NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shaar

Shaar Actief lid

27 aug 2008
    127
    0
    0
    Inkerbel, van harte!

hier alles nog rustig. ik ben 3 dagen overtijd.
    (banner klopt niet!)
    Dinsdag negatief getest en gisteren ook negatief
    getest. Ik wacht af tot zondag. Mocht ik dan niet
    ongesteld zijn , dan doe ik weer een test.
    zo ontzettend spannend!

groetjes Shaar

2. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ja dat klopt helemaal en welkom!

3. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Hi Rensje: welkom!

Het lijkt wel een "groene" maand te zijn, veel mensen overtijd met negatieve testen...

4. puzzcat24

Ik denk nu dat de gyn mij helemaal schoongemaakt heeft vanbinnen
    En hoop dat ik deze maand de vervelende ongi niet hoef mee temaken hihi

@rensje Heb je symtoompjes?
    En heb je al gekeken bij cyclusbanner?
    Dan kunnen wij (en jij natuurlijk) zien wanneer je nod is ;)

5. vlademira

vlademira Niet meer actief

ik blijf in de nega zit en ook geen spoor van ongi te bespeuren

6. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Ik was met mijn zwangerschap (wat helaas eindigde in een miskraam) ook 3 dagen overtijd en kreeg een negatieve test. Dus ik dacht, ok deze maand niet, doe mij maar een wijntje! :D
    Maar 5 dagen later was ik nog niet ongesteld, dus nog en test gewaagd: en ontzettend positief!
    Erg spannend voor je!

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    zucht wat lastig he? Is het een idee om een bloedtest te krijgen, aangezien je bij je zoontje ook zo laat positief testte?

8. vlademira

onze ha is met vakantie

9. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Het is toch pas vandaag je NOD?...

10. vlademira

ja maar de symp zijn zo sterk

11. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Goeiemorgen allemaal!
    Inkerbell gefeliciteerd! Helmaal goed dat het roze heeft doorgezet. :thumup:
    Meiden die op rood zijn gegaan:Balen weer zeg! Maar positief blijven: in de eerste maand v/h jaar en positief testen is natuurlijk ook helemaal super. Veel succes!
    Groene meiden: grrrrrr, toch nog even dat geduld op brengen en hopen dat de duivels wegblijven. Ik hoop met jullie mee!
    Zelf begin ik steeds meer een goed gevoel te krijgen over deze ronde. Weet eigenlijk niet waarom, want ik heb niet echt symptoompjes, alleen een beetje een "zware buik". Maar ja ik moet misschien ook niet teveel waarde aan mn gevoel hechten, want de vorige ronde had ik ook een goed gevoel :rolleyes:

12. puzzcat24

Dat hebben wij ook vaak hoor betekend niet altijd dat je zwanger bent
    Er gaan heel wat hormonen door je lijf als je je eisprong hebt gehad,daardoor kan je voor de gek worden gehouden
    En als je zwanger bent kan er nog heel wat mis gaan voor je nod

Ik hoop voor je dat je zwanger bent,maar denk ook aan de andere kant dat je gewoon ongi word...

Edit:Bedoel dat je ook gewoon ongi kan worden...

13. vlademira

doie ik ook maar heb dit alleen maar gehad deze gevoelens toen ik zwanger was van Quinten verder nooit gehad

14. puzzcat24

Ohh meid ik hoop het zo voor je!
    Hoeveelste ronde is dit voor jou? ;)

15. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Hoi, ik mag op rood he... Vindet superjammer natuurlijk, had ergens nog stiekem hoop, maar ben wel blij dat ze erdoor zijn nu. Denk dat het mijn eigen fout geweest is dat ze niet doorkomen, want ik was de dag voor nod echt wel superzenuwachtig, daarmee mss...

Ik ga ook nieuwe banner maken nu dus en een klein beetje vals spelen, want ik ga men cyclus gewoon op 28 houden ipv 30, want dan kan ik hier nog even blijven... *schaamschaam* Is trouwens de eerste keer langer dan 28 en denk echt dat het aan mezelf heeft gelegen.

Nou, ik ga snel van de pc hier op school af en wat lekkers kopen om vanavond in men mannetje zijn schoentje te leggen!

16. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Vlademira: het is makkelijekr gezegd dan gedaan meid, maar probeer er anders even wat minder mee bezig te zijn. Zoals je zelf al zegt kan het nog heel lang duren voor je pos test, zelfs als je zwanger bent... Ga even iets leuks bij doen, een online spelletje of ga online tv kijken ofzo... (tipje: free-tv-online ;)

17. vlademira

het is nog maar de eerste maar als ik het niet ben moet ik echt naar de dokter want dan is er wat anders aan de hand

18. puzzcat24

Uhm...Wat bedoel je daarmee?

19. vlademira

ik kijk altijd herhalingen op www.tvopjepc.nl

20. vlademira

mijn borsten doen heel erg pijn en de aderen zijn heel goed zichtbaar ook is het gebied van en rondom de tepels veel donkerder te worden dat is iets wat je gedachten niet kunnen doen

Deel Deze Pagina