die van mij was wel iets lichter als de controle streep maar wel heeel duidelijk (had er woendag ook 1 gedaan en die was heel vaag)
Overigens heb ik laatst gelezen dat je altijd iets van 10mg HCG in je urine hebt. Ze adviseren daarom ook om niet voor je NOD te testen.
maar dan zou je elke dag een positieve ovulatie test moeten hebben... dus denk dat een ovulatietest wel wat meer nodig heeft om een duidelijke streep te hebben...toch? of denk ik verkeerd...
Sorry, ik word zo moedeloos van die checks. Je kan toch ook gewoon iets anders zeggen? Dan zie je je banner ook. Anyway, hier wat ik gevonden had.
tegen allen die de discussie hadden...en een positieve ovulatie test..... Oh balen mamaria.....(((KNUF))) Ga je er morgen nog een doen ofzo? Groetejs, Miranda
nee, maandag pas, dan is officieel mijn nod, maar omdat ik nog niet echt een cyclus heb (27-29) dacht ik vandaag (dag 28 ) laat ik eens testen....
Meiden laat jullie niet gek maken, volg gewoon je hart en evt een zwangerschapstest. test je nu niet positief dan misschien een paar dagen later! Wat ik wel weet is dat die info via google je ook alleen mar meer verward... meiden suc6......
ik maak mezelf niet gek hoor wil liever niet testen voor mijn NOD....en was gewoon benieuwd wat de ovulatie test deed...maak mezelf ook geen illusie verder hoor....ben gewoon beetje aan het bijhouden wat die testen doen...zodat ik volgende ronde beetje vergelijkingsmatriaal heb..... 8)
Bos ga ook voor je duimen! Heb net de CB test gedaan en er kwam nu toch echt een vette plus in beeld! Geloof het nu echt....Moet nu ook gaan kijken voor afspraak verloskundige denk ik...pfffffff tjee zoveel om over na te denken......
Dat hoeft volgens mij pas vanaf een week of 8. Maar ik weet het nietmeer zeker. Ik heb bij mijn dochter toen ook gelijk gebeld en kreeg toen een afspraak voor toen ik 8 weken was.
Dames, Kunnen jullie mij helpen door in mijn album te kijken. Staat een test van vanmiddag. Had digitaal van cb gedaan vanochtend, niet zwanger, maar toen ik de strip eruit haalde zat er wel een lijntje, dus net nog een gewone gedaan. Dit is het resultaat na 10 minuten. En eigenlijk had ik donderdagmiddag exact hetzelfde... Is het nu wel postief of niet? en zo ja...waarom blijven ze dan zo vaag!
Ten eerste is het niet de bedoeling dat je de strip eruithaald. En ten tweede is het resultaat na 10 minuten niet meer geldig staat er op de bijsluiter (iig van de kruidvattest). Dus....