Ja terwijl je door een innestelingsbloeding juist zo positief bent en dan geeft ff wat anders aan. Ik heb trouwens geen percentage. Vertik het er voor te gaan betalen.
nou wat een gezellige mannen zeg op zaterdagavond! Die van mij is ook al weg! Vind het af en toe wel lekker hoor, beetje hangen voor de buis/computer.
mijn man zit nu voor zijn nieuwe versterker kabeltjes aan te sluiten (vanmiddag gekocht), dus die is de rest van het weekend nog wel zoet...
Oh Annie, toen ik zwanger-was-maar-ik-het-nog-niet-wist was van de 1e heb ik ook het hele weekend knallende koppijn gehad. Maandag testte ik positief! Dus wie weet!
Mijn man gaat net de deur uit. Ik zou eigenlijk mee gaan en dan de baby en het campingbedje mee. Maar de baby is nu zo moe dat we haar hier in bed hebben gelegd en hij alleen is gegaan.
niet zo gezellig dus! wij hebben het ook jaren zo gedaan, hij onregelmatig werken en regelmatig. Nu werkt hij gelukkig overdag in de horeca, waren we allebei wel aan toe. Maarja, eigen baas, dan switch je niet zo makkelijk. Extra genieten van de tijd met elkaar. Gaat het al beter met je hoofd?
Ah meiden lief dat jullie met me meeleven. Hoofdpijn nog niet weg, maar nek iets ontspannender. Hete straal erop gezet. Zijn denk ik echt de spanningen voor mijn nod, haha! Mamaria, klinkt hoopgevend dat ik misschien morgen weer hoofdpijn heb. Maar heb het er wel voor over. Laat ik nou niet negatief testen van de week, want dan weet ik niet waar dit alles vandaan komt.
dames, dames, goedenavond allemaal! Wat een activiteit, je kan wel merken dat meesten niet meer tussen de lakens liggen Ik ben net bezig met bijlezen, zit nu op pagina 262! ik meld me weer over een paar minuutjes...............
@ Annie: hier alles goed hoor, kan niet wachten op een dikke buik. Het is nu net of ik iets teveel gegeten heb . Bij jou is het ook spannend zie ik.
@ Annie: ik was best humeurig en had gewoon echt het gevoel dat ik zwanger was. had ook vlagen van misselijkheid. Ik testte wel een paar dagen na m`n NOD pas positief. Blijf duimen voor je!