Gefeliciteerd aan alle zwangeren! Zou iemand mij op groen willen zetten, ik heb gisteren een testje gedaan. Vandaag (NOD) nog geen maar wel het gevoel alsof 't elk moment kan losbarsten helaas.... Maarrrrr zolang het nog niet zo is blijf ik gewoon hoop houden hoor Succes allemaal!
Passagierslijst NOD December 1: Eleni & Zinah & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 & Natjes & Fl3xgirl & beby2 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & SylviaM & Deebie & Shaar 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea & Joke999 & tigerlady 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek 5: inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77 & rensje 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme & LadyXochi 8: Catje86 & Mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje 9: Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab & Aguamiga & Annetje22 & Tessa8 & engeltje87 10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje & Sofie & Ikkuh22 11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel 12: Miracles & BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling & Star in Heaven 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif & Nana33 & Dees75 & frownupsidedown 14: indey & ellenk 15: Helma30 & Jenna78 & rm1 & misslizzy 16: Desert & Knuf & Alies05 & Nanske 17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 & Sweety24 & Christien86 18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 & Senna04 & Bruisje & Kever78 19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon 20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Lente1973 & Silvana81 21: Mukje & Mgwc 22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Twinkle & Karoliene 23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88 24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy & Nicole & Nadine29 & Doortje79 25: LadyJoey & Marty & Pupke1979 & Elegance 26: Chantallie24 & Moor 27: Calani & Beverly & KwiePark & rama & Care 28: Giegel & Fl3xgirl & Elizabethje & Hope1982 29: robertha & Mvdb & BBKane & Sam28 & MyLadySharon 30: Maia & Loe & Loveable123 & Demia & Knippy & Angelea 31: Vera & Saskia 1982 & Girl84 & Lieselke 189 passagiers voor de roze mini! 12 Zwanger, 17 Ongesteld, 7 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 5 december - blackeyedgirl - Mcellie - Vlademira - Djaar77 - knippy 6 december - inkerbell - Puzzcat24 9 december - Luukske - Aguamiga 10 december - Angel83 12 december - Jutte 18 december - Senna04 & Bruisje 20 december - Jammie - Ivje 26 december - Sjoukje 31 december - Loveable123 Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:39enbsbt] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:39enbsbt] Vul je informatie in.[/*:m:39enbsbt] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:39enbsbt] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:39enbsbt] Isla, hoop dat je ongi wegblijft en je toch nog een positieve test in handen krijgt!
@cjtp: Jeeeeeeee, gefeliciteerd meid! Superrr! @Isla: Hmmm, balen . Misschien was je gewoon te vroeg. Hopelijk heb je snel een pos test in handen! - nog even een ego stukje: ging net naar de wc en had een paar hele kleine rode vlekjes in mn slip en een roze veeg op het papier bij t afvegen. Vandaag is dag 8 DPO, dus lijkt me dat het geen ongi kan zijn . Zou t dan een innestelingsbloeding kunnen zijn... Ga, vanaf nu elke 20 minuten naar de wc om te checken, hihi
@Sylvia, nana &puzzcat: bedankt voor de adviezen w.b. de ovu testen! Ik laat het niet van de testen afhangen hoor, dus netjes om de dag! (en dat is prima vol te houden! ) @Shaar: jij al weer een keer getest? @Annie&bos: Ik duim voor jullie, wat vreselijk spannend! En voor de zwangeren: gefeliciteerd!!!! Het gemiddelde gaat goed zo!
kan idd een innestel bloeding zijn. hou het maar ff in de gaten (broekloeren heet dat geloof ik hahaha). Kan ook een gesprongen adertje zijn!
@Doortje: Haha, ja die term heb ik ook wel eens gehoord en ook "slipstaren" Het zou inderdaad ook goed een adertje kunnen zijn hoor. Had net ook een stukje gefietst, dus wie weet komt het daarvan ofzo . Maar blijf stiekem wel een beetje hopen
Oh nana, spannend! Denk idd een inneselingsbloeding. Dat geeft je weer meer hoop. Heb ik nog nooit gehad helaas. Hoeft ook niet, maar geeft je hoop.
@Annie: Ja, ik hoop echt dat dat het was! Ik heb het ook nog nooit gehad en geloof dat de meeste het ook niet hebben hoor, dus niets aan de hand als je het niet hebt! Het is wel leuk om weer zo'n mogelijk symptoompje te vinden - kan ik 'em weer in FF zetten en kijken of mn 'early pregnancy signs' percentage omhoog gaat (leuk speelgoed ).
Ja zeker leuk speelgoed. Jij betaalt dus aan ff. Ik had van de week een percentage van 28, maar dag later was het weg. Moet dan vip worden.
Oh nee hoor, ik zit ook nog in mn trailperiod. Doe het pas net (daarvoor deed ik het op de ouderwetse manier met pen&papier). Dan zal het bij mij ook wel snel weggaan, jammerr... Denk niet dat ik ervoor ga betalen, geef al genoeg uit aan zwangerschapstesten en vitaminepreparaten etc, hihi.
Haha! Ik ook. Ik vertik het om er voor te betalen. Als ff zou kunnen garanderen dat ik zwanger ben dan zou ik er voor willen betalen, haha! Hou ff bij en menstruatiekalender en dat vind ik genoeg.
Hahaha, ja als ze dat willen garanderen dan wil ik ZEKER ook betalen! , maar eerder mooi niet. Ik houd zelf inderdaad ook mn kalender en FF bij en meer niet. De rest is ook meer voor de lol dan wat anders volgens mij..
@Annie: trws om nog maar even om aan te geven hoeveel vrouwen een innestelingsbloeding hebben: vul ik "spotting" in in FF, gaat mn early signs predictor gelijk van 34% naar 20%. Lekkerrrr dan.. Volgens mij berekenen ze dit door je chart te vergelijken met die van zwangeren. Kennelijk heeft dus bijna niemand die uiteindelijk zwanger is een bloeding .
cjpt yeeeh gefeliciteerd...gaat de goede kant op he 6 dec en al 12 zwangeren...dat we allen maar gehoorzaam mogen volgen
Hallo allemaal, Nog een zwangere erbij WOW-->cjpt gefeliciteerd! Geniet ervan! Ik mag helaas op rood na 5 dagen overtijd. Ik kom straks nog even kletsen hier. (even koken groetjes Shaar
Passagierslijst NOD December 1: Eleni & Zinah & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 & Natjes & Fl3xgirl & beby2 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & SylviaM & Deebie & Shaar 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea & Joke999 & tigerlady 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek 5: inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77 & rensje 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme & LadyXochi 8: Catje86 & Mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje 9: Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab & Aguamiga & Annetje22 & Tessa8 & engeltje87 10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje & Sofie & Ikkuh22 11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel 12: Miracles & BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling & Star in Heaven 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif & Nana33 & Dees75 & frownupsidedown 14: indey & ellenk 15: Helma30 & Jenna78 & rm1 & misslizzy 16: Desert & Knuf & Alies05 & Nanske 17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 & Sweety24 & Christien86 18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 & Senna04 & Bruisje & Kever78 19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon 20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Lente1973 & Silvana81 21: Mukje & Mgwc 22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Twinkle & Karoliene 23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88 24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy & Nicole & Nadine29 & Doortje79 25: LadyJoey & Marty & Pupke1979 & Elegance 26: Chantallie24 & Moor 27: Calani & Beverly & KwiePark & rama & Care 28: Giegel & Fl3xgirl & Elizabethje & Hope1982 29: robertha & Mvdb & BBKane & Sam28 & MyLadySharon 30: Maia & Loe & Loveable123 & Demia & Knippy & Angelea 31: Vera & Saskia 1982 & Girl84 & Lieselke 189 passagiers voor de roze mini! 12 Zwanger, 18 Ongesteld, 7 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 5 december - blackeyedgirl - Mcellie - Vlademira - Djaar77 - knippy 6 december - inkerbell - Puzzcat24 9 december - Luukske - Aguamiga 10 december - Angel83 12 december - Jutte 18 december - Senna04 & Bruisje 20 december - Jammie - Ivje 26 december - Sjoukje 31 december - Loveable123 Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:2das0pwn] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:2das0pwn] Vul je informatie in.[/*:m:2das0pwn] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:2das0pwn] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:2das0pwn] Balen Shaar! Op naar een volgende ronde met positieve test!