hallo meiden, even een vraagje: Ik ben net gisteren begonnen met ovulatietesten. Zowel gister als vandaag een licht 2de streepje. Betekent dit dat de eisprong eraan zit te komen of betekent dit niks en moet ik gewoon afwachten tot het steepje donker is?
Ik heb zelf altijd wel een licht streepje, deze wordt donkerder naarmate de eisprong eraan komt. Waarschijnlijk word jouw test met een paar dagen iets donkerder.
@Doortje: Ik gebruik zelf geen ovu testen, maar ik heb vaak gelezen dat ze niet altijd even betrouwbaar zijn, dus ik zou zeker niet wachten met klussen tot de streep donkerder wordt . Zwemmertjes kunnen wel 5 dagen blijven leven, dus liever te vroeg beginnen dan te laat.
he dames, wordt helemaal gek van mezelf. Gisterenmiddag met clearblue, niet de digitale variant een plus gehad, licht, maar positief. Doe ik hem vanochtend weer, wederom een vaag lijntje, maar minder als de vorige dag. Nu heb ik om 3.00 geplast en vergeten de test te doen, en om 6.00 uur weer gedaan. Zou het kunnen zijn dat dat plasje van vanochtend te kort is geweest Heb net een digitale test gedaan en die zegt dus niet zwanger...grrrr Ik vrees dat ik een paar dagen moet afwachten. Drogen die lijntje van de clearbluetest trouwens erg in dat een van jullie weet
Hee Cam, wat balen zeg! Ik weet eigenlijk niet of ze veel indrogen (heb ze tot nu toe steedds weggegooid, omdat ze toch hartsikke neg waren ).. Heb wel eens gehoord dat cb digitaal meer hcg nodig heeft, dus misschien ben je gewoon nog iets te vroeg. Ik zou gewoon even een paar daagjes wachten en pas zo. of nog beter maandag weer testen (makkelijker gezegd, dan gedaan weet het ). Veel succes!
Zo meiden wat hebben jullie veel gekletst heb weer even niet alles terug gelezen iets te veel Ik zag wel dat er heel wat zwangere bij zijn jippie alle zwangere dan ook een grote gefeliciteerd vlademira hoeist bij jou? Lieselke samen op roze he alle andere dames die ik even niet heb genoemd veel succes met testen , wachten en klussen voor ieder die het nodig heeft een dikke knuffel van mij ((((((((((((((((((((((KNUFFEL)))))))))))))))))))
In het begin van de cyclus maakt je lichaam al LH aan Zelfs na de eisprong kan het zijn dat je altijd een lichte streepje te zien krijgt Vergelijk elke dag met die van de volgende Onthoud dit als je een positieve ovu test hebt 12 tot 24 uur daarna springt je eitje pas Dus blijf dan door klussen Nu op dit moment gewoon om de dag zodat zijn zaad niet word uitgeput en jullie ook niet whaha
Nou mijn gyn wou er ook even een kijk operatie bij doen (verassing!) En die hysterscopie Die gezwel die ze zagen was een bubble lucht van de contrast vloeistof... Dus ben voor niks open gehaald... Ik heb er nu 2 gaatjes bij... Ach zolang er niks ergs uit kwam is het mij wel goed ja toch?hihi
Jeetje mineetje zeg hallo, konden ze dat bij e echo niet ontdekken? Las ik ergens dat jullie nu met iui gaan beginnen spannend voor je zeg. Ga duimen....
He nana33 Bedankt voor je antwoord. Raar eigenlijk dat die CB digitaal testen toch meer HCG hormoon nodig hebben. Vroeg testen is niet altijd leuk, kan best zijn dat er een begin van een zwangerschap is geweest wat niet goed gegaan is. Haal toch maar weer tampons in huis voor komende week Ik denk dat ik inderdaad wacht tot maandag met testen. Morgen en zondag gelukkig flink wat afleiding. Moet nog sinterklaas gedicht in elkaar draaien en natuurlijk nog vieren, dus dat gaat lukken
@Cam: Ja, vroeg testen levert zo vaak teleurstelling op . En zelfs als het pos is, is de kans altijd groter dat er iets misgaat dan wanneer je wat later test. Ik kon de vorige 2 rondes ook niet wachten en heb ook steeds te vroeg getest - neg. Was toen eigenlijk veel meer terleurgesteld dan ik van te voren had verwacht. Dus deze ronde ga ik proberen echt te wachten tot een dag of 2 na mn NOD ... Gelukkig dat je wat Sint afleiding hebt dit weekend . Ga voor je duimen dat je maandag een hele dikke vette streep hebt!
Hallo dames, Ik stond voor vandaag op de testmarathon, maar ik ben er vanochtend niet aan toe gekomen! Flauw hé, maar het was rennen, haasten, vliegen..... Straks snel naar huis en vanavond uit eten met mijn hubbie! Vandaag hebben we officieel drie jaar "verkering" en morgen zijn we een half jaar getrouwd! Dus daar mag op gegeten worden, haha Morgen wordt ook geen testdag, dus ik moet het antwoordt schuldig blijven tot aankomende zondag.... Als je het druk hebt, ben je er gelukkig niet de hele dag mee bezig, maar het spookt toch wel door je hoofd......
Nou Mcellie, dat vind ik wel knap! Ik zou het niet kunnen, hoor. Ik ga maandag testen, denk ik, maar ook al heb ik het druk, als ik het in mijn hoofd heb dat ik moet testen dan kan ik mezelf niet meer weerhouden!
Ik ben ZWANGERRRRRR! ik trilll al een weetiknietje Ik moet rustig blijven maar dat gaat dus niet echt. WHAAAAAAAAAHHHH! ongelooofelijk! Ben zo blij. Ik heb ook minder goed nieuws: heb 2 dagen geleden mijn mannetje de deur uit geschopt, en nu weet ik waarom ik zo fel reageerde! mijn kwaaltjes zijn: moet veel plassen heb al 10 dagen veel witte vloei last van mijn borsten misselijk sinds vandaag En natuurlijk wat agressief (het is trouwens nu wel weer goed tussen mij en mijn vent) heel erg moe pijn in mijn ogen en hoofd en op dit moment, nog net niet hyperventilatie! Wilt iemand mij op roze zetten, het lukt mij dus niet meer die lijst aan te passen. Check mijn album! knuffs en succes allemaal!