hallo allemaal! @goudappeltje, gefeliciteeeeeerd! jij bent een voorbeeld voor ons! haha Pff, lezen lezen lezen! het gaat hier echt heeeel snel! Ik moet nog vijf lange dagen wachten, aaaah! Ik heb vanmorgen voor de gein maar ff een ovu testje gedaan met ochtendurine, maar dat was helemaal niks op te zien wat zou moeten lijken op een tweede streepje, laat staan dat ie donker was! haha, maarja dat was ook te verwachten natuurlijk. maarja een zwangerschapstest moeten we nog 5 dagen mee wachten en ik wilde alvast iets doen! nou iedereen succes met wachten, ik wacht met jullie mee! en allemaal roze deze maand he! liefs suuskebab
dat zal wel ff wennen zijn dan deze maand....hoop voor je dat het snel helpt en dat 2009 ook jullie jaar mag worden...heb je op de lijst hierboven nog even verplaatst.... ik ben er vandoor....groetjes allemaal.
Heb net rood gespot. Maar we hebben ook een poging gedaan om te klussen vanmorgen dus kan ook zijn dat er toch een adertje misschien is beschadigd. Ik hou het in de gaten of het doorzet. Zoja dan mag ik over 4 dagen gaan beginnen met de clomid. Spannend. Ga alvast mijn thermometer te voorschijn halen want dat had ik nog niet gedaan. Moet weer gaan beginnen met tempen van de arts. Dus dat doe ik maar braaf. Ik ga zo naar de fysio dus tot straks allen. Groetjes Pearl29
@vlademira, Ik heb al zoveel verschillende verhalen gelezen over testen met ovu testen voor nod, maar volgens mij kun je er geen pijl op trekken hoe het verloopt. Zelf heb ik allemaal het gevoel dat ik ook niet zwanger ben, maar dat is ook een beetje zelfbescherming, bovendien heb ik echt totaal nergens last van, dus ja, toch maar gewoon wachten of de komen... groetjes!
pearl, nou maak je het wel extra spannend! suuskebab: hopelijk heb je geen gelijk! vlademira: ik hoop dat je toch weer later posi test!
ik heb krampen in mijn baarmoeder daarom denk ik aan al heb i dat nog nooit eerder gehad maar blijf maar neg testen
sommigen maken laat HCG aan....ik duim voor iedereen! Dikke knuffel... Hier zijn de duivels bijna weg...eindelijk! En een licht posi ovu test...maar ja al 3 dagen weer licht posi...dus ff afwchten. Groetejs, Miradna
Pearl: veel succes meid! Vlademira: heb hetzelfde hier en toch heb je mij de raad gegeven van nog een beetje positief te blijven denken (laattester), dus goeie raad niet weggeven he Heb wel wat meer last van krampjes, ik weet het echt niet, niks te bespeuren... Miezerig weer hier trouwens, ligt nog wat sneeuw, maar is goed aan het regenen en waaien. Jergh en moet strax nog de baan op, werken...
ja meid ik weet het maar ben van mezelf zo onzeker. komt door mijn verleden , altijd heel erg gepest geweest daarvoor was ik altijd super zeker van mezelf wat kunnen andere mensen iemand toch verpesten
Hoi allemaal, deze mini is te gek, want mij heeft 'ie in ieder geval geluk gebracht: ik ben zwanger! Na mijn miskraam afgelopen zomer vind ik het ook allemaal nog heel pril en spannend en durf ik nog niet vol te genieten, maar ik heb me toch een partij kriebels in mijn buik.... Van blijdschap uiteraard! Wie kan mij op roze zetten? Voor iedereen die nog moet deze maand: heel veel succes!
Passagierslijst NOD December 1: Eleni & Zinah & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 & Natjes & Fl3xgirl 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & SylviaM & Deebie & Shaar 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea & Joke999 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady 5: inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme & LadyXochi 8: Catje86 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje 9: Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab & Aguamiga & Annetje22 & Tessa8 10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje & Sofie & Ikkuh22 11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel 12: Miracles & BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling & Star in Heaven 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif & Nana33 14: indey & ellenk 15: Helma30 & Jenna78 & rm1 & misslizzy 16: Desert & Knuf & Alies05 & Nanske 17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 & Sweety24 18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 & Senna04 & Bruisje 19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon 20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Lente1973 & Silvana81 21: Christien86 & Mukje & Mgwc 22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Twinkle & Karoliene 23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88 24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy & Nicole & Nadine29 & Doortje79 25: LadyJoey & Marty & Pupke1979 & Elegance 26: Chantallie24 & Moor 27: Calani & Beverly & KwiePark & rama & Care 28: Giegel & Fl3xgirl & Elizabethje & Hope1982 29: robertha & Mvdb & BBKane & Sam28 & MyLadySharon 30: Maia & Loe & Loveable123 & Demia & Knippy & Angelea 31: Vera & Saskia 1982 & Girl84 179 passagiers voor de roze mini! 6 Zwanger, 9 Ongesteld, 6 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 5 december - blackeyedgirl - Mcellie - vlademira - djaar77 - knippy 6 december - Inkerbell - Puzzcat24 9 december - Luukske - Aguamiga 10 december - Angel83 12 december - Jutte 18 december - Senna04 & Bruisje 26 december - Sjoukje 31 december - Loveable123 Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:20eu58qo] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:20eu58qo] Vul je informatie in.[/*:m:20eu58qo] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:20eu58qo] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:20eu58qo]