Meiden het lijkt wel of ik droog ongesteld ben, wat erg...Heb behoorlijk wat krampen, eigenlijk nu al een week. Ik zit me weer gek te maken volgens mij. Ik weet dat ik vast ongesteld ga worden, maar toch...
haha, herken het, same here Heb ook enorme krampjes en het lijkt of er van alles "borrelt" daarbinnen. T is ook zo moeiijk om jezelf niet gek te maken als je van alles voelt
@mamaria Ik ga al een tijd langer mee dan jou op deze NOD (s) meervoud En zie altijd bannerchecks en laat de mensen nou gewoon hun ding doen Als je even geen tijd hebt om te typen en je wilt toch je banner zien dan gewoon : Bannercheck of check Wat maakt het uit Behalve dan als je probs hebt met lezen en het erg lang duurt: C...H...E...C...K Ik neem aan dat jij geen probs hebt met lezen
Gelukkig ben ik niet enige... Nee nog niet getest, heb ze niet in huis, misschien vanmiddag maar even op pad, en dan morgenvroeg. Zit dan op dag 25, maar met mijn cyclus is vanalles mogelijk... *zou graag even in haar buik kijken wat er gaande is*
*zou graag even met je meekijken om je meer zekerheid te geven * (om bij mezelf ook gelijk even te spieken.)
Ik wil er eigenlijk geen woorden vuil aan maken. Maar ik erger me daar gewoon aan. Toevallig ga ik ook al behoorlijk lang mee op dit forum. Weliswaar onder een andere naam. Ik weet dat veel mensen de bannercheck net zoals ik irritant vinden. Ik heb meegemaakt in een ander topic (bevallingslijst) dat een van de meiden net haar dochter had verloren, ze had een kwartier geleefd. We waren daar allemaal erg kapot van, en dan komt er iemand die dus duidelijk niks heeft gelezen even met een bannercheck tussendoor. Sindsdien denk ik gewoon, post dan gewoon iets anders. Bij bannercheck krijg ik gewoon de indruk dat die mensen niet op het forum lezen maar gewoon een loos bericht plaatsen om hun banner dus te checken. Maargoed, ik zal er niks meer over zeggen. En zo zie je maar weer dat we allemaal onze ergernissen hebben. Ik erger me aan zo'n check en jij ergert je aan het feit dat ik er wat van zeg. Als we allebei nou gewoon die berichten negeren .....
het ging om mijn check dus ik wil er nog wel ff iets over zeggen.... @mamarie.. ik snap je wel deels na je verhaal.. ook ik ken die situatie en dan is het idd errug vervelend.. zeker bij een bevallinglijst (hen ik ook onder andere naam meegemaakt)... maar hier is dat toch anders denk ik...ik lees wel altijd eerst trouwens, maar echt reageren hoeft niet altijd...dus dan check ik enkel mijn banner.. bij bijzonderheden let ik echt wel op om niet onnadenkend een kul bericht er tussendoor te gooien...maar goed.. je mag je er aan ergeren en de een ander mag checken.. dan is het nu weer uit de wereld...zal er rekening mee houden.. ben de beroerdste niet.. ...... KNUF FOR ALL! en nu zijn we weer NICE voor elkaar.....
Oke, nou, kusje erop dan maar. (Zou ik dan toch soms zwanger zijn met al me ergernissen?) hihi was het maar een symptoom (of hoe je dat ook schrijft)
hihihhi... kan heeeel goed hoor.. is ook wel een symptoom.. door de hormonen kun je gewoon erg emo (boos of verdrietig of geergerd) ergens op reageren.. dus wie weet.. zie t maar als positief... kusje terug...
Zoo, tis weer gezellig! Voor iedereen die ondertussen roze is... GEFELICITEERD! Voor een ieder die nog wacht.... wij wachten mee... Hier in huis is het ook erg gezellig! Zit me mateloos te irriteren aan mijn vent! Mijn vriendin vind me de laatste dagen ook nogal kortaf... Zal het er misschien mee te maken hebben?
Hoi allemaal, Hebben jullie allemaal een fijn weekend? Zie dat er veel aan het wachten zijn op NOD, nog even volhouden hè testen op NOD is toch echt het meest betrouwbaar (zegt iemand die ook nooit kan wachten...). Ik moet vanaf nu ook weer gaan wachten, gisteravond een positieve ovulatietest en nu net een heel licht tweede streepje dus geloof dat m'n eisprong nu wel is geweest. Sta met m'n NOD op de 17e maar dat is dan misschien toch wat later. Ga als ik niet ongi wordt wachten met testen tot de 20e (dat ga ik in ieder geval heel hard proberen)! Wil iemand mij voor de 20e op de testmarathon zetten? Fijn weekend allemaal! Groetjes, Jammie
Noh heb ik een heel verhaal geschreven hebben jullie het al bijgelegd Wat ik er nog wil toevoegen is Ik heb geen ergenis Maar ben niet de enige die het vreemd vind dat je er wat van zegt Het is standaard in de NOD om check te zeggen als je het wat te druk hebt,misschien is het goed om mensen anders te vragen waarom ze dit doen (en durf te wedden dat het vaak is omdat mensen het even te druk hebben) En als het gebeurd in de bevallingslijst tja daar kan ik (nog) niks over zeggen Zo...
Jee zeg wat is het hier druk ! Ik heb net een ovutest gedaan en knallend positief, dus dat wordt weer klussen vanavond! Gisteren ook al geklust, maar vanavond sla ik niet over Maar ja, het is een test he? Na de start van de LHpiek springt het eitje binnen 24-48u, dus dat kan ook nog maandag zijn. Gepland klussen, soms best lastig Groetjes mexican
Dat word gezellig vanavond! Gepland klussen is inderdaad soms best lastig. We proberen er toch altijd maar een feestje van te maken. Ik ben er tussenuit. Ga eens kijken of Sinterklaas nog wat voor me meegenomen heeft
Passagierslijst NOD December 1: Eleni & Zinah & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 & Natjes & Fl3xgirl & beby2 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & SylviaM & Deebie & Shaar 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea & Joke999 & tigerlady 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek 5: inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77 & rensje 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme & LadyXochi 8: Catje86 & Mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje 9: Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab & Aguamiga & Annetje22 & Tessa8 & engeltje87 10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje & Sofie & Ikkuh22 11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel 12: Miracles & BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling & Star in Heaven 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif & Nana33 & Dees75 & frownupsidedown 14: indey & ellenk 15: Helma30 & Jenna78 & rm1 & misslizzy 16: Desert & Knuf & Alies05 & Nanske 17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 & Sweety24 & Christien86 18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 & Senna04 & Bruisje & Kever78 19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon 20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Lente1973 & Silvana81 21: Mukje & Mgwc 22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Twinkle & Karoliene 23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88 24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy & Nicole & Nadine29 & Doortje79 25: LadyJoey & Marty & Pupke1979 & Elegance 26: Chantallie24 & Moor 27: Calani & Beverly & KwiePark & rama & Care 28: Giegel & Fl3xgirl & Elizabethje & Hope1982 29: robertha & Mvdb & BBKane & Sam28 & MyLadySharon 30: Maia & Loe & Loveable123 & Demia & Knippy & Angelea 31: Vera & Saskia 1982 & Girl84 & Lieselke 189 passagiers voor de roze mini! 11 Zwanger, 17 Ongesteld, 7 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 5 december - blackeyedgirl - Mcellie - Vlademira - Djaar77 - knippy 6 december - inkerbell - Puzzcat24 9 december - Luukske - Aguamiga 10 december - Angel83 12 december - Jutte 18 december - Senna04 & Bruisje 20 december - Jammie 26 december - Sjoukje 31 december - Loveable123 Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:w18bw3sh] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:w18bw3sh] Vul je informatie in.[/*:m:w18bw3sh] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:w18bw3sh] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:w18bw3sh] @Jammie: je staat bij de marathon hoor. Succes!
@puzzcat: Inderdaad rare zin, maar voor jou begrijpelijk. @mexicang: Fijn dat je ovutest posi is. Klussen maar! Jee, 11 zwangeren! Ik hoop dat wij er ook allemaal snel bij mogen horen. Ik weet het even niet meer. Af en toe misselijk, koffie smaakt anders, steken in buik, hoofdpijn, moe (maarja na sint niet raar) en temp is mooi.