Ik sluit ook af voor vanavond...... Ga lekker een hapje eten buiten de deur! Allemaal een prettige sinterklaas! tot morgen!
@bootsy & lieselke; balen meiden @inkerbell & Sjanienu1 & lonny; JAHOE! VAN HARTE @fl3xgirl; hoe gaat het nu met je dochter? Meiden die de sint vandaag op bezoek krijgen, veel plezier!
nou oke een paar dan persoonlijk reageren: @inkerbell: yeeeehhhhh gefeliciteerd @rensje : welkom @vlademira: heb je geen vervangende huisarts...misschien had je bij je zoon niet het idee zwanger te zijn omdat je er misschien minder mee bezig was? @lieselke: knuffel.. @sjanienu: gefelicteerd ga er van genieten.... @love child: knuffel... @cam: jeetje zeg lekker vaag.....ik wil je niet ongerust maken maar bij een ander onderwerp was er ook iemand die had twee maal een plusje (wel vaag hoor) maar die is ongi geworden dus waarschijnlijk vals positief...hoop dat het voor jou wel gewoon raak is en dat je over een paar dagen gewoon een knallende test hebt... @lonny: meid onwijs gefeliciteerd en nu al gewoon positief....top joh.. die man van jou krijgt nog wat te voorduren de aankomende acht maanden
ik heb een gedicht voor mijn vader gemaakt voor sinterklaas wat vinden jullie ervan ? Beste Gert Zwarte piet die had vernomen, Dat Gert weer van Jonge vrouwen zat te dromen Dit vond de sint niet echt gepast. Maar hij zag wel die Gert is in zijn sas Ook aan mooie borsten had Gert geen bezwaar Maar de sint vond zijn cadeau vraag wel wat raar De sint kan toch geen borsten geven Dat is onlangs toch wel bewezen Want de sint is een echte heer Maar toen zei piet, Gert bedoelt wat anders meneer. Hij doet sinds kort aan een soort van sport En dat doet hem niks te kort Want een buikje heeft hij die jaren wel gekregen En daar helpt sporten dan weer tegen Maar zijn tact van sport heeft wel een rare naam Ik dacht eerst dat hij naar de zee was gegaan Want deze sport golf genaamd Is bij de rijken zeer befaamd. Maar Gert ga nu maar kijken wat je hebt gekregen Toen de sint er naar vroeg ,werd hij wel een beetje verlegen Want het is wel een rare naam Maar deze keer treft jou geen blaam Wij wensen jou heel veel plezier En sla ze niet met een zwier in de rivier Groetjes van Sint en Piet
ik lag trouwens gisteravond op bed en had behoorlijk buikpijn....heb gewoon een inlegkruisje ingedaan want dacht echt dat mijn ongi zou komen... maar vanochtend....niks...vandaag ook wel wat krampjes en lage rugpijn maar nog steeds geen ongi...hoop zo dat hij niet komt dit jaar meer...
Vladermira...als je er ook nog eens eentje voor mij dichten, haha...ben ik zo klaar. En bos...spannend he. Ik hoop het voor je....zou heerlijk zijn!
ja ik ben het wachten wel een beetje zat aan het worden....en als ik ongi word doe dan maar morgen want dan heb ik genoeg afleiding en zondag niet zo veel ... hoe gaat het met jou... hoel lang zijn jullie bezig? word dit jullie eerste?
he hoi bos, Nee, dit is onze tweede ronde voor een tweede wondertje MIjn eerste is een dochter, nu ruim anderhalf. Maar ik merk dat ik toch heel bang ben dat ik minder vruchtbaar ben dan ruim 2 jaar geleden. En dan het niet snel (genoeg) gaat. Van mijn eerste duurde het ook maar 2 ronden... Maar ik mag nog niet mopperen als ik zo bij jou kijk...ronde 9...hoe houd je de moed erin?
als je me de naam en kenmerken van de persoon voor wie je een gedicht moet schrijven even pb dan kijk ik wat ik voor je kan doen
waarom denk je dat je nu minder vruchtbaar bent dan? of gewoon en gevoel...hoe houd ik de moet erin...nou ja als ik de moed opgeef komt er nooit een kleine maar moet zeggen dat het soms niet meevalt hoor om elke keer weer ongi te worden....word behoorlijk onzeker van mijn eigen lichaam en ben ook erg teleurgesteld in mijn eigen lichaam....maar ze zeggen dat onze tijd nog wel komt dus hoop dat dat snel mag zijn...
Tja, Tis meer een gevoel...ik weet nog dat ik net zwanger was mijn dochter we een videotje keken (kregen we opgestuurd) hoe het proces van zwanger raken in zijn werk ging en toen had ik echt zoiets van....ppfff dat er uberhaupt kinderen geboren. Zo veel dat mis kan gaan, alle omstandigheden moeten goed zijn om tot conceptie te komen. Ik heb altijd die video in mijn gedachte gehouden en eigenlijk wel een beetje god op mijn blote knieen gedankt dat dit voor ons weggelegd was. Het was ook gewoon fijn om te weten dat je zwanger kon worden! Want ik besef nu heel goed, nu er toch een aantal mensen in mijn omgeving bv maar 5 procent kans hebben om kindjes te krijgen, dat kinderen krijgen niet zo vanzelfsprekend is. Laatst zei ook iemand..wanneer nemen jullie de 2de. Een jaar geleden had ik daar vast een antwoord op gehad, nu zeg ik toch sneller...kinderen neem je niet, die krijg je nog altijd! Ik ben nu bijna 34 en ik besef dat de beste jaren om zwanger te worden en kindjes te krijgen toch echt achter me liggen en niet voor me. Maar knap van je dat je toch elke maand er weer voor gaat en met spanning zit uit te kijken naar een positieve test! Ik vind het echt knap! Ik probeer ook als ik ongi wordt het maar als een nieuwe kans te zien!
het is wel weer ontzettend druk zeg hier ga mezelf ook maar nuttig maken denk ik... kom misschien later nog wel terug..
@cam: het speelt ook wel mee hoor dat ik nog jong ben (niet dat jij oud bent hoor zo bedoel ik het niet ) maar snap je wat ik bedoel....ik wil SUPER graag hoor nu...maar ls het een paar maandjes langer duurt is dat ook geen probleem omdat we er op tijd mee begonnen zijn...maar ja de wens is er nu heel sterk en daarom is elke maand ook wel weer een maand te lang... dacht zelf ook : och ik ben nog jong dus zo lang zal het toch niet duren...nou daar ben ik ook wel van terug gekomen....ik zou god ook op mijn blote knieen bedanken als het raak is....(ben niet eens gelovig) snap ook niet dat mensen een pil vergeten of als het condoom gescheurd is en dat het dan ook nog precies raak is...is toch zo stomtoeval...terwijl ik al negen maanden mijn best doe..
Hoi dames! Ik heb deze maand voor het eerst ovu testen gekocht en volgens mijn cyclus van 28 dagen kon ik op dag 11 beginnen met testen. Nu was ik erg nieuwschierig (dag 9) dus ik dacht ik probeer het gewoon. De testlijn was meteen erg donker. Omdat dit me wel onwaarschijnlijk leek en ik ook wel eens hoor dat een ovu test een zwangerschap aan kan geven heb ik de laatste zwangerschapstest die ik nog had liggen uit de kast gehaald en een testje gedaan. Willen jullie eens naar het resultaat in mijn album kijken? Mijn vriend en ik zien een hele lichte lijn. Ik dacht dat ik vorige week ongesteld was geworden, maar dat was achteraf alleen maar oud bloed. Nu durf ik eigenlijk nergens op te hopen. Wat denken jullie? We gaan morgen voor de zekerheid nog een test kopen die ik zondagochtend ga proberen... Ik zit helemaal te trillen hier....
He dames, lees net waar jullie het over hebben en inderdaad..het is zo'n wonder, dat zwanger worden en een kindje te mogen krijgen! Wij hebben een zoontje van 2 en die is binnen 2 maanden verwekt! En nu willen we graag een tweede kindje, maar dit duurt nu al een jaar. Dan denk je inderdaad: jeetje, wat zijn wij gezegend! Kop op dames, iedere maand is een nieuwe kans, het gaat heus eens gebeuren..
@Marty: dat is dus duidelijk zwanger! Een voorzichtige gefeli, want je zult het zelf nog wel niet geloven zo te lezen..