NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    SMEP (Sperm Meets Egg Programm a.k.a.: Sperma Ontmoet Ei -Plan (SOEP)

Korte versie:

* 'Klus' om de dag vanaf dag 8 (dus 8, 10, 12 etc.)
    * Koop 10 ovulatietesten
    * Begin met de ovu-testen op dag 10
    * Als de test positief is, 'klus' dan die dag en de twee dagen erna ook.
    * Sla na de derde dag 1 dag over. En 'klus' daarna voor de zekerheid nog een keer.
    * 15 dagen na je eerste positieve ovulatietest kan je een zwangerschapstest proberen.
    * Als je ovulatie-test nooit positief wordt, ga dan door met 'klussen' om de dag tot dag 35 en doe dan een zwangerschapstest (als je dan nog niet ongi bent)

Volgens de statistieken is ongeveer 40% van de vrouwen met dit plan na de eerste poging zwanger geraakt na een miskraam gehad te hebben. Dit is ongeveer 2 x zoveel als vrouwen die dit plan niet hebben gevolgd. Hierbij wordt er wel van uit gegaan dat de vrouwen die een miskraam hebben gehad eerst een cyclus en een daarop volgende ongi hebben afgewacht na de miskraam. Dit omdat een eerste cyclus na een miskraam vaak zonder eisprong blijft.

2. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    *slikt eens goed en probeert te stoppen met verwonderd te kijken*

Had ik nu nog nooit van gehoord, dacht dat gewoon om de dag klussen genoeg was... Ben echt nog groentje op dit gebied!

3. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ach jo, ik bedoel we klussen voor de zekerheid wel om de dag maar verder doen wij gewoon waar we ons lekker bij voelen. Ik denk dat het hele SMEP gebeuren pas gedaan moet worden als het al een jaar of langer duurt...

4. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Ja tuurlijk, ik bedoelde maar dat ik er soms van sta te kijken wat er allemaal bestaat qua 'tips', truukjes enzo...

Hoe lang zijn jullie al bezig? (sorry, weet niet of ik dat al van jou gelezen hebt en je weet er toch al echt veel van!)

5. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    `

Hey thanks voor de tip! Ga ik gebruiken! Heb de ovutesten al binnen hha moet a.s zondag beginnen met ovutest!
    Zit sinds vandaag wel aan de antibiotica maar denk dat het allemaal gaat goedkomen. Heb bloedgeprikt en foto moeten maken van mijn gezicht. Ben blij dat ik nu niet zwanger ben dan....
    Hoe is het verder hier met iedereen? Las net ffe bij bij nod novemer. Zeg hallo die meiden kwekken er op los zeg haha! Zover zijn wij nog niet! Komt wel als we wat meer kilometers heben gemaakt in de mooi limo!

Leuk liedje voor in de LIMO

Das je de hele nacht met mij! De Sjonnies...

Effe party party

6. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @ lieselke
    Ha, ik ben in mei gestopt met de pil maar ben vaak heel leergierig en lees veel op dit forum. Ik heb ook het gevoel dat ik nog heel veel moet leren maar goed eigenlijk wil ik het liefst heel naïef zwanger worden maar helaas.

@inkerbell

het gaat ons inderdaad ook lukken om wat meer pagina's vol te kwekken, maar heb ook even gelezen in november: laten we het hier wel gezellig houden oké?

7. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Goed idee, komt op nummer 5!

Wat heb je dat je een foto moet laten maken van je gezicht? Hoop niets te erg...

8. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    @ Mare: wat bedoel je met "gezellig houden hier"?
    Naief of niet, gaan voor de strepen meid!

9. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hoop ik ook niet het vermoeden bestaat dat ik poliepen heb of holteontstekingen!
    We wachten het af...
    Wat betreft mare bedoelt is dat er bij november een discussie was! Naja iig wij houden het gezellig haha! daarvoor is deze topic.

10. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Meid helemaal met je eens!

11. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    **Breekt in**

Het is nu wel weer gezellig hoor ;)

p.s. heb even het radio onderwerpje van jullie gejat voor het nod nov topic. Vond het een goed idee

**Breekt uit**

12. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Ja jullie kunnen daar wel wat vrolijkheid gebruiken haha

13. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Hihi, wij zijn supercool hier! Hoop echt dat we met supervelen naar het augustusbeebjesforum kunnen gaan omdat even gezellig te 'kwekken' (zoals jullie dat zo mooi zeggen, ik heb het hier nog nooit gehoord...:)) als nu. 't Is hier echt tof!

14. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Woepie, nog een passagier erbij dadelijk, mijn nicht komt erbij! Lekker nog meer volk in onze gepimpte auto! Ga eens zien of ik nog wat vind om de auto op te fleuren!

15. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Nou, wat is het gezellig hier vandaag! En wat is iedereen vrolijk! T zijn vast en zeker die leuke liedjes allemaal!
    Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooooooit...

Wij zijn vandaag ook weer begonnen met klussen, dus ik zit ook in t zelfde ritme, hihihi. Gaat goed hier!

Ik hoop trouwens ook, dat we gezellig met zn allen naar de augustus mama's mogen!

16. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België

Tatadaaaa! Hip he!

Hier begint het klussen morgen terug, allee, als het maar niet klungelen wordt met men ventje op zijn krukken :-D

17. meggytje

meggytje Actief lid

3 okt 2008
    296
    0
    0
    Meppel
    Hoi Meiden!

Ik ben net van de roze motor afgevallen!
    Wil iemand mij op 7 december zetten?
    We gaan door naar de volgende ronde!

Voor iedereen hier!
    Veel succes allemaal!

Liefs mij

18. Isla

Isla Lid

16 okt 2008
    27
    0
    0
    Utrecht
    Ik heb als voornemen om me deze maand NIET gek te laten maken door m'n lichaam :( en NIET te testen voor NOD. Maar ik durf er geen weddenschappen over af te sluiten :) !
    En jullie?

19. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Vwala Meggyje, je staat erbij! Welkom in onze gepimpte mini ondertussen!

20. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Ik neem me dat ook voor, wachten tot NOD. Tot nu toe waren de :evil: altijd net dag voor nod, dus als ik deze keer al tot dan kan wachten, zou al een hele prestatie zijn!

Veel succes!

Deel Deze Pagina