Welkom nieuwe meiden! En ik zie dat er meer roze erbij is gekomen! Gratz! horen jullie nu nog bij de augustus mama's? @dees, ik ga zo je verhaal lezen, succes met opnieuw zwanger worden... @iedereen die het nodig heeft --> KNUFFEL<--
Hallo allemaal, ik kom weer even inbreken. Ben continue aan het meelezen, maar post weinig berichten en daar moet verandering inkomen haha. Zwangeren, van harte! vandaag nog niet meegelezen, maar ik zie weer wat roze! Dees--> ik heb jouw verhaal gelezen in een ander forum. Hoop dat 2009 (of eind 2008) jullie heel veel geluk brengt! Hier alles nog rustig. Geen gevoel ongesteld te worden en ben 2 dagen overtijd. test--> negatief, dus we wachten af! Al is dat wel moeilijk! groetjes Shaar
@elegance: heb je knuffel niet heel hard nodig maar neem toch graag de gelegenheid om even lekker terug te knuffelen.....hihi ook wel eens lekker toch een knuffel zonder dat je het echt ff nodig hebt.... @shaar: ik duim voor je....op een goede afloop...
Hoi, welkom hier. Ja dat is de bedoeling van dit topic. Weet je hoe het moet? Ben je net van je pil af of gebruikte je die niet?
Hey dames! Ben er weer Ik heb ja die hysterscopie gehad maar toen mijn gyn bij mijn bed kwam staan nam ze 7 man mee Ik gelijk :"WTF..." Ze zei we hebben iets besloten... Ik denken:"Ohh nee ze wil waarschijnlijk zonder de narcose de onderzoek doen..." *bang angst* Zegt ze:"Ik wil je een Laparoscopie geven nu je toch onder zeil gaat,die ik je zoiezo over een half jaar wou geven..." Ik nog meer ANGST want:Wat is een Laparoscopie?!?! Ze vertelde dat het een kijkoperatie was en dat het nodig is... *bibber,bibber* *diepe zucht.... "Ja doe maar ben ik ervan af!" Nou na het wakker worden een lekkere morfine spuit (Geen happy drug...) En dan wachten (met nieuwe gaatjes in de buik) Komt de arts eraan en zegt:"Alles is goed!" Ik zo van :"huh?" "Ja"zegt ie "Alles is goed kijk maar naar deze foto!" Wat er nou aan de hand was is dat die "gezwel" die ze zagen op die foto een bubble lucht was van de contrast vloeistof... Omg omg...Daar heb ik me dus voor op zitten vreten deze paar weken... Maar ben ook blij dat alles goed is! Heb geen verklevingen ook niet in mijn buikholte Alles is goed! Dan kom ik op de andere probleeman is het mijn vriend... Zijn zaad is dus echt zo slecht,en de reden waarom wij niet zwanger worden... 12 januari moeten we weer heen en dan starten we waarschijnlijk die maand erna met iui Woohoo! (oops wat een lang verhaal)
Fijn nieuws meid! Gelukkig was het niets. Balen van het zaad, maar gelukkig gaan jullie nu een stapje verder de toekomst in!
Jippie ! Weer nieuw roze erbij vandaag. @ alle zwangeren gefeliciteerd! @ puzzcat24 Gelukkig dat het allemaal meegevallen is, maar balen voor je mannetje! Hopelijk lukt het met de IUI wel en hou je snel een mooi wondertje in je armen. Hier nog geen spoor van iets te bekennen. Dus we wachten maar geduldig af. Als er zaterdag nog niks is dan wil ik al testen met mn vriend. Spannend! Zijn er nog meer mensen die vandaag getest hebben? ben zo benieuwd
Hey Puzz, Ik ben zo blij voor je dat er niks ernstigs aan de hand is bij jou. Ik maakte me wel een beetje zorgen bij het woord gezwel... FIjn dat er nu actie komt. En spannend hoor IUI.
Nieuwe zwangeren gefeliciteerd...Een hoop meiden met nagatieve testen, kom op die moeten roze worden! Puzz fijn dat het bij jou meeviel, maar jullie weten nu hoe of wat, dus kom maar op met die iui of niet!
Nou Puzz is toch fijn dat er niks aan de hand is..hoe kl*te het ook is dat de zwemmertjes van je man het niet helemaal goed doen! @mare, wilde je alvast even sterkte wensen voor morgen! Ik heb om half tien die uitvaart en jij? Liefs Sas
Ik was ook bang met het woord gezwel... En vind het gewoon dom dat onze gyn dat woord gebruikte... Ze maakte ons helemaal hoteldebotel... Ik ga mijn hubbie aan de zink zetten haha Misschien zwemmen ze dan wel naar de prijs! Ach dan maar via de medische wereld een beebke! Al die romantische gedachten over "dat" moment dat je daar en daar was om je beebke te verwekken hoeft nu om mij niet meer Ik wil gewoon een gezinnetje worden!