yeeeh knippy thanks he.... jou pendel zegt hetzelfde als die van vladimera (qua tijd en gelacht dan) toppie thanks dames...
en de vragen waren? (sorry heb ik denk ik overheen gelezen misschien) ga nu echt plassen ) en dan zal ik straks mijn pendels vertellen..
knippy had je de mijne al gedaan heel erg bedankt dat je het wil doen je hebt mijn gegevens toch he anders moet je het zeggen hoor
Ik heb gewoon gevraagd. Is bos zwanger? En dan trek ik net zo lang een kaart tot het plaatje hetzelfde is. (het zijn spaanse kaarten dus andere plaatjes) En is vlademira zwanger? ook weer net zolang tot het plaatje hetzelfde is. En benik zelf zwanger. En dat heb ik 3 keer gedaan. Dus het is echt kansbereking hoor.
oke dus 1 vraag en 3 x antwoord...nou ben benieuwd... de pendels zeggen beide: NU zwanger van een jongen....
heeft vladrmera ook de posi datum voor je gependeld ben benieuwd wat haar datum is dan stuur maar in een pb als je dat liever wilt
nee dat niet. wel dat ik beval in augustus natuurlijk goede zwangerschap weinig tot geen complicaties
scheelt 1 dag dus dat scheelt bij 9 kreeg ik een lichte ja en bij 10 een duidelijke ja dus dan hou ik 10 aan snap je