Passagierslijst NOD December 1: Eleni & Zinah & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 & Natjes & Fl3xgirl & beby2 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & SylviaM & Deebie & Shaar 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea & Joke999 & tigerlady 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek 5: inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77 & rensje 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme & LadyXochi 8: Catje86 & Mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje 9: Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab & Aguamiga & Annetje22 & Tessa8 & engeltje87 10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje & Sofie & Ikkuh22 11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel 12: Miracles & BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling & Star in Heaven 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif & Nana33 & Dees75 & frownupsidedown 14: indey & ellenk 15: Helma30 & Jenna78 & rm1 & misslizzy 16: Desert & Knuf & Alies05 & Nanske 17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 & Sweety24 & Christien86 18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 & Senna04 & Bruisje & Kever78 19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon 20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Lente1973 & Silvana81 21: Mukje & Mgwc 22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Twinkle & Karoliene 23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88 24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy & Nicole & Nadine29 & Doortje79 25: LadyJoey & Marty & Pupke1979 & Elegance 26: Chantallie24 & Moor 27: Calani & Beverly & KwiePark & rama & Care 28: Giegel & Fl3xgirl & Elizabethje & Hope1982 29: robertha & Mvdb & BBKane & Sam28 & MyLadySharon 30: Maia & Loe & Loveable123 & Demia & Knippy & Angelea 31: Vera & Saskia 1982 & Girl84 & Lieselke 189 passagiers voor de roze mini! 11 Zwanger, 17 Ongesteld, 7 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 5 december - blackeyedgirl - Mcellie - Vlademira - Djaar77 - knippy 6 december - inkerbell - Puzzcat24 9 december - Luukske - Aguamiga 10 december - Angel83 12 december - Jutte 18 december - Senna04 & Bruisje 26 december - Sjoukje 31 december - Loveable123 Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:34gjtzni] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:34gjtzni] Vul je informatie in.[/*:m:34gjtzni] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:34gjtzni] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:34gjtzni] @Mamaria: Ik heb je groen gemaakt meid, duimen maar op volle toeren laten draaien. @Catje86: Van harte Gefeliciteerd meid
Goedemorgen, hier nog geen ongi te bekennen en mijn temp is nog 37,0.... misschien was mijn ie toch later?
hallo meiden van morgen weer een neg test maar geen spoortje ongi te bespeuren. als ik woensdag nog niet ongi ben ga ik dan weer testen.
goede morgen dames! @ bos: Vorige zwangerschap had ik het zelfde kwaaltje. Iedereen die me maar scheef aankeek, die kreeg toen de volle laag. Echt raar( ben normaal een heel rustig persoon) Dus ja, ik denk dat mijn vent idd weer moet uitkijken. Maar ik probeer er wel meer op te letten. Voor alle zwangere dames. GEFELICITEERD! meiden die nog op het wachtbankje zitten, nog even volhouden meiden! En de meiden die op rood zijn gegaan. BAH, Echt balen meiden. Succes in de volgende ronde! Dikke knuf en bedankt voor de felicitaties!
@happy me; ah wat vervelend nou @catje86; gefeliciteerd @LadyXochi; wat leuk dat je man zo meeleeft! Spannende dagen voor jou
@SylviaM: Je tempkaartje ziet er wel goed uit, je temp blijft hoog, had je al getest? @Vlademira: Dat blijft spannend met jou, ik duim hard met je mee meid Ik heb besloten vandaag toch al met ovulatietesten te beginnen daar ik last begin te krijgen van steekjes in mijn linkerzijde. De vorige cyclus van die eierstok ging niet goed daar er een cyste werd geconstateerd, is wel geknapt door gebruik van Primolut maar heeft wel lichte beschadigingen achtergelaten dus duimen maar hoe hij deze cyclus het gaat oppakken, doet ie het of doet ie het niet? Het mooie ervan is dat ik aan de hand van mijn tempkaartje en aan de ovutesten kan zien of het eitje nu wel of niet komt en zo niet kan ik op tijd in gaan grijpen, das wel fijn, maar heb liever dat het niet hoeft en mijn ei gewoon komt deze maand. Dus hier draaien de duimen helemaal op volle toeren mee.
goeiemorgen allemaal! Ik zag Catje roze!!!! Gefeliciteerd!! en ik zag nog meer mensen nog steeds in spanning.. succes de komende dagen, ik doe met jullie mee. Ik heb zojuist mijn ochtendurine doorgetrokken, dus ik mag vandaag niet testen van mezelf, goed hoor! ik durf ook niet zo goed, haha! we wachten rustig af en ik hoop dat er nog heel veel roze bij komt! Ook op 9-12! liefs suuskebab
Mijn duimen draaien ook voor alle dames. Wat mezelf betrreft ga ik er gewoon even vanuit dat er niet genoeg HCG in mn plas zat. Hoe zit het eigenlijk met kruidvattesten?
Ik heb de dag voor mijn NOD met kruidvat pipet test getest en er kwam al een streep.... Heb net een CB gekocht ga morgen nog een keer testen want geloof het og steeds niet. Mijn vriend vraagt ook steeds benje al ongi? Nog niet? Dan is het echt zo zeker...... Ja we moeten nog effe dr aan wennen. liefs INK
@ SylviaM: Nog steeds spannend zie ik. Ik testte ook pas een paar dagen later positief. Ik had ook blijkbaar een laat ei. Ik blijf voor je duimen!
vanochtend een ovulatie testje gedaan en toch wel duidelijk een tweede streepl...niet zo dik als de controle streep maar kwam wel redelijk in de buurt....word dus wel spannend nu...
Ik zou daar niet zo op vertrouwen, het is niet voor niks een ovulatie test. Volgens mij meten die niet met HCG ofwel?
. Wat is ovulatie? De ovulatie (of eisprong) is het moment waarop de eicel door de eierstok wordt losgelaten en via de eileider naar de baarmoeder gaat. Dit proces vindt bij vrouwen één maal per menstruatiecyclus plaats. Na de ovulatie moet de eicel binnen 24-36 uur bevrucht worden door een zaadcel om tot de ontwikkeling van een embryo te komen. Naar boven 2. Wat is LH? LH (Luteïniserend Hormoon) is een hormoon dat door de hersenen wordt geproduceerd en zorgt voor de stimulatie van de eisprong. Ongeveer 24 tot 36 uur voordat de eisprong plaatsvindt, neemt de LH-concentratie in de urine daarom ook toe. Door deze stijging te meten, kan het moment van ovulatie voorspeld worden en vervolgens het moment waarop de meeste kans bestaat om zwanger te worden. Naar boven 3. Hoe werkt de test? De MiraTes Ovulatie ZelfTest maakt gebruik van een combinatie van antilichamen om een verhoogde LH-concentratie te meten. De test wordt uitgevoerd door over de absorberende top te plassen of deze in een bakje met urine te houden. Na enkele minuten kan het resultaat afgelezen worden van het testvenster. De MiraTes Ovulatie ZelfTest bevat vijf identieke testcassettes. Hierdoor kunt u een aantal dagen achter elkaar een ovulatietest uitvoeren. Zo kunt u voorspellen wanneer u de meeste kans heeft om zwanger te raken. Naar boven
catje gefeliciteerd.... weet niet maar er zijn er meer die positief testen voor de NOD en zwanger zijn en kon het niet laten....ik wacht het nog (on)geduldig af...
Ze meten dus iets heel anders. Dat wil dus zeggen dat de samenstelling van de test ook anders is. Dat wil dus zeggen dat die test niet op HCG meet. Lijkt me. Desalniettemin hoop ik dat je toch zwanger bent hoor Bos!
lh en hcg hebben het zelfde bestanddeel alleen hcg heeft 1 gedeelte meer dit is de reden dat je met een ovu test wel hcg kunt meten maar met een zw test geen lh
De meesten kennen het wel: je test positief met je ovulatie test terwijl je eisprong allang voorbij is.. Wat blijkt..? je bent zwanger? Ik was er wel benieuwd naar of dit ook echt werktte dus met 4 weken een ovulatietest gedaan: positief. Met vijf weken nog een ovulatie-test: nog positiever. Ben eens rond gaan surfen waarom je met een ovulatietest je zwangerschap kan ontdekken. Het Luteïniserend hormoon (LH) zorgt bij de vrouw ervoor dat er een eisprong plaats vind. Ovulatietesten zoeken dit LH in je urine op, als ze een piek vinden zal binnen 24 tot 48 uur je eisprong plaatsvinden. Simpel. Als je zwanger bent, produceer je HCG, dit zorgt ervoor dat het gele lichaam in stand blijft, en zorgt ervoor dat het gele lichaam Progesteron afscheidt. Oke tot zover duidelijk he? HCG imiteert de werking van LH, daarom zamelt Moeders voor Moeders ook urine in van zwangere vrouwen. Uit die urine halen ze het HCG, dat ter vervanging van LH moet dienen. Dit is dan ook de reden waarom een ovulatietest het HCG in de urine aanziet voor LH. Andersom werkt echter niet, LH kan geen HCG imiteren, dus daarom zal een zwangerschapstest nooit je ovulatie opsporen. Mischien wisten sommige dit al, maar vond t wel interesant om eens hier neer te zetten, ben zelf weer wat wijzer geworden
Ah nou, ik ben benieuwd. Ik wil gewoon niet dat je valse hoop krijgt Bos. Vandaar dat ik zo 'gemeen' ben. Maar goed, wellicht krijg jij nog een verlaat SintKado (en ik ook!)