Ik ben nog heel hard aan het nadenken maar denk dat ik nu wel zin heb in 3. Pointer sisters: I'm so excited
Playlist roze radio: 1. Get this party started - PINK 2. Pink - Aerosmith 3. I'm so excited - Pointer Sisters Aanvullen maar dames, dan kunnen we de overtollige calorieën van de roze koeken eraf swingen! Meer plaats voor beebjes dan!
Nou ik ga vanavond weer sporten dus dat met die caloriën moet goed komen. Ha, mij valt net op dat mijn t shirt waarin ik sport zwart mt roze is... dus past goed bij de auto ^^
Pink Cadillac van Aretha Franklin! Of iets van Pink Floyd... 8) Joepie, m'n eerste dag zonder koorts, kan ik binnenkort eindelijk op kraamvisite! Tis dan wel bij een jongetje, maar zal ik hier dan toch maar trakteren op beschuit met roze muisjes? (hihi net m'n zusje aan de lijn gehad, dus weer helemaal in roze stemming.) Ook mooi op tijd van de griepklachten af voor m'n vruchtbare dagen hopelijk. We hadden het er al over gehad, of je nou wel of niet aan het klussen moet als je ziek bent. Afgezien van totaal geen zin in klussen weet ik eigenlijk ook niet of het wel goed is om te klussen als je koorts hebt. Ga 't eens ff navragen hier op t algemene forum, wel fijn om te weten. Groetjes!
hallo allemaal ik zou me graag bij jullie wilen aansluiten mijn nieuwe NOD is ook in december als ik uitga van een cyclus van 29 dagen dan is mijn nod op 5 december we zullen zien eerst maar weer eens een ovulatie krijgen maar daar hebben we al hulp voor ik neem clomid 50 mg nieuwe ronde nieuwe kansen! groetjes miranda
Passagierslijst NOD december 2008 1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & MyPrecious & Miepie74 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek 5: Eleni & Miracles & Loel & inkerbell & love child & miranda28 6: Lonny & Debbedebs & Isla 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 9: Zeepbel83 & katjak79 10: Sammie88 & Pearl29 & bootsy & bos & Angel83 11: Natjes & spriet 12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23:lautjuh85 24: 25: 26: Girl84 27: 28: 29: 30: 31: Vera TESTMARATHON 7 december - MyPrecious 10 december - Angel83 56 passagiers voor de roze mini! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Miskraam Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:1wca942a] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:1wca942a] Vul je informatie in.[/*:m:1wca942a] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:1wca942a] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:1wca942a]
hoi hoi ik ben er mee bezig sinds augustus! en het heeft tot nu toe nog altijd zijn werk gedaan! ik ben nu 3 rondes door middel van echo's in de gaten gehouden en kijken of er een follikel groeide etc. en de verdere hele mikmak samenlevingstest enz. was gelukkig deze keer allemaal goed en nu moet ik twee rondes zonder echo dus nu heb ik ook geen zekerheid of er een eitje groeit maar daar moeten we dan maar op vertrouwen he en ik hoop dat we met z'n allen snel zwanger mogen zijn! en jij gaat deze ronde starten met clomid meid heel veel succes en ik hoop voor je dat het ook aanslaat en dat je geen bijwerkingen krijgt! groetjes miranda
bah ik ben trouwens vandaag zo emo. echt niet meer leuk, bij elke kleine tegenslag moet ik al huilen. zelfs al laat ik maar wat vallen ofzo. en dat is natuurlijk helemaal niet leuk voor m'n man maar kan er ook niets aan doen. Ben op het moment zo bang dat mijn oulatie deze keer of niet of pas heel laat komt. Dacht allemaal teken te hebben maar nee hoor er gebeurt niets en zit alweer op dag 27... kots
he bah dat is ook niks he mare5 wat een ellende he meid kan erover meepraten heb zelf ook altijd een onregelmatige cyclus gehad de langste was bijna 80 dagen en ik maar braaf tempen en ovutesten halen was echt niet leuk meer! ik wens je veel sterkte en hoop natuurlijk dat je snel een ovulatie krijgt! liefs miranda
dank je. ja ovutesten heb ik expres nog niet gekocht gaat me anders een fortuin kosten... maar dat tempen wordt ook steeds irritanter ja. maar ja we blijven vrolijk verder klussen en zien wel. als mijn humeur maar morgen weer beter is moet de hele dag werken.
Mare en Miranda, kop op! Zal nummer 4 van de playlist opzetten voor jullie: 4. Ik ben vandaag zo vrolijk - Alfred J. Kwak Ik kan er niet over meepraten, voorlopig heb ik vrij regelmatige cycli, maar ik kan me inbeelden dat jullie af en toe serieus balen! Laten we hopen dat jullie nog veel mogen kotsen ( Mare), maar dan van de ochtendmisselijkheid! Jullie weten wat ik bedoel he ...
@Mare, Ik weet ook hoe het voelt.... Bij mij gebeurt er ook helemaal niksssssssssssss! Mijn vorige cyclus heb ik getempt en volgens mij een eitje gevonden. Aangezien mijn cyclus wel regelmatig is heb ik besloten dat ik ook voorlopig even niet meer temp. Ik werd er niet vrolijker van namelijk... Iedere morgen de wekker zetten, BAH! Dus ik wacht het maar gewoon af. Is voor mij een stuk relaxter!
Nou je hebt iig al een glimlach op me gezicht getoverd Die onregelmatige cycli zijn echt soms niet uit te houden, vooral omdat mijn lichaam ook al de hele tijd raar doet en ik nu eigenlijk ook al dagelijks misselijk ben, ik moet het maar zo zien: kan ik alvast wennen
**Breekt in** 5mare5, naar dat je je zo voelt. Soms kan je je zo wanhopig voelen he. Misschien zijn de ovutesten van sensi test wat voor jou, die zijn niet zo prijzig. Of anders temperaturen. Maar frustie blijft het wel. **Breekt uit**
Ja ik ben dus aan temperaturen en vorige keer had ik heel duidelijk mijn ei op dag 25 en was mijn temp ook best gelijkmatig maar nu is het echt op en neer en op en neer en echt nog geen ei... en elke dag denk ik morgen bestel ik de stomme testen gewoon maar ja. gelukkig kan ik hier wel even erover praten dat lucht wel een beetje op!
heej dames, hier de eerste klus voor deze maand weer gehad, wil een beetje t smep ritme aanhouden...dus donderdag weer vanmorgen naar de tandarts geweest, nu kiespijn, grrrrr... liefs
Oh ik heb zo'n hekel aan de tandarts. hopelijk gaat de pijn snel over. hihi wij hebben dan zo'n beetje hetzelfde kluspatroon vanaf vandaag