@jammie: ik zeg goed geklust maar gewoon morgen nog een keer proberen...niet geschoten is altijd mis toch... ik heb zo ontzettend kramp in mijn voet/tenen he de laatste twee weken....iemand een tip om dit te voorkomen?
Jeetje wat goed! Gefeliciteerd meiden! Ik zit nog steeds op de wachtbank. Ik word helemaal gek. Heb echt het idee dat het wel eens raak kan zijn. Ben af en toe een beetje misselijk. Niet het gevoel dat ik moet overgeven, maar wel een beetje misselijk. Steken in mijn buik en mijn tempkaartje die er goed uitziet.
Marty ik zeg zwanger meid! Duidelijke streep hoor! Jammie ik zou zeggen doorklussen meid heb ik ook gedaan! Zie het resultaat! Bos het wordt voor jou weer spannend meid! Hoop nu voor je op een echte positive CB test!Anders maar en kruidvatje! Succes meiden!
Hey meiss spannende tijd ook voor jou! ga voor je duimen als ik je sympt. zo lees, herkenbaar! I keep my fingers crossed
de digitale van cb komt er niet meer in hoor bij mij...heb inderdaad nog een kruidvat testje en een sensitest in huis.....even afwachten nog...
Ja was afgelopen week in vlagen misselijk en had vreemde steken in mijn buik. Heb 1 dag voor NOD getest ivm met ziekenhuisbezoek en zag een licht streepje!!! Kon meteen de arts vertelen dat ik zwanger was Die feliciteerde mij meteen... Vannochtend met andere test test gedaa en weer een streepje! Spannend voor jou ook hoor ga duimen....
Bos komt helemaal goed met die testen dan! heb vandaag een andere test gedaan van trekpleister en deze was ook meteen een streep aan het produceren. Wel licht maar toch zichtbaar! pfffffff vind het zo onwerkelijk en gun het iedereen zo graag he... wil jullie allemaal meenemen......
Ik zou zo graag nu al willen testen, maar dat heeft geen zin. Meiden die ervaring hebben om met ovutesten te testen 3 dagen voor nod?
oh ik word alleen maar zenuwachtiger als ik jou hoor over krampjes...voelde ze anders dan ongi kramp en vanaf wanneer had je die? ik voel ook allemaal krampjes...gister best erg zelfs en dacht echt ongi te worden maar nog helemaal niks...
ja ik zou ook graag willen testen maar te bang voor negatief resultaat... sorry snap hem ff niet....bedoel je dat ze dan een streep geven ofzo? en wel of niet zwanger waren?
Het schijnt dat als je zwanger bent je met ovutesten kan proberen. Alleen als hij vet posi is, dan is de kans groot dat je zwanger bent. Ik heb er al meerdere verhalen over gehoord. Vroeg me af of je dit al 3 dagen voor nod kan doen. Kruidvat zwangerschapstest kan volgens mij niet voor nod. Hoe voel jij je? Ook kwaaltjes?
Had ze afgelopen woensdag volgens mij. het waren pijnlijke steekjes richting mijn liezen heel raar idd. Die vlagen van misselijkheid had ik ook van het ontpillen...du had zoiets hoort er bij. oja en ruik vanalles vreselijk, terwijl ik met een verstopte neus loop. Mijn vriend noemde me al een afgekeurde hasjhond. Wat voor sympt heb jij dan? ja wil je niet gek maken namelijk
heb ook met ovutest getest woensdag en deze was dik positief. Tja als het altijd zo is? Dat durf ik niet te zeggen natuurlijk. lees ook andere verhalen.
Ik ben zo bang dat mijn lichaam me weer voor de gek houdt! Ik heb dus helemaal niet het ongi gevoel. Zou ook nog niet kunnen bij mij. Heb een lf van 11 dagen en meestal 1 dag voor nod ongikwaaltjes. Ik heb al de hele avond mijn broek open, maar ik heb meestal 's avonds last van een opgezette buik na eisprong.
Ja mijn nod was vandaag. Heb verder nergens last van ook geen ongikrampen ofzo heel normaa eigenlijk. Alleen wat vlagen van misselijkeid, maar dat had ik al van het ontpillen.....Loop ook nu nog steeds te broekloeren hoor.... Meid ga voor je duimen... Voor nu welterusten....
ik heb woensdag ook een ovutest gedaan maar die was negatief....maar ja dat is zes dagen voor NOD.... ik voel steken maar kan ook ongi pijn zijn die deze maand gewoon heftiger is als anders.....lekker vaag dus...wel het idee dat ik veel dorst heb sinds gister/vandaag maar kan ik mezelf ook indenken natuurlijk...
@bos: dat is het hem juist, je kan je van alles indenken. Had gisteren steken die naar mijn navel trokken. Ook zo vreemd en nog nooit eerder gevoeld. @inkerbell: weltrusten meid, droom maar fijn!