Denk dak vanavond of morgen toch op rood mag. Nog niets echt te zien, alleen zo lichtroze-bruinig bij afvegen (sorrrrrryy)... Zenuwen zijn nu wel helemaal weg...
Beby en miepie allebei gefeliciteerd! helemaal super! Lieselke, jammer meid, maar dan heb je wel tenminste zekerheid en kan je verder, *knuffvoorjou* Ik ga me nu klaar maken voor mijn werk en daarna gaan we nog naar een verjaardag! en morgen begrafenis.
@miepje: jeee gefeliciteerd.... @5mare5: jee mocht je weer iemand op roze zetten vandaag @pearl: jij houd het spannend zeg pff... @inkerbell: jee jij houd het ook spannend... @beby2: jee gefeliciteerd... ik heb vandaag zo'n dag dat ik alles laat vallen en nergens zin in heb....ga de stofzuiger maar weer halen van boven want heb net een theeglas laten voelen...had net ineens kramp in (ik denk althanks) mijn baarmoeder....als de duivels maar niet op bezoek komen....
Hoi meiden, Ik kom net thuis en dacht gelijk ik ga kijken of er al nieuwe zwangeren bij zijn en ... JOEPIE! Gefeliciteerd meiden! Geniet ervan. Ik heb vanaf vanmiddag af en toe een steek vanaf mijn schaambeen richting navel. Net onder mijn navel stopt het. Verder erg moe en weer last van mijn rug. Wie herkent die steken?
Passagierslijst NOD December 1: Eleni & Zinah & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 & Natjes & Fl3xgirl & beby2 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & SylviaM & Deebie & Shaar 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea & Joke999 & tigerlady 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek 5: inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme & LadyXochi 8: Catje86 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje 9: Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab & Aguamiga & Annetje22 & Tessa8 10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje & Sofie & Ikkuh22 11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel 12: Miracles & BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling & Star in Heaven 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif & Nana33 & Dees75 14: indey & ellenk 15: Helma30 & Jenna78 & rm1 & misslizzy 16: Desert & Knuf & Alies05 & Nanske 17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 & Sweety24 18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 & Senna04 & Bruisje 19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon 20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Lente1973 & Silvana81 21: Christien86 & Mukje & Mgwc 22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Twinkle & Karoliene 23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88 24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy & Nicole & Nadine29 & Doortje79 25: LadyJoey & Marty & Pupke1979 & Elegance 26: Chantallie24 & Moor 27: Calani & Beverly & KwiePark & rama & Care 28: Giegel & Fl3xgirl & Elizabethje & Hope1982 29: robertha & Mvdb & BBKane & Sam28 & MyLadySharon 30: Maia & Loe & Loveable123 & Demia & Knippy & Angelea 31: Vera & Saskia 1982 & Girl84 186 passagiers voor de roze mini! 7 Zwanger, 10 Ongesteld, 7 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 5 december - blackeyedgirl - Mcellie - vlademira - djaar77 - knippy 6 december - Inkerbell - Puzzcat24 9 december - Luukske - Aguamiga 10 december - Angel83 12 december - Jutte 18 december - Senna04 & Bruisje 26 december - Sjoukje 31 december - Loveable123 Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:ewmv0gbq] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:ewmv0gbq] Vul je informatie in.[/*:m:ewmv0gbq] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:ewmv0gbq] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:ewmv0gbq]
Verslavend..... mmmm... Geeft niets, vind het alleen maar leuk, ben toch thuis in de ziektewet... Ben benieuwd hoe het er hier aan toe zal gaan!
Tigerlady, Ik had de lijst net aangepast en mezelf erop gezet, maar dat is dus blijkbaar niet goed gegaan. Wil jij het voor me doen? Mijn NOD dag is 13 december. Groetjes, Dees
@tigerlady: shit op bezoek.... @dees: oh in de ziektewet....hoop niet lang durig... is dit jullie 1ste rond? vertel eens wat over jezelf (of heb je dat al gedaan en heb ik dat gemist?)
@ Dees ik heb je erbij gezet meid hoop dat je meer geluk hebt dan mij Tja balen hoor zelfs een dag te vroeg werd ik het dus er viel niets te hopen. ik duim voor alle anderen op de lijst voor een kerstcadeautje!
Hoi Bos, ik ben al een tijdje in de ziektewet, ik ben op 13 oktober bevallen na 23,5 week zwangerschap van mijn tweeling Sem en Thijs. Sem heeft 1 minuut geademd en Thijs 1 uurtje. Omdat het voor de 24 weken is heb je geen recht op 16 weken verlof, maar ik krijg ze toch van het werk. Ik ga er verder niet te veel op in hier, dit forum is bedoeld voor een ander thema, maar als je mijn verhaal wil lezen kun je kijken bij vlindertjes 16-24 weken hier op zwangerschapsforum. Het onderwerp is volgens mij "bevallen van tweeling na 23 weken en 3 dagen". Wij zijn nu weer begonnen opnieuw zwanger te raken.....
phoe dees, wat een naar verhaal, neem alle tijd die je nodig hebt om dit te verwerken! iig een dikke knuffel! Spannend dat jullie het weer aan het proberen zijn!
@dees: ik heb dat verhaal inderdaad gelezen ja.... verschrikkelijk.. ik hoop dat 2009 jullie jaar word.....en een gezonde kleine in jullie handen mogen houden... knuffel
ff gluren of er nog meer roze is en ja hoor Goudappeltje en Miepie74 en beby2 van harte en inkerbell ook voorzichtig gefeliciteerd @dees; Welkom. En inderdaad wat een verhaal zeg. Hoop dat je roze het nieuwe jaar in mag gaan.