lachen, en inderdaad, ik vraag het me ook weleens af... Ze zeggen dat een boterham altijd met de gesmeerde kant naar beneden valt en een kat altijd op zn pootjes terecht komt. Als je nou de boterham op de kat zn rug bind?
Hallo allemaal, Bij ons is het ook afwachten of het deze maand wel of niet raak is. Ik zou in de periode van 4 tot 10 december ongesteld moeten worden. Tot nu toe nog niks gezien of gemerkt. Wel moet ik vaker naar de wc dan anders. Ik kon het voorheen altijd makkelijk een paar uur op houden en sinds van de week moet ik toch steeds elk uur. Niet dat ik de klok er op gelijk zet of zo hoor, hahaha, het viel me eergisteren gewoon op. Ik heb mezelf voorgenomen om tot eind deze maand te wachten met testen. Nou, in iedergeval tot 25 december. Dat is al lang genoeg wat mij betreft. Ik las iets over pendels...kan iemand mij misschien vertellen wat dat inhoud? Liefs, Froukje
puzz lache die uitspraken lieselke mooie krans hoor ny81 geen id nog nooit etos gebruikt mamaria mijn pendel geeft altijd aan de maand van bevruchting
@Knippy dank je wel voor je reactie. Ik wacht het nog wel gewoon even af. Anders volgende week nog maar weer een keer een test van Kruidvat.
lieselke zover ik kan zien is het een mooie krans! ik zelf heb nog niets versierd hoewel ik dat eigenlijk heel graag doe. ben gewoon teveel op deze site puzz: leuke vragen! ^^
Heb ik de hele week al, eigenlijk. Maar heb vanmorgen negatief getest en heb het gevoel of ik al ongesteld ben, maar nog geen bloed... Maar goed, het kán nog....
ik heb vanmiddag tussen door hier de kerstboom en versieringen gedaan lekker gezellig hier op de computerkamer
Oja, wij hebben vandaag een bed gekocht En een sportBH en sportschoenen voor mij Maar ben blijer met het bed Wordt pas in Februari geleverd...
Ben ook begonnen vandaag, de boom met lampjes staat, nu nog versieren. Ben een echte muts want die lampjes moeten perfect zitten. Het zijn er 500 , maar wel supergaaf! Vind het ook zo gezellig staan.