Ik twijfel of het wel een ongesteldheid is geweest, ik had eergister wat bruin bloedverlies maar dat was maar 1 dag, nu paar dagen echt helemaal niks meer. Innesteling kan het niet zijn en ovulatietest was negatief. Heeeel raar hoor Maar laat me maar gewoon staan in lijst , desnoods pas ik het iets aan zelf.
Dag Decembermeiden! Wat een gave mini, daar stap ik graag in! Jedidjah, kun je een stukje opschuiven op de 1 december-bank, dan kom ik erbij Net ongi geworden, wat is dat toch elke keer een naar moment. Ik dacht écht dat het raak was deze keer... Meiden, weten jullie raad? Fertility Friend zegt dat mijn NOD over 37 dagen is, op 1 december. Kan ik die datum het beste aanhouden voor mijn banner of kan ik beter een gemiddelde nemen? Laten we er in elk geval een roze kerst van maken!
Passagierslijst NOD december 2008 1: JedidJah, Zinah 2: 3: 4: 5Mare5 5: 6: 7: Milolove 8: 9: Zeepbel83 10: Sammie88 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 6 passagiers voor de roze mini! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Miskraam Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:na085qh8] Vul je informatie in.[/*:m:na085qh8] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):[ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:na085qh8] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:na085qh8] Mezelf erbij gezet, hoop dat 't goed gegaan is
wat ontzettend vet een roze mini! een roze fiat 500 was natuurlijk beter maar toch..... Hopelijk kom ik hier niet in te zitten maar mag in in november al mee.
hallo Dames heb net even gekeken en volgens mijn berekening is mijn nod 12 december kan iemand mij op de lijst zetten. Dit wordt voor ons ronde 8 en zijn nu een jaar bezig zijn van de week naar ha geweest worden nu doorgestuurd naar gyn manlief moet nu eerst semenanalyse doen zodat we meer weten
ja idd ben daarom ook blij dat we nu doorgestuurd zijn hopelijk kan daar nu verandering in aangebracht worden
hej meiden, ik kom me bij jullie aansluiten de zijn gister avond op viaite gekomen... zou iemand mij op 12 december kunnen zetten? succes iedereen Groetjes my
Passagierslijst NOD december 2008 1: JedidJah, Zinah 2: 3: 4: 5Mare5 5: 6: 7: Milolove 8: 9: Zeepbel83 10: Sammie88 11: 12: BrusjeVoorLynn 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 7 passagiers voor de roze mini! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Miskraam Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:3c2iyv4s] Vul je informatie in.[/*:m:3c2iyv4s] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):[ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:3c2iyv4s] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:3c2iyv4s] Je staat erbij, BrusjeVoorLynn! Welkom!
Als het deze rond niets wordt ga ik voor de kerstdagen in de roze mini...maar hoe lief ik jullie vind en hoe mooi en super gaaf ik de mini vind (wil er zelf ook eentje) hoop ik dat ik niet in aanmerking kom voor december. Succes met wachten alvast en misschien tot over een weekje!
so, we zitten al met z'n 7en in de mini en het is nog niet eens November. argh heb gister en vandaag weer zo'n baaldag. gisteren kon ik echt om alles huilen, zelfs als ik moest lachen ging ik bijna huilen. wat zijn die hormonen toch irritant hè?! Morgen ga ik ook al weer naar de ha omdat ik steeds steken in mijn onderbuik heb. Ik heb blijkbaar alweer blaasontsteking gehad maar volgens de test maandag is die weer weg, dus ben benieuwd of ze mij morgen wel serieus gaan nemen. sorry voor het gezeur moest het even kwijt en me man is ook ziek dus wilde niet bij hem zeuren!
Ik ben trouwens sinds vandaag met de Etospillen gestopt. De regelmaat en lengte van mn cyclus is er niet beter op geworden en mn menstruaties lijken heviger dan eerst. Maar eens een maandje aankijken zonder die pillen, natuurlijk wel mét foliumzuur dan. Pfff over anderhalve week is mijn kleine zusje uitgerekend, echt spannend. Haar eerste kindje, ze is zelf ook nog jong. Gaat een hele lieve en leuke mama worden. En dan ben ik voor het eerst tante. En ja, ik ben best wel jaloers maar als ik iemand het gun dan is het haar wel Ook apart: m'n vriendin heeft een oudere partner en die wordt nu opa. Dus mn vriendin wordt stief-oma terwijl ze zelf nog geen kids heeft
Ja ik ken het. in juni heeft mijn broer een zoon gekregen en ik was er echt super blij mee omdat het echt zo'n schatje is mijn neef. en toch ben je heel af en toe jaloers in de zin van "ik wil ook" maar ik geniet er zo van om tante te zijn!
Ik kom me maar ook hier melden. Ik heb geen idee wanneer ik nu eens ongesteld ga worden, want ben nu 14 dagen overtijd en nog steeds geen positieve test. Zet me maar anders halverwege december op de lijst en dan zien we wel. Dank je wel. Als ik maandag nog niet ongesteld ben dan ga ik weer testen. Best irri zo'n wegblijvende ongie en geen enkele pos. test.