Och meid daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen.. NIET DOET...helemaal niet nodig hoor... en ik strooi wel wat vruchtbaarheid jullie kant op.. ik kan wel wat missen.... HOOP...daar is alles op gebaseerd.... BLIJF HOPEN!.... en je dom voelen hoeft al helemaa niet...
Balen sylvia, wat voor gevoel heb je zelf? ja weet je wat het domme is bruisje. ik ben normaal een vrij rationeel mens maar nu mijn lichaam zo raar doet zit ik de hele dag te huilen (oké dat was overdreven ) maar ja: HOOP blijf ik wel houden hoor
Heb net ondekt dat als ik een positieve zwangerschapstest invul het stippelkruis dan weer verschijnt op dag 31. Over het temperaturen; ik gebruik een oorthermometer (ja iets onbetrouwbaarder beweert men) en wordt vaak wakker op mijn rechter(meet)oor Dus ik meet vaak 4 a 5 keer.
Hier nog niet getest en ik ga echt zo lang mogelijk wachten nog (allee, lang...toch tot ik een week overtijd ben *hoopt toch dat het zo mag zijn*) Ik voel me niet zoals ik me voel als ik ongi word. Geen krampen, geen hoofdpijn (heb ik altijd als ik ongi word, ben migraine-patientje),maar wel soms steekjes en lage rugpijn, dus ik denk noppes (maar hoop yeppes!) Sylvia: gaat het een beetje? Ik had het gister ook niet makkelijk en weet nog steeds niet hoe of wat... Vwla, ook bij jou even met het heilige water alle ellendelingen weggejaagd!
Passagierslijst NOD December 1: Eleni & Zinah & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 & Natjes & Fl3xgirl 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & SylviaM & Deebie & Shaar 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea & Joke999 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady 5: inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme & LadyXochi 8: Catje86 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje 9: Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab & Aguamiga & Annetje22 & Tessa8 10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje & Sofie & Ikkuh22 11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel 12: Miracles & BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling & Star in Heaven 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif & Nana33 14: indey & ellenk 15: Helma30 & Jenna78 & rm1 & misslizzy 16: Desert & Knuf & Alies05 & Nanske 17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 & Sweety24 18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 & Senna04 & Bruisje 19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon 20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Lente1973 & Silvana81 21: Christien86 & Mukje & Mgwc 22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Twinkle & Karoliene 23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88 24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy & Nicole & Nadine29 & Doortje79 25: LadyJoey & Marty & Pupke1979 & Elegance 26: Girl84 & Chantallie24 & Moor 27: Calani & Beverly & KwiePark & rama & Care 28: Giegel & Fl3xgirl & Elizabethje & Hope1982 29: robertha & Mvdb & BBKane & Sam28 & MyLadySharon 30: Maia & Loe & Loveable123 & Demia & Knippy & Angelea 31: Vera & Saskia 1982 179 passagiers voor de roze mini! 4 Zwanger, 8 Ongesteld, 6 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 5 december - blackeyedgirl - Mcellie - vlademira - djaar77 - knippy 6 december - Inkerbell - Puzzcat24 9 december - Luukske - Aguamiga 10 december - Angel83 12 december - Jutte 18 december - Senna04 & Bruisje 26 december - Sjoukje 31 december - Loveable123 Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:3t2486n4] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:3t2486n4] Vul je informatie in.[/*:m:3t2486n4] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:3t2486n4] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:3t2486n4] Heb mezelf weer veranderd.
Hey meiden, inmiddels ben ik een aantal dagen overtijd, mijn roze streepje wordt iets donkerder maar ik durf er nog niet om te juichen... Ik word ook steeds banger om te testen, bang om dat ene lichtroze streepje te verliezen... Ik heb de foto van mijn test van vanochtend in mijn album gezet, de test is een Kruidvat 2 voor 5 en de foto is na 7 minuten genomen, dus het streepje was nog lichter op de exacte 5 minuten die de gebruiksaanwijzing aangeeft... Ik ga straks naar het Kruidvat, koop nog een verpakking van 2 voor 5, blijf toch maar testen dan he! Ik denk dat doordat ik afgelopen menstruatie na 3 dagen niets meer had en vervolgens na 2 dagen alles weer opnieuw begon voor 5 dagen dat daardoor mijn eisprong later is geweest en ik dus stiekem nog niet op mn NOD zit. Daar hou ik mij dus eigenlijk aan vast, is dit logisch of hou ik mijzelf een droom voor? Meiden, ik vind het zo vreselijk druk hier, inmiddels zijn er 30 pagina´s om door te lezen...pfff...daar ga ik nu mijn best op doen en hoop op jullie te kunnen reageren...tot zo Ondertussen is advies welkom! kus
Hoi allemaal! Voor iedereen die mag en wil testen succes! Hoop dat er een heleboel roze bijkomt! Voor mij duurt het nog even, wel nod in december, maar pas de 23ste. Mijn ei moet zelfs nog komen. Gisteren al geklust, dat is vast nog te vroeg,maar hee, oefenen hoort erbij he? Succes allemaal! Groetjes, mexican
ik krijg de foto niet in mijn album, hij is te groot (lekker digibeet he!) Wie weet hoe ik hem kan verkleinen...
wow die is toch super duidelijk. de streep dan niet de foto Ik zeg van harte gefeliciteerd en niet meer twijfelen!
@ Goudappeltje, van harte! Dames, ik heb sinds 5 dagen nadat ik heb geplast (en mezelf afveeg...) doorzichtig slijm op het toiletpapier zitten. Het is niet veel, je moet ook werkelijk goed kijken, maar normaal gesproken heb ik dat helemaal niet. Betekend dit iets? :
Meiden, dankjulliewel voor jullie reacties! Nu maar hopen dat het ook blijft zitten he... Vind het mega spannend... Voor jullie allemaal... THUMBS UP! Ik duim er voor, bedankt voor al jullie steun, het is bij mij erg snel gegaan dus ik kan julie helaas niet van het advies voorzien wat jullie mij allemaal geven... Klinkt heel egoistisch maar ik ga naar een ander topic, zullen jullie vast begrijpen... Kus