zijn de zwangerschapstesten van babyboom goed? iemand ervaring mee.. of zijn die van sensitest beter of juist niet? wil namelijk nog een paar bestellen....heb er nog maar 1 in huis en ja dat is toch wel beetje weinig..
ben al twee keer teleurgesteld dus dringt nog niet echt tot me door hoor moet ik zeggen...vooral omdat ik nog een dag voor NOD zit..heb het idee dat mijn onig ieder moment kan komen...
Ik heb testen liggen van Babyboom, zijn ook goed en goedkoop, en van Sensitest, Matcare en van Kruidvat 2 voor 5 euro Ja ook ik ben goed voorbereid deze maand @Bos: Ik snap het héél goed hoor meid, heb hetzelfde gehad een paar cyclussen terug, tot 3 weken overtijd negatief getest bleek een cyste de boosdoener te zijn, was iedere keer ook erg verdrietig na de test. Dan beter even wachten en dan een VET POSITIEF is beter
haha een slimme meid is goed voorbereid zeggen ze hier altijd. ga wel ff kijken per hoeveel je ze kan bestellen..hoef nou ook weer geen dozijn namelijk.
Jemig wat een boel mooi ROZE zeg..... GEFELICITEERD ALLEMAAL!... elke pagina kwamen er meer bij..hihihihi.... SUPER!
Dames Ik ben er ZO klaar mee...had nog 1 digitale liggen die ik verbruikt heb net. Kon ik die ook de deur uit doen en me richten op volgende maand. Ondanks dat de analoge cb test vanochtend negatief aangaf, heb ik het toch gedaan, he Kijk maar in mijn album... Ik weet het niet meer hoor, had hem gewoon niet moeten doen. Ben er helemaal doorheen (door de testen en mijn humeur). Kan niet meer testen en koop die rotdingen niet meer. Geloof gewoon niet dat ik zwanger ben.... pfff... dat ben ik kwijt Is het mogelijk, ergens mogelijk dat ik deze digitaal test gewoon verkloot heb en daarmee nu zwanger aangeeft, terwlijk dit niet zo is?
Hoi Hoi, Ik ga vast kennismaken in januari, want deze maand wordt het sowieso rood. Ik gok mn NOD dan wel, en stel m bij tot de def. datum. Succes jullie allen!
@cam: had je vanochtend ook een digitale gedaan....wil je de hoop niet ontnemen namelijk maar ik had ook een valse test van cb digitaal vorige maand... misschien ander merkje proberen.
@Bos.. je houdt t wel spannend hoor zeg... Heb je een fotooooooo van het lichte streepje? I LOVEEEE STREEPJES TUREN! en dan pas weer woensdag testen. pffff KNAP HOOR @Annie.. ook al zo mooi roze.. GEFELI zeg.. en natuurlijk ook de rest.. ben de namen alweer kwijt..SNORRY! Hier sinds vanmorgen weeer steken in mijn liezen... 5 a 6 dgn na mijn ei (als dat mijn ei was).. verder geen bijzonderheden.. ja zere boobies en tepels sinds mijn ei.. heb ik nog nooit gehad..maar goed t gaat ook niet over dus zal wel goed zijn.. t wachten en geduld uitoefenen begint ook hier nu echt....
Uhm... volgens mij is je NOD nog niet? Maar aan de andere kant, staat het er wel. WAcht nou gewoon maar af, je hebt toch weinig keuze. Ik weet hoe je je voelt, zo voelde ik me voornamelijk vorige maand. Doe nu mijn best het toch van mij af te zetten....
He bos, Ja, precies! daar ben ik dus ook zo bang voor en nee, vanochtend dus fde gewonen van cb gedaan, maar die was negatief, terwlijl de dag daarvoor ik er een smiddags heb gedaan (album) die vaag positief is... GEK WORDT JE ER VAN! kan gelukkig nu niet meer testen en wacht nu echt gewoon af...