ja voelde heel goed anders mag ik dat niet voor je pendelen dus dan blijft die stil hangen tenzij iemand het heel graag wil
Klopt je kunt het altijd vragen aan de pendel doe ik zo ie zo voor ik voor iemand pendel als hij gelijk zegt nee pendel ik niet eens Ja onze pendels komen aardig overheen zou het iets betekenen
Laten we het hopen vooral na die tegenvaller van de vorige keer heb je de klachten lijn nog aan de foon gehad trouwens
@booboo: ach meid wat vervelend zo lang overtijd. hoop dat je snel zekerheid zult hebben! @lieselke: ik hoop ook elke ochtend iets anders te kunnen schrijven. wordt er nu toch wel een beetje moedeloos van. ik probeer m'n man er niet teveel mee lastig te vallen maar ben het behoorlijk zat.
het schiet ook echt niet op zo he balen meis hoelang waren je vorige cyclussen? Bos slaat toch echt nergens op he alleen maar sorry kreeg je geen nieuwe test ofzo? belachelijk maar goed niks aan te doen hopelijk klopt de pendel van mij en vlademira
Hoi Meiden, Wat gaan jullie snel zeg. Ik heb een paar dagen niet gekeken, en er zijn veel blz. bij gekomen. Helaas kan ik niet alles terug lezen, daarvoor ben ik te druk. SORRY! Ik heb in Oktober jl. een MK gehad (7wk). Nu wist ik al heel vroeg dat ik zwanger was van dit vlinderkindje. Namelijk met de 3e week al. Nu heb ik weer dezelfde klachten. Ik wil het natuurlijk heel graag, maar ik ben bang dat ik mezelf weer voor de gek houd. Over een paar dagen kan ik testen, maar hoe kan ik dit het beste doen. De vorige keer had ik 2 dagen na mijn NOD pas een lichte streep. Is dit omdat ik iets verkeerd doe? Kan ik gewoon al mijn plas (sorry voor deze ranzige praat) opvangen, of moet ik eerst wat oud uitplassen en dan de rest opvangen. (Dit heb ik namelijk zo gedaan toen ik een licht streepje had). Is het mogelijk dat ik teveel HCG heb uitgeplast, en dat ik daarom een licht streepje kreeg? Hele stomme vragen misschien maar ik hoop dat iemand me verder kan helpen. KNUF
na stoppen met pil eerste keer 65 dagen dan 42 (ik dacht daar kan ik nog mee leven!) dan ineens 49 dagen en zelfs daar ben ik dus weer overheen. als je bedenkt dat je met een cyclus van 28 dagen nu al 2 keer een eisprong gehad zou hebben...
Nou meiden, ik heb vanmiddag nog een keer getest met de digitale van cb, maar zei niet zwanger. Als ik de test eruit haal, dan zie je wel een vaag tweede streepje. Kan het nou zijn dat Kruidvat gevoeliger is dan cb? Ik maak mezelf helemaal gek nu.
Star In Heaven: gewoon gelijk in een bakje of wat ook plassen en dan de test doen. waardoor je een licht streepje hebt kan zijn dat je wat later pas veel HCG aan maakt dan word ook pas later de test beter zichtbaar mare dit is dus je 4 cyclus met allemaal verschillende getallen zoals ik het lees misschien moet je dan eens lang de HA kun je misschien doorverwezen worden zodat je met clomit kan gaan beginnen heb daar goede verhalen over gehoort. Meis ik hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt want dit schiet niet op. DikkeKNUFFEL van mij
Misschien moet je voor de CB inderdaad meer HCG hebben. Dat denk ik eigenljk wel. Die van kruidvat test al bij weinig HCG. \Maar uit elkaar halen mag eigenlijk niet he.
ja zou kunnen...moet je ff kijken naar de hoeveelheid hcg die ze nodig hebben..staat volgens mij in de gebruiksaanwijzing...en anders ff op internet zoeken... ik ga ff koken..
kruidvat is veel gevoeliger hoef je minder HCG voor te hebben misschien over 2 dagen nog eens testen dan heb je weer wat meer HCG aangemaakt als je zwnager bent
Dank je knippy! Dinsdag heb ik een afspraak bij een nieuwe ha maar dat is eigenlijk alleen maar kennismaken. ik ga wel proberen dit probleem aan de orde te brengen en anders maak ik gelijk een nieuwe afspraak. al is het maar zodat ik zeker weet of er wel of niet iets aan de hand is.
Je hebt niet getest met ochtendurine, dat kan ook schelen. De testen van kruidvat zijn wel heel gevoelig volgens mij.