NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Meiden, als er nog iemand interesse heeft in een lieve kitten van bijna acht weekjes oud, dan stuur me maar een PB! We hebben een nestje kittens.. 3 stuks.. Let me know!

2. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Wauw!

Het gaat goed hier...Gefeliciteerd meid.

Bos kun je geen foto maken of is het te licht om hem er goed opte krijgen?

Nou denk dat het hier niet gelukt is, zag vanmorgen een frietseltje roze op het wcpapier. Daarstraks niets, we wachten het wel af. Zal morgen ws wel komen.

Het klussen gaat al zo lekker makkelijk, mijn vriend zit met zijn linkerbeen helemaal in het gips, dus we hebben heel wat toeren uitgehaald, en nu mogen we ws nog een keer aangezien het gips er op 30 dec pas afgaat...

3. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Dahne: Aaaaaah wat een lieve schatjes! Helaas heb ik een hele grote kater, die t niet zo op andere katten heeft :( . Super jammer, want ik zou er nog wel een paar willen ;). Maar goed hij's wel weer superlief tegen mij & mn mannetje..

4. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    ook hier waarschijnlijk niet gelukt.
    Ook beetje (spotting) dus zal niet lang meer duren bah.
    had er toch wel op gehoopt maar temp was vanmorgen ook beetje lager dus ja de seinen van een naderende ongi zijn aanwezig :x

5. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Uhm meid?Je hebt nu 2 positieve testen in je album zitten
    Zelfs die niet-digi is posi

Doe me dit aub niet aan!
    Me want me want!
    (maar heb nu 6 katten en mijn hubbie zou er niet blij mee zijn...)

6. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Wondertje: Aah, balen! Klein beetje spotting hoeft natuurlijk niet per se wat te betekenen en soms gaat temp ook wat naar beneden op zw- kaartjes (kijk maar op ff), maar ik zou er wsl ook vanuit gaan dat ongi komt :(. Hoop toch dat het niet doorzet, meid!

7. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    goede middag.

debbedebs en daquiri mega gefeliciteerd!

Annie voorzichtig gefeliciteerd en als ik het zo hoor bos ook al ^^

en cam ben het ook met de rest eens volgens mij zijn ze allebei geoon posi!

alle ongie dames: een hele dikke knuffel voor jullie!

Hier nog steeds niets.

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    thanks...

bruisje: heb geprobeerd foto te maken maar lukt niet....nou ja lukt wel maar je ziet de streep niet omdat als ik hem van verweg neem zie je hem niet en als ik hem dichtbij neem is de foto niet duidelijk en zo vaag dat je ook geen streep ziet....

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    niet mee eens....ik heb 3 weken geleden positief gestest (zie album) terwijl ik NIET zwanger was....het kan dus ook vals zijn...het kan stom toeval zijn maar kan ook een fabrieksfout in de hele lijn zijn van cb wat ik niet hoop want dan zullen er meerder zijn die valse hoop krijgen...

10. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Volgens mij betekent dit dat je wel even zwanger was, maar dat het helaas niet heeft doorgezet :( , zoals een hele vroege MK. Maar goed, het voelt dan natuurlijk nog steeds als een vals positieve uitkomst.

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik heb bloed laten prikken en geloof me er zat nul komma nul hcg in mijn bloed...de dokter kon het ook bijna niet geloven maar de test was echt vals...

12. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Zo he, al 16 namen op roze! Best veel. Aan al deze meiden de felicitaties natuurlijk!

Mijn ongi van november is alweer even geleden, maar ik had nog even niet zoveel zin in het NOD-december forum. Vandaar dat ik me hier een beetje laat meld. Mijn cycli zijn best lang, dus nu is het vroeg genoeg om weer eens naar NOD-dingen te kijken, anders maak ik mezelf gek. Bij deze de vraag of iemand mij op 28 december erbij kan zetten?

Dat is mijn NOD als ik uitga van 37 dagen. Als ik uitga van 35 (doe ik maar niet), zouden we misschien wel de allermooiste kerst ooit krijgen....

Ben inmiddels sinds een paar weekjes aan het tempen geslagen. Helaas toen geen ei gevonden, dit maakt mij erg onzeker. Daarom nu ook maar de ovulatietesten erbij opgestart. Hopen dat de combinatie van beiden meer duidelijkheid geeft. Zie mijn banner voor mijn kaartjes... zucht....

x Klusser1980

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    Passagierslijst NOD December

1: Eleni & Zinah & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 & Natjes & Fl3xgirl & beby2
    2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & SylviaM & Deebie & Shaar & Marty
    3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea & Joke999 & tigerlady
    4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek
    5: inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77 & rensje
    6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious
    7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme & LadyXochi
    8: Catje86 & Mamaria & hanneke78 & Annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje
    9: Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab & Aguamiga & Annetje22 & Tessa8 & engeltje87
    10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje & Sofie & Ikkuh22
    11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel
    12: Miracles & BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling & Star in Heaven
    13: kleintjevoorons & Josjo & Danif & Nana33 & Dees75 & frownupsidedown
    14: indey & ellenk
    15: Helma30 & Jenna78 & rm1 & misslizzy
    16: Desert & Knuf & Alies05 & Nanske
    17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 & Sweety24 & Christien86
    18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 & Senna04 & Bruisje & Kever78
    19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon
    20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Lente1973 & Silvana81
    21: Mukje & Mgwc
    22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Twinkle & Karoliene
    23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88
    24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy & Nicole & Nadine29 & Doortje79
    25: LadyJoey & Pupke1979 & Elegance
    26: Chantallie24 & Moor
    27: Calani & Beverly & KwiePark & rama & Care
    28: Giegel & Fl3xgirl & Elizabethje & Hope1982 & KLusser1980
    29: robertha & Mvdb & BBKane & Sam28 & MyLadySharon & Mouse
    30: Maia & Loe & Loveable123 & Demia & Knippy & Angelea & Brenda2211
    31: Vera & Saskia 1982 & Girl84 & Lieselke & Puzzcat24

192 passagiers voor de roze mini!
    16 Zwanger, 22 Ongesteld, 9 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes

TESTMARATHON

5 december
    - blackeyedgirl
    - Mcellie
    - Vlademira
    - Djaar77
    - knippy

6 december
    - inkerbell

7 december
    - LadyXochi

9 december
    - Luukske
    - Aguamiga

10 december
    - Angel83

12 december
    - Jutte

18 december
    - Senna04 & Bruisje

20 december
    - Jammie
    - Ivje

26 december
    - Sjoukje

30 december
    - Brenda2211

31 december
    - Loveable123

Om de lijst te veranderen:
    • Neem de meest recente lijst!
    • klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    • Vul je informatie in.
    • Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG]
    • En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen

• klusser welkom hier (het is hier harstikke gezellig hoor) hoop dat december voor jullie knallend mag eindigen..

14. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @klusser: rot is dat hè zo'n eeuwig durende cyclus. ik hoop dat je aan de hand van ovutesten toch je ei kan spotten. als ik straks ongesteld wordt ga ik dat ook doen en dan gewoon maar de hele cyclus lang elke dag...

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    als je ongi word dan daalt je tempt toch? is dat pas tijdens of al een paar dagen ervoor?
    en als je zwanger bent blijft je temp dan het zelfde of gaat die dan omhoog?

16. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ja, dan was het toch echt vals pos idd. Raar zeg :( , de bijsluiter zegt dat die kans heeeel klein is. Maar ja, de bijsluiter overdrijft ook hoe gevoelig de testen zijn, dus misschien klopt dit dan ook niet. Heel goed om te weten iig!

17. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Volgens mij daalt je temp of een dag van tevoren of op de dag zelf. Als je zw bent kna de temp gelijk blijven omhoog gaan of soms zelfs een klein beetje dalen. Lekker vaag dus! Kijk maar op de ff-kaartjes van de zwangeren :).

18. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    @klusser1980, het kan natuurlijk nog ontpillen zijn, en ik hoop natuurlijk dat je volgende maand gewoon een eisprong hebt, maar als je een half jaar lang geen eisprong vindt met tempen en/of ovutesten, zou ik met je templijsten voor de zekerheid gewoon even een bezoekje aan de HA brengen. Zou zonde zijn als je zo lang blijft proberen terwijl er geen kans is op een zwangerschap.

19. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    dat is bij iedereen verschillend. bij sommigen daalt de temp al voordat ze ongie worden bij anderen pas op dag drie ofzo. en ook als je zwanger bent kan het verschillend zijn!

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    mmm dus ook aan je temp kun je weinig zien als je geen vergelijkmatriaal hebt met de maand ervoor....

Deel Deze Pagina