Las volgens mij ergens dat die kruidvat testen 2 voor 5 niet meer te koop zijn. Ik heb nu net dus weer matcare dipsticks besteld, kan ik ze ook beter vergelijken. Dus dat wordt zaterdagochtend pas weer testen voor mij denk ik. Of morgen weer met middag urine .
@vladimera nou 3 dgn geleden geklust eergister, maar vooral gister veel steken gehad.. (erg vroeg voor mijn doen, maar goed...heb t anders nooit dus ik hou t maar ff op mijn eisprong) gister weer geklust... en heb gister mijn banner zo aangepastt dat ik de 18e zou kunnen testen... we zullen zien.. mijn cylcus is deze maand een raadsel door de vmk dus alles kan en ook kan het niks zijn.. ik pin me nergens op vast..
Goedemorgen, ik zie nog geen nieuwe zwangere. hopelijk gaat dat straks nog veranderen. Pupke, mannen zijn echt onbegrijpelijk soms. maar als hij dit ineens goed vindt... dan zou ik niet zeuren Hier verder niets nieuws. volgende week heb ik een intakegesprek bij mijn nieuwe ha en ik hoop dat hij mij straks wel wil helpen.
Oh ja, djaar het is idd heel apart dat het kruis weer weg is want eigenlijk lijkt mij dat er niets in je chart veranderd is zodat die weg moet. maar ik heb wel een vraag. je noteert elke keer een gemiddelde, waarom doe je dat? het is toch juist belangrijk om je eerste temp van de dag op te schrijven direct nadat je wakker bent? mijn temperatuur verandert over de dag heen ook heel erg dus dan is het niet meer betrouwbaar.
zodra mijn testen binnen zijn maar ben bang ook al ben ik zwanger dat hij nog heel lang neg zal aangeven of ik wordt morgen kan ook maar hoop het niet
@vladimera.. ja je schreef dat je bij je zoon pas heel laat posi testte.. ik had dat bij mijn eerste ook 3 wk overtijd pas posi bij de tweede bij 2 wk overtijd posi bij de derde 4 dgn voor NOD psoi laatst ook 2 dgn voor NOD posi (vmk) dus het verschilt per zwangerschap hoor.. kan heel goed nu wel direkt positief zijn.. zegt dus niks..ik duim voor je.... Krijg je ze vandaag binnen?
ik blijf me afvragen he... die steken.. ze voelden exact hetzelfde als bij een eisprong.. (gisteren) maar ik heb normaal een cyclus van 35 dgn dus heb ik pas eisprong op dag 21... dan zou het nu op dag 11 al zijn.. ik las dus dat het wel kan na een vmk hebben meerdere een korte cyclus van 21 dgn zelfs... Mijn gevoel zegt dat het mijn eisprong was, maar mijn verstand zegt.. DAT KAN HELEMAAL NIET!.. wat kan eenvrouw zich druk maken zeg.. eigenlijk maakt het me niet zoveel uit zolang het maar niet een vresleijk lange cylcus wordt deze keer, maar als ik ongi wordt is het ook niet erg... en toch ben ik er weer veel te veel mee bezig.... *zucht*
i hoop het ikdacht dat ik ze gisteren zou krijgen maar toen is de post niet geweest dus hopelijk vandaag
@bruisje: heb jij je temperatuur niet bijgehouden? dat zou nu natuurlijk handig zijn. Ik hoop ook voor je dat je cyclus gewoon lekker kort is, dat zou natuurlijk veel makkelijker zijn.
Goede morgen dames, Ik zie geen nieuw roze maar ook geen nieuw rood... Dit wordt wel een hele spannende maand zo
Nee joh.. das niks voor mij.. geen discipline genoeg voor.. en buiten dat.. ik heb bij de andere kids nog nooit iets bij hoeven houden.. bij de eerste (kwam dwars door de pil heen, beetje aan de dunne geweest bleek achteraf.) bij de tweede.. gestopt met de pil, ongi, daarna zwanger bij de derde.. halverwege strip gestopt met de pil en niet meer ongi geworden, zwanger afgelopen maand.. door condoom heen (ook geen idee hoe, maar die was niet geknapt? tis ook voor ons een raadsel.. kennelijk toch iets langs gelekt) Wij zijn dan weer supervruchtbaar, maar hoezeer dat ook een zegen is, kan het ook flink lastig zijn.. Ik hoef namelijk geen elftal dus de definitieve behandelingen komen nu toch wel dichterbij nadat nr 4 is gearriveerd... Wel ben ik me er van bewust dat het deze keer helemaal niet snel hoeft te gaan.. hoeft ook niet speciaal van ons.. we hebben de tijd en misschien steekt dit wat bij anderen die al lang bezig zijn.. een beetje spanning zouden wij ook wel s prettig vinden...maar we ervaren het wel als een geschenk hoor.. dat het zo makkelijk gaat...Vind het alleen maar ontzettend knap dat de dames bij wie het niet vanzelfsprekend is zo vol hoop en doorzettingsvermogen verder gaan... weet niet of ik dat zou kunnen...In mijn omgeving (vriendin, schoonzusje) komt verminderd of onvruchtbaarheid ook voor en ik zie de moeite en het verdriet dagelijks voorbij komen... ik voel me dan zelfs wel eens schuldig.. Dat ik bij de jongste niet mee mocht doen door een eerdere bloedtransfusie aan MVM vond ik ook erg frustrerend. dat was toch het enige dat ik echt terug kon doen....balen...
ts, sorry bruisje. heb ik gelijk weer de tranen in mijn ogen... voel me dom. maar goed het is een enorme zegen voor jullie dus wees gewoon blij. ben wel een beetje jaloers. ik zou ook graag zo zorgeloos aan de slag gaan en niets bij moeten houden. Als ik eenmaal weet dat mijn cyclus weer loopt dan stop ik daar ook gelijk mee.
Nou, ik hoop het voor jou ook meid! Dat je tenminste toch een beetje begrip krijgt in het functioneren van je eigen lichaam (ooh mysterieus vrouwenlichaam...) Ik hoop echt dat het een superHA is, maar vooral ook een heel goed mens, want da's toch minstens zo belangrijk! Hier nog nul noppes en nada te zien, niet echt ongikrampen, maar soms steekjes en zeurderig gevoel. Denk dus wel dat ze eraan komen, maar ben nog nooit overtijd geweest, dus ik hoop wel dat men cyclus nu niet gaat doordraaien... @vladermira: *ooooooooh duivelssss, neem het niet in uw hoofd om bij vladje lang te gaaaaaaaaan! Expelliarmus! (op z'n Harry Potters...)* Veeeeeeel succes meid!
mysterieus vouwenlichaam: zeg dat wel... jij was nog nooit overtijd en nu in december wel. waar we allemaal erop zitten te wachten dat er meer roze bij komt. ik hoop echt dat je een late tester bent. heb je nog eens getest of wacht je gewoon (on)rustig af?