@Cam: Las laatst een artikel over zw testen, waarin stond dat hoewel veel testen zeggen dat je ze na een bepaald aantal minuten moet kijken, in werkelijkheid de meestte testen wat meer tijd nodig hebben. In dat artikel bleek dat veel testen pas na 10 mninuten gelezen nmoesten worden. Ik zal zo ff zoeken of ik het nog kan vinden en het posten... Anyway, ik denk dus dat ie wel degelijk pos is meid..Niet te vroeg juichen natuurlijk, maar hoop het voor je! @Mamamaria: balen van je neg test, maar zoals je zelf al zei je bent best vroeg met testen. Hopelijk heb overmorgen een positieve in handen! @Catje: Jaaaaaa, gefeliciteerd meid! Was ie dus toch raak!
ja en met de cb digitaal met er een sensor de intesietijd van het lijntje als het lijntje niet sterk genoeg is staat er niet zwanger maar als er wel een lijn staat kun je er vanuitgaan dat je zwanger bent heeft mijn vk vorrig jaar gezegd
goed zo... cam: en als je een ander merk koopt en daar mee test....kijken wat die aangeeft.....hoop het voor je maar juich niet te vroeg...hij zou steeds donkerder moeten worden en dat doet hij niet....en de digitale mag je er inderdaad niet uithalen dus daar zou ik niet naar kijken....maar ja die andere geeft wel een lichte plus...dus ren naar de kruidvat en haal daar een test en morgenochtend nog een keer proberen zou ik zeggen....
Nou, Ik ga er maar voorzichtig vanuit dat ik zwanger ben... Oftewel...NIET SLIM om voor je NOD te testen, ben ik nu wel achter. Het levert alleen maar onzekerheid op of het nu wel of niet zo is. vervelende is wel dat ik niet exact weet wanneer mijn NOD is. De kortste cyclus die ik het afgelopen half jaar heb gehad is 26 dagen, de langste is 28 dagen... Volgens mij heb ik mijn eisprong gevoeld op dag 14 (lag krom van de pijnlijke steken), tel ik daar 14 dagen bij op, zou mijn NOD dus a.s. woensdag moeten zijn, toch?
De digitale strip heb ik verwijderd, nadat hij NIET ZWANGER aangaf vanochtend. Wilde hem weggooien En toen zag ik rechts die dikke streep die aangeeft dat de test klaar is, is geluk volgens mij en links daarvan zag ik dus een lichte andere streep... daar was ik dus ook zo van in de war en vandaag dat ik net een gewone cb test heb gedaan... Kost een vermogen zo
@cam.. die streep is mooi hoor.. ff voorzichtig nog.. dan... @Vladimera.. als jij ook zo'n mooie + hebt.. ook voorzichtig feli?! duim duimd duim... @Bos.. ik hoop dat je heeeeeeeeeeel snel dikke posi zw.test hebt meis... spannend hoor... @Mamarie.. balen van je nega test en niet naar bedoeld hoor, maar "check" of iets anders boeit toch niet... kun je gewoon overheen lezen... is niet interessant....maar zo reageren vind ik wel errug jammer....
klinkt logisch Wel moeilijk om tot woesndag te wachten, maar is dat waarschijnlijk wel het beste.Hopelijk is dat dan echt raak!
Hey meiden Wat een spanning hier zeg Ik duim dik mee voor alle dames hier. Vandaag een eerste ovulatietest gedaan, 2de streepje al redelijk aanwezig, dus fijn nog even doortesten, denk zelf tegen volgende week donderdag écht positief maar hou jullie op de hoogte meiden. Lekker flink aan de klus maar weer en dan .... ? groetjes
Even een bannercheck. Inmiddels schiet het aaridg op richting eisprong en zijn we alvast begonnen met klussen. Alleen is het niet makkelijk want ik zit met enorme nekklachten,maar daar weten we wel een mouw aan te passen Groetjes mex en iedereen die bijna kan testen...Succes!
dat word flink klussen het weekend....wel erg vervelend van je nekklachten....laat je man het werk doen zou ik zeggen
ja MexicanG, lekker onder de wol kruipen en klussen met je vent! @ vlademira, zou je voor mij, als je tijd en zin hebt, willen pendelen?