Kijk dat is goed nieuws Hopelijk krijg je gelijk een verwijs brief en kunnen ze verder voor je kijken. Hou je ons op de hoogte? vlademira ik heb je toegevoegd spreek me maar aan als je tijd hebt.
Ik heb hem niet uit elkaar gehaald, maar in de digitale moet je een patroon stoppen. Gisteravond en vanmorgen streepje op Kruidvattest en digitale van CB zegt niet zwanger. Hoe gek kan je iemand maken.
Oh oke, ik ken die digitale helemaal niet. Vind ik zonde van mn geld. Maargoed, over 2 dagen weer testen? Denk dat je hcg dan wel verdubbeld is. MIjn kruidvattest geeft steeds negatief aan dus....
ik zou ook zeggen over twee dagen nog eens testen annie. de digitale is volgens mij niet altijd goed, tenminste van bos hoor ik er slechte dingen over en over de kruidvat test heb ik alleen nog maar goede dingen gehoord. knippy: ja ik hoop echt dat deze arts mij gewoon serieus neemt. en tuurlijk hou ik jullie op de hoogte!
Hmm nog even over die pendels. Zwanger in december kan ik natuurlijk op 2manieren interpreteren. Dat ik in december 'weet' dat ik zwanger ben (morgen of overmorgen dus) Of dat ik in december zwanger raak. En dan zou het betekenen dat mijn NOD een maandje opschuift. Hmmmm dubbel. We zien wel.
Ik heb nog nooit getesst met die van Etos. (volgens mij zag ik net wat roze bij het afvegen, maar ik weet het niet zeker )
Dit is humor! -Als er in een winkel staat "Klaar terwijl u wacht" waar wacht ik dan op? -Waarom staat er 'Paneel buiten bedrijf' op het paneel boven de weg? -Waarom zit er een slot op een deur van een benzinestation dat 24 uur open is? -Als superlijm werkelijk alles vastlijmt, waarom dan niet de binnenkant van de tube? -Waarom heeft Noach destijds die 2 muggen niet doodgemept? -Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst? -Waarom staat er een uiterste houdbaarheidsdatum op een beker zure room? -De zwarte doos in een vliegtuig is onverwoestbaar, waarom wordt het hele vliegtuig dan niet van het zelfde materiaal gemaakt ? -Waarom droegen kamikazepiloten een helm? -Waarom loopt je neus, terwijl je voeten ruiken? -Waarom moet je om een waarzegger te bezoeken een afspraak maken? -Waarom staat het woord "woordenboek" in het woordenboek? -Waarom zitten er in vliegtuigen zwemvesten en geen parachutes? -Welke kleur krijgt een smurf die gewurgd wordt? -Als konijnenpootjes geluk brengen, wat is er dan met het konijn gebeurd? -Als een woord verkeerd gespeld staat in het woordenboek, komen we daar dan ooit achter? -Hoe zet men bordjes "niet op het gras lopen" op het gazon?
*ziet pendels voor haar ogen draaien...hihi* Zo, net lekker gegeten, mannetje terug op de zetel en ik men kerstkrans buiten opgehangen... Ziet ie er wat uit?