ik was niet van plan om mijn dag erdoor te laten verpesten maar het zal een hele lange dag worden zo.

8. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    @Djaar: Je dag niet laten verpesten hoor... snap dat veel meiden alles bijhouden op FF (waaronder ikzelf), maar het is geen alleswetend programma. Hte blijft de interpretatie van een computerprogramma op basis van bepaalde modellen. Vergeet niet dat iedereen uniek is dus ook jij... kan geen computerprogramma tegenop!

9. vlademira

vlademira Niet meer actief

meis die ik ken (zi is vk ) vertelde mij dat ook met een digitale geen streepjes komen als je geen hcg in je urine hebt
    zo heb ik zelf eerst oook bij Quinten pos getest dus van mij alvast voorzichtig gefeliciteerd

10. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0

Dat weet ik ook heel goed, vandaar dat ik er niet echt van onder de indruk ben. Ik wilde het alleen wel mededelen en wellicht dat meer mensen die ervaring hebben. Ik ga nog steeds morgen testen en hopen op een positieve test uiteraard. De sport van vandaag zal wel broekloeren worden en als ik ongi signalen vindt wordt ik geloof ik wel even heel verdrietig.

11. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Ik ga morgen nog eens testen (hcg verdubbelt om de dag toch?) en dan met ochtendurine. Hoop dat er dan een duidelijker streep staat. Ik heb eigenlijk nergens last van, alleen dat mijn borsten beurs aanvoelen.

Hopelijk veel roze berichten vandaag en morgen!

12. vlademira

Nog 1 dag en dan kan ik officieel testen als ik niet :evil: word
    maar als ik dat niet word is de kans op een neg test nog steeds erg aanwezig aangezien ik met Quinten pas naar 2 maand pos teste

13. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    Spannend meid :thumup:
    Hier is de ongi EINDELIJK weggegaan sinds vanmorgen, we kunnen dus weer aan de klus, maandag start ik met de ovulatietesten, eens kijken of ik mijn ei kan vinden (lijkt wel pasen :))

14. ikkuh22

ikkuh22 Actief lid

21 apr 2008
    298
    0
    0
    Het 2de streepje op n digitale zegt niks hoor, staat in de beschrijving, maar ik had dat zelf een paar maanden geleden ook, was niet zwanger toen.

Waarom probeer je het niet even nog met n 'gewone'test, die hebben minder HGC nodig

15. vlademira

succes meid

16. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Streepjes op digitale zeggen idd niks.. heb er vaak meegetest eerder en had altijd streepjes.. nooit zwanger.. (tenminste niet toen met die test) Staat ook in de beschrijving.

Bij andere testen is het wel zoals vladimera zegt idd.. dan kan het streepje pas verschijnen als er hcg in je urine zit.. anders niet..

Dus HUP naar de kruidvat....en euh.. wel ene foto maken he... als je ook maar iets denkt te zien.. wij willen ook streepjes turen van een ander..whahaha..

SUCCES

17. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Loveable.. goed zo... lekker aan de klus nu en KNALLEN HE.....

18. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Goedemorgen meiden!

Gisteren een heerlijk gesprek gehad met mijn lieve vriendje. Vorige maand kreeg ik een beetje op mijn kop dat ik de charme/romantiek van het baby maken eraf sloopte met mijn temp-kaartjes en ovutesten. Ik heb hem toen beloofd dat ik me in zou houden (doe het nog, maar nu stiekem haha). Dus heb ik gisteren voorgesteld om de rest van de maand om de dag te klussen. Daar heb je je romantiek! Hij kon er wel om lachen, geloof niet dat 'ie het erg vind.
    Mannen zijn maar rare wezens, tempen en ovutesten maak je ze bang mee (omdat ze het vrouwenlichaam niet bergijpen) en om de dag erop stemt ze vrolijk. Heb het gewoon verkeerd aangepakt blijkbaar hihi.

@Jessie1983:
    Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar hoor veel goeds over Kruidvat eigen merk testen. Deze zijn 2 voor € 5,00 dus niet duur en schijnen zeer gevoelig te zijn.

19. vlademira

aan de klus vandaag ;)

20. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Geeeeen idee of het al ooit s gezegd is en of t werkelijk werkt hoor maar ff een tipje dat wij altijd doen : Als hij zeg maar klaar komt zorgen dat ook jij klaarkomt.. door de samentrekkingen (zegt de vk) van je baarmoeder en de gehele spiertoestand bij de vrouw heb je kans dat de zwemmers wat hulp krijgen in de juiste richting..

hmmm.. misschien zit daar onze vruchtbaarheid wel in..

nogmaals.. heb t nooit gegoogled.. ooit een keer aan vk gevraagd.. die zei dat het idd zou kunnen helpen, maar is geen wetenschappelijk gebeuren hoor.. je weet nooit en onprettig is het niet...whahahaha...

Deel Deze Pagina